خرید ملك در میكونوس

میكونوس جزیره ای زیبا و رویایی در جنوب یونان و در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده است. این جزیره فاصله نزدیكی تا آتن پایتخت قدیمی یونان دارد. مطابق آخرین اطلاعات از سرشماری انجام شده، جزیره میكونوس دارای جمعیتی نزدیك به 12 هزار نفر می باشد. میكونوس این جزیره زیبا، یكی از شناخته شده ترین و معروف ترین جزایر یونان است و در عین حال یكی از قطب های صنعت گردشگری این كشور نیز  به حساب می آید. چرا كه در اغلب فصول سال و بخصوص در فصلهای بهار و تابستان مسافران و گردشگران بی شماری از سرتاسر جهان برای گذراندن اوقات خوش و مفرحی به این جزیره وارد می شوند و مورد استقبال گرم و پذیرایی مردم بومی این منطقه قرار می گیرند. آب و هوای این جزیره در فصلهای بهار و تابستان گرم و در پاییز و زمستان رو به خنكی می رود. اغلب در پاییز و زمستان شاهد بارش باران در این جزیره هستیم. در سردترین روزهای سال، دمای هوای میكونوس به كمتر از 15 درجه سانتیگراد نخواهد رسید. به همین دلیل است كه جهانگردان و گردشگران خارجی علاقه وافری به بازدید از این جزیره زیبا و اقامت چند روزه در آن را در سر می پرورانند. از جمله نقاط و مكان های دیدنی جزیره میكونوس می توان به موزه باستان شناسی میكونوس، كلیسای قدیمی ومعروف لیدی پاراپورتیانی، موزه فولكلور، محله زیبای ونیز كوچك، آسیاب های بادی كاتو میلی، هتل ها و رستوران های زیبا و جذاب و البته خانه ها و ساختمانهای با سبك معماری معروف نام برد. آنچه كه از جذابیت های این جزیره همیشه در یاد و ذهنتان باقی خواهد ماند ساحل زیبا و رویایی آن است كه هیچ گاه از ذهن میهمانان و گردشگران این جزیره فراموش نخواهد شد. ناگفته نماند كه شما در رستوران های این جزیره می توانید انواع غذاهای یونانی و فرانسوی را با بهترین كیفیت سرو كنید و خاطرات خوب و به یادماندنی صرف غذا در این رستوران ها را همیشه در یاد خود حفظ نمایید.

چرا در میكونوس خانه بخریم؟

مشارکت-در-ساخت-یونان

قطعا” با مطالعه توضیحات بالا متوجه شده اید كه ما در مورد یك مكان بسیار با ارزش به لحاظ تجاری و قیمت ملك و خانه با شما صحبت می كنیم. جزیره میكونوس جمعیت بومی اندكی دارد و در مقابل، جمعیت چند صد هزار نفری از گردشگران داخلی و خارجی كه سالانه از این جزیره بازدید و چند روزی را در آن اقامت بر می گزینند. قطعا” درآمد مردم این جزیره بر پایه مهمان نوازی و پذیرایی از گردشگران بوده و اگر كسی خانه و ملكی در اینجا داشته باشد، می تواند به بهترین نحو ممكن از آن برای خود درآمد زایی نموده و به سود سرشاری دست پیدا كند.  اما همه ماجرا این نیست، شما با خرید ملك در این جزیره می توانید از مزایای اقامت در كشور یونان كه یك كشور عضو اتحادیه اروپا و جامعه شینگن است برخوردار گردید. اگر مایل هستید در مورد دریافت ویزای طلایی یونان اطلاعات بیشتر كسب كنید، می توانید با كارشناسان ما در شركت آلتین رویا در تماس بوده و از مشاوره و راهنمایی های آنان در مسیر اخذ بهترین و مناسب ترین تصمیم برای سرمایه گذاری و مهاجرت خود بهره كافی را ببرید. ما برایتان به موضوع خرید ملك در یونان و دریافت ویزای طلایی و مجوز اقامت دائم در این كشور گفتیم. اما یك نكته مهم را نباید از یاد برد و آن هم اینكه خرید خانه یا هر ملك دیگری در جزیره میكونوس بسیار می تواند برایتان به لحاظ مالی گران واقع شود. چرا كه شما در حال سرمایه گذاری در یكی از گران قیمت ترین نقاط جهان و در یك جزیره تماما” توریستی و سود آور دنیا هستید. پس قطعا” همانگونه كه به راحتی خواهید توانست از خانه و ملك خریداری شده در این جزیره به سود و منفعت سرشار برسید، می بایست هزینه گزاف و گرانی را هم بابت خرید آن بپردازید. این درحالیست كه اگر شما قصدتان از خرید خانه در یونان، دریافت ویزای طلایی این كشور و برخورداری از مزایای متعدد آن باشد، می توانید خانه ها، آپارتمان ها یا املاك دیگری را به قیمت های بسیار ارزان تر از جزیره میكونوس در سایر شهر ها و نقاط این كشور خریداری كنید. بعنوان مثال اگر در حومه شهر آتن شما خانه ای با زیربنای 200 متر مربع را به قیمت 200.000 یورو یا در مركز شهر آتن آپارتمانی دارای سه اتاق خواب را به قیمت حدودا” 400.000 یورو بتوانید بخرید، در این جزیره برای خرید چنین ملكی حداقل باید 1.000.000 یورو پول بپردازید. همانگونه كه گفتیم خرید ملك در میكونوس اصلا” ارزان نیست، اما به واقع خرید ملك در این جزیره یك سرمایه گذاری بسیار عالی با بازگشت اصل سرمایه در مدت زمان كوتاهی است. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی كه با دیدن چشم اندازها و مناطق زیبا و با شكوه یونان، آب و هوا و طبیعت اغوا كننده آن تصمیم به خرید ملك در این كشور را داشته اند، در مرحله اول سعی بر خرید خانه در شهرهای ساحلی یا یكی از جزایر مسكونی این كشور گرفته اند تا هم از مزایای داشتن اقامت و پاسپورت یونانی خود استفاده كنند و هم یك زندگی با كیفیت در یك كشور مهم اروپایی را نیز تجربه نمایند. ما برایتان از گران بودن قیمت خانه و املاك در جزیره میكونوس گفتیم و نیز از مقایسه اجمالی میان این جزیره با دیگر نقاط این كشور. در پایان به شما عزیزان توصیه می كنیم چنانچه تصمیم به مهاجرت یا سرمایه گذاری در یك كشور خارجی را دارید حتما” با یك وكیل خبره و مورد اعتماد در این زمینه مشورت كنید.

كارشناسان خبره و مجرب حقوقی و مهاجرتی ما در شركت آلتین رویا، آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان و ارائه هر گونه مشاوره لازم به متقاضیان مهاجرت و سرمایه گذاری در كشورهای مختلف جهان منجمله یونان را دارند. به این امید كه بتوانند كمك موثری در انتخاب بهترین و مناسب ترین مسیر جهت دستیابی به اهدافتان به شما ارائه نموده و در این مسیر شما را از هر نوع تهدید و گزندی كه ممكن است سرمایه تان را به خطر بیاندازد محفوظ دارند.

 

Rate this page