خريد ملك در بارسلون

خرید ملک در بارسلون

اسپانيا امروزه تبديل به يك كشور توريستي و البته ميعادگاه سرمايه گذاران و علاقمندان به مهاجرت گشته است. البته ناگفته نماند كه دولت اسپانيا هم با وضع قوانين حمايتي از ورود توريست ها و گردشگران و نيز سرمايه گذاران خارجي به خوبي استقبال مي نمايد و شرايط بسيار مطلوب و ايده آلي را براي آنان جهت حضور در اين كشور فراهم نموده است. يكي از اين طرح ها و قوانين جديد در همين راستا، طرح اعطاي ويزاي طلايي به سرمايه گذاران خارجي جهت جلب نظر آنان براي مهاجرت به اين كشور است. همانگونه كه مي دانيد در طرح ويزاي طلايي اسپانيا، فرد متقاضي مي تواند با حداقل 500.000 يورو سرمايه گذاري در حوزه املاك و مستغلات اين كشور، مجوز اقامت دائم و حتي برخورداري از حقوق شهروندي و پاسپورت اسپانيا را هم دريافت نمايد.

اگر شما هم از علاقمندان به مسافرت و مهاجرت به اسپانيا هستيد، با ما همراه باشيد تا در ادامه مطلب، يكي از بهترين نقاط و زيباترين شهرهاي اين كشور يعني بارسلونا را خدمتتان معرفي كنيم و درخصوص خريد ملك در اين شهر مهم و بزرگ اروپايي با شما صحبت نماييم.

بارسلونا

بارسلون دومين شهر بزرگ و پر جمعيت اسپانيا و يكي از مهمترين شهرهاي قاره سرسبز اروپا به شمار مي آيد. اين شهر پس از مادريد ( پايتخت اسپانيا )، بزرگترين شهر اين كشور و البته پايتخت ايالت خودمختار كاتالونيا نيز مي باشد. از اين شهر بعنوان دومين مركز تجاري اسپانيا نيز ياد مي گردد. بندر بارسلونا در زمره بزرگترين و پيشرفته ترين بنادر قاره اروپا مي باشد. شبكه حمل و نقل درون شهري مدرن و پيشرفته، استفاده از شبكه خطوط مترو همراه با پيشرفته ترين قطارهاي روز دنيا، وجود مراكز مهم و بزرگ صنعتي و اقتصادي، وجود باشگاه بزرگ و معروف بارسلونا، برگزاري نمايشگاههاي متعدد هنري، صنعتي و بازرگاني به همراه جاذبه هاي بي شمار توريستي و گردشگري، از ديگر موارد مهم و ويژگيهاي حائز اهميت شهر بارسلون در اسپانيا مي باشد.

يكي از دلايلي كه پيشنهاد مي كنيم شما هم به مانند بسياري ديگر از سرمايه گذاران خارجي در شهر بارسلونا اقدام به خريد ملك نماييد، وجود بازار كار و اشتغال و ظرفيت هاي بالاي ايجاد كارآفريني در اين شهر مهم و بزرگ اسپانيا است. چرا كه پس از دريافت تابعيت و مجوز اقامت دائمي اسپانيا، به راحتي خواهيد توانست هم براي خود و هم ديگر اعضاي خانواده تان  شغل و كار مناسب بيابيد يا حتي يك كسب و كار جديد و نو به راه بياندازيد. بارسلونا همه ساله پذيراي تعداد بالايي از سرمايه گذاران ( به غير از ميليون ها نفر توريست و گردشگر ) از كشورهاي مختلف با آداب، فرهنگ، سنن، آيين و مذهب و زبان هاي گوناگون و متفاوت است كه همگي آنها به دليل فرهنگ غني و مهمان نوازي مردم اين شهر، در كمال آرامش و آسايش به زندگي و كار خود مي پردازند.

