خرید ملك در كوشی آداسی

سرمایه گذاری در تركیه

تركیه به دلیل قرار گرفتن در مجاورت قاره اروپا و همسایگی با بسیاری از كشورهای اروپایی، توانسته همچون دیگر همسایگان غربی خود تا حدودی رنگ و بوی اروپایی به خود گرفته و دولتمردان ترك برای اداره كشور شان با اقتباس از قوانین و ساز و كارهای اجرایی در دیگر كشورهای قاره سبز، اقدام نمایند. همانطور كه مشاهده می كنیم، تركیه از حدود 40 سال پیش اقدامات اساسی و بزرگی برای ایجاد تحول اجتماعی و فرهنگی و نیز برداشتن گام های بلند اقتصادی برداشته و امروزه به بركت همین اقدامات تبدیل به یك كشور رو به رشد اقتصادی و البته پیشرفته در حوزه سرمایه گذاری و صنعت توریسم گشته است. از سال 2008 میلادی و در پی بحران فراگیر و جهانی اقتصادی، كشور پرتغال ابداع كننده روشی برای جذب سرمایه گذاران خارجی در راستای ایجاد رونق اقتصادی شد. در این روش كه به طرح اعطای ویزای طلایی شهرت دارد، متقاضیان خارجی در صورتی كه بتوانند حداقل مبلغ 500.000 یورو در یكی از بانكهای این كشور یا در یكی از حوزه های سرمایه گذاری مشخص شده سرمایه گذاری نمایند، خواهند توانست مجوز اقامت دائم این كشور را بدست آورند. با مشاهده نتایج خوب و مثمر ثمر این طرح، دولت تركیه نیز چند سالی است به اقتباس از طرح یاد شده، ویزای طلایی خود را به متقاضیانی كه بتوانند حداقل مبلغ 250.000 دلار آورده نقدی به این كشور داشته باشند اعطا می نماید. شما با همراه داشتن ویزای طلایی تركیه، صاحب امتیازات و امكانات خوب و فراوانی خواهید شد كه می تواند باعث رشد و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی در زندگی خود و سایر افراد خانواده تان گردد. یكی از مشخص ترین روش های سرمایه گذاری در تركیه كه منتج به دریافت ویزای طلایی نیز می گردد، سرمایه گذاری در حوزه املاك و مستغلات این كشور است. در ادامه در این خصوص برایتان بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید ملك در تركیه

خرید ملک در ترکیه

بازار املاك و مستغلات در تركیه محل امن و مطمئنی برای سرمایه گذارانی است كه تمایل دارند در این كشور زیبا و در عین حال مناسب برای زندگی و اقامت، سرمایه گذاری نمایند. امروزه و با تغییراتی كه دولت تركیه در میزان سرمایه مورد نیاز جهت اعطای ویزای طلایی اعمال نموده، راه ورود به این كشور و اقامت گزیدن در آن بسیار راحت تر و آسان تر از گذشته شده است. چرا كه در سال 2022 شما تنها نیاز به 250.000 دلار سرمایه جهت خرید ملك در تركیه دارید تا بتوانید مجوز اقامت دائمی این كشور را دریافت نمایید. كما اینكه در سالهای قبل برای دریافت ویزای طلایی تركیه حداقل نیم میلیون دلار سرمایه گذاری لازم بود. البته با تغییراتی هم كه اخیرا” در اقتصاد این كشور رخ داده و باعث كاهش در ارزش پول ملی آنان گشته، سرمایه گذاران خارجی و بالاخص ایرانی ها به راحتی می توانند نسبت به خرید ملك در این كشور اقدام نمایند. لازم به ذكر است كه بدانیم در مقایسه با ایران، قیمت املاك در تركیه ارزان تر و پایین تر است و حتی اگر سرمایه شما به حد نصاب 250.000 دلار هم نمی رسد ولی باز می توانید نسبت به خرید املاك ارزان تر اقدام نموده و مجوز اقامت موقت در تركیه را بدست آورید. در كل باید بگوییم كه در حال حاضر و با توجه به ارزان بودن املاك و مستغلات در تركیه و نیز پیش بینی رشد قیمت ها در آینده نزدیك، بازار ملك و مسكن در تكیه فعلا” بسیار مناسب ما ایرانیان است لیكن پیش بینی می شود با بهبود وضعیت اقتصادی تركیه و بالا رفتن ارزش پول ملی این كشور در آینده ای نزدیك، مجددا” شاهد افزایش قیمت ها در این بخش باشیم. قاعدتا” اگر چنین اتفاقی رخ دهد، به سود كسانی خواهد بود كه از قبل در این كشور اقدام به سرمایه گذاری نموده و در شرایط كنونی بخشی از سرمایه خود را به این كشور منتقل نموده اند.

