تجربه بی‌نظیر کمپ فوتبال رئال مادرید

ممکن است در ظاهر یک رویا به نظر برسد، ولی امکان سفر به کمپ فوتبال رئال مادرید در تابستان وجود دارد. موقعی قرار بود که مدرسه فوتبال رئال در شهر زلزله زده بم تأسیس گردد، ولی به دلیل کارشکنی‌ها این اتفاق غیرممکن گردید. اکنون بر حسب برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است نونهالان و نوجوانان ایرانی قادر خواهند بود به مدرسه فوتبال رئال مادرید ورود یابند.

در مدرسه فوتبال باشگاه رئال مادرید برنامه اردوی تابستانی برقرار است. این برنامه برای کودکان و نوجوانان بین سنین 8 الی 17 سال در نظر گرفته شده است و یک اردوی ۲ الی ۴ هفته‌ای است. این کمپ زیر نظر “فونداسیون باشگاه رئال مادرید” و به منظور بالا بردن دانش و مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی برگزار می‌شود.

کمپ فوتبال رئال مادرید شامل خدماتی از جمله آموزش فوتبال، کارگاه‌های آموزش بدنسازی، تغذیه و بهداشت، آموزش زبان انگلیسی یا اسپانیایی، برنامه‌های تفریحی جذاب، بازی و فعالیت گروهی، گشت‌های موزه باشگاه رئال مادرید و شهر مادرید، ارائه گواهی پایان دوره از باشگاه رئال مادرید و… است.

در اتمام دوره آموزشی از سوی مدرسه فوتبال رئال مادرید یک گواهی نامه پایان دوره همراه با عکس یادگاری و همچنین یک دست لباس، کلاه و ساک مخصوص باشگاه رئال به شرکت کنندگان اعطا می‌گردد.

بعضی از برنامه‌های کمپ فوتبال رئال مادرید

کمپ فوتبال رئال مادرید

برنامه‌های توسعه دولت ترکیه این فرصت را به وجود آورده است که سرمایه‌گذاران خارجی بتوانند با شرکت در پروژه‌های ساخت‌وساز سود قابل توجهی کسب کنند. این مسئله هم باعث شتاب گرفتن ورود سرمایه‌های خارجی به ترکیه و رشد اقتصادی و آبادانی سریع آن شده‌است و هم باعث سودهای کلان سرمایه‌گذاران گردیده‌است. از این رو بسیاری از شهروندان خارجی به مشارکت در پروژه های ملکی ترکیه رغبت نشان می‌دهند و از مزایای دریافت اقامت ترکیه نیز بهره‌مند شوند.

اکنون حدود ۴۰ سال از آغاز مشارکت خارجی‌ها در پروژه‌های ملکی ترکیه می‌گذرد. گرچه در آغاز فقط سرمایه‌گذاران آمریکایی در این طرح حضور داشتند اما اکنون سرمایه‌گذاران از تمام نقاط جهان برای مشارکت در این طرح به ترکیه سفر می‌کنند. اکنون این فرصت برای شهروندان ایرانی نیز فراهم است که برای رشد سرمایه خود در پروژه‌های ساخت‌وساز ترکیه فعالیت کنند.

بعضی از برنامه‌های کمپ فوتبال رئال مادرید

  • آموزش انفرادی و تیمی فوتبال به طور روزانه
  • کارگاه‌های آموزش بدنسازی، تغذیه و بهداشت
  • آموزش زبان انگلیسی/اسپانیایی
  • افزایش مهارت‌های اجتماعی در فضای بین‌المللی
  • برنامه‌های تفریحی فوق‌العاده
  • گشت موزه باشگاه رئال و شهر مادرید
  • گواهی پایان دوره از باشگاه رئال مادرید

محل اقامت

محل اقامت شرکت کنندگان در کمپ فوتبال رئال مادرید متشکل از اتاق‌های گروهی یا خصوصی مجهز است. این اتاق‌ها دارای دو تخت به همراه حمام، تهویه مطبوع، تلویزیون و امکاناتی قبیل کامپیوتر، اینترنت، اتاق بازی و فیلم، سالن بدنسازی و خشکشویی هستند. ناگفته نماند که در طول مدت شب شرکت کنندگان زیر نظر کامل مربیان هستند.

دانش آموزان طی این مدت زیر نظر مستقیم مربیان بوده