هزينه هاي مربوط به خريد خانه در بارسلونا

خرید ملک در بارسلون

از آنجا كه شما در يك كشور اروپايي و عضو مهم اين اتحاديه تصميم به خريد ملك داريد، لذا تمامي هزينه ها ( اعم از قيمت مسكن و ساير هزينه هاي مربوطه ) را مي بايست به يورو محاسبه و پرداخت نماييد. البته در اين شهر شما گزينه هاي فراواني براي خريد خانه و ملك خواهيد يافت. از آپارتمان هاي لوكس و لاكچري با امكانات فراوان و پيشرفته در مركز شهر گرفته تا آپارتمان ها يا خانه هاي ويلايي ارزان قيمت تر در ساير قسمت هاي شهر و يا حتي حومه آن، جهت خريد و انتخاب پيش روي شما قرار خواهد گرفت. مطابق قوانين جاري و رايج در اسپانيا، زماني كه شما خانه و ملك مورد نظرتان را انتخاب كرديد، مي بايست مبلغ 6000 يورو را بابت رزرو خريد ملك پرداخت نماييد. اين مبلغ نزد بخش فروش شركت سازنده ملك به صورت امانت نگهداري مي شود تا شما ظرف نهايتا” 45 روز تمامي مراحل خريد را طي و تمامي مبلغ خريد خانه را تسويه نماييد. پس از پرداخت وجه رزرو، به شما اعلام مي گردد كه يك قرارداد اوليه خريد خصوصي را در يكي از دفاتر اسناد رسمي اين كشور ثبت نماييد. البته مطابق ضوابط و قوانين حاكم، حتما” يك نفر مسئول دولتي بايد شاهد امضاي اين قرارداد باشد.

لازم است از اين مطلب هم آگاه باشيد كه علاوه بر مبلغ اصلي خريد ملك، شما مي بايست يك سري از هزينه ها را كه شامل ماليات، هزينه وكيل حقوقي، حق الزحمه دفتر اسناد رسمي و … مي باشد را بپردازيد. هميشه براي اين منظور چيزي نزديك به 12 الي 15 درصد از مبلغ كل ملك را در نظر بگيريد. يعني اگر شما خانه اي به ارزش 300.000 يورو در اين شهر مي خريد، بابت هزينه هاي جانبي هم بايد مبلغي در حدود 36.000 الي 45.000 يورو كنار بگذاريد.

در ادامه ما شما را با يك آگهي فروش ملك در بارسلونا آشنا مي سازيم:

  • آپارتمان هاي دو خوابه با متراژ: از 73 متر الي 81 متر و قيمت هاي از 411.000 الي 426.000 يورو
  • آپارتمان هاي سه خوابه با متراژ: از 73 متر تا 97 متر و قيمت هاي از 446.000 الي 000 يورو
  • آپارتمان هاي چهار خوابه با متراژ: از 108 متر تا 125 متر و قيمت هاي از 705.000 تا 1.150.000 يورو
  • امكان خريد و پرداخت وجه به صورت اقساط ( 25% پيش پرداخت و الباقي طي اقساط يك ساله )
  • وجود استخر بر روي پشت بام
  • استفاده از انرژي پاك خورشيدي براي تامين گرمايش و روشنايي
  • كفپوش هاي پاركت
  • برخورداري هر واحد آپارتمان از تراس هاي 3 الي 5 متري
  • تنها 700 متر (ده دقيقه پياده روي ) تا ساحل
  • 15 دقيقه رانندگي تا دانشگاه بارسلونا
  • فاصله 20 كيلومتري تا فرودگاه بارسلونا

در پايان توصيه مي كنيم به جهت آشنايي بيشتر با روال انجام كار و آگاهي از قوانين و ضوابط حاكم بر معاملات خريد ملك در اسپانيا، حتما” با مشاورين و كارشناسان زبده و خبره ما در شركت آلتين رويا در تماس باشيد تا بتوانيم شما را در مسير درست و اصولي هدايت كرده و به روياهايتان برسانيم.

Rate this page