كوش آداسی و خرید ملك در این شهر

سرمایه گذاری در کوش آداسی

كوش آداسی از دیرباز در زمره شهرهای معروف و مشهور آسیای صغیر یا همان تركیه امروزی بوده است. این شهر بندری از قدیم الایم به عنوان شهر انتهایی مسیر افسانه ای جاده ابریشم قرار داشته ( شهر افسوس در نزدیكی كوش آداسی نقطه انتهایی جاده ابریشم بوده است ) و بازرگانان آسیایی و اروپایی در این منطقه به تبادل اجناس و كالاهای خود و به عبارتی به تجارت می پرداختند. در حال حاضر كوش آداسی یكی از شهرهای بندری و توریستی تركیه محسوب شده كه هر ساله شاهد ورود میلیونها نفر گردشگر داخلی و خارجی به خود می باشد. عمده درآمد مردمان بومی این شهر از راه صنعت توریسم و البته تجارت دریایی و ماهیگیری می باشد. كوش آداسی در تركیه به شهر و دیار پرنده معروف است و امروزه نامی آشنا برای علاقمندان به توریسم و گردشگری در سراسر جهان می باشد. معمولا” در شهرها و مناطق توریستی كه مسافران و گردشگران زیادی به خود می بینند،‌ قیمت املاك و برخی كالاها و خدمات دیگر تا حدودی نسبت به سایر مناطق بالاتر می باشد. در كوش آداسی هم به جهت حضور میلیونها نفر مسافر داخلی و خارجی كه هر سال از نقاط دیدنی این شهر بازدید می نمایند، قیمت خرید و فروش مسكن و املاك تجاری تا حدودی بالاتر از دیگر نقاط مركزی تركیه می باشد. با این حال شما می توانید در این شهر زیبا و پر از جاذبه های طبیعی خانه هایی با قیمت كمتر از 100 هزار دلار خریداری نمایید و چنانچه تصمیم داشته باشید ویلاهایی در نزدیكی نوار ساحلی خریداری نمایید، با توجه به متراژ و البته امكانات موجود در آنها ( مانند استخر، سونا و جكوزی، مبلمان و تجهیزات داخلی و … ) قیمت ها تا یك میلیون دلار هم می تواند بالاتر رود. امروزه كوش آداسی یك فرصت خوب و مناسب و البته جذاب برای سرمایه گذاری است. خرید ملك در این شهر باعث خواهد شد شما علاوه بر آنكه بتوانید از امتیاز اقامت در تركیه برخوردار شوید، خواهید توانست از سود و بهره فراوانی كه در آینده نزدیك به دلیل سرمایه گذاری در این حوزه انجام داده اید نیز منتفع گردید. اخیرا” و با توجه به گسترش صنعت توریسم در این شهر،‌ نیاز به افزایش ساختمانهای تجاری، ‌اداری و مسكونی در كوش آداسی بسیار محسوس بوده و بر همین اساس و مطابق سیاستهای دولت تركیه، ساخت و ساز بناهای مسكونی در این شهر نیز افزایش یافته. دقیقا” به همین خاطر دست شما برای انتخاب های بهتر باز بوده و چنانچه در این مسیر از مشاوره و هدایت كارشناسان خبره و زبده ما در موسسه آلتین رویا بهره مند گردید،‌ قادر خواهید بود هم یك سرمایه گذاری خوب و پر سود انجام داده باشید و هم آینده بسیار روشنی را برای خود و دیگر اعضای خانواده تان رقم زنید.   

Rate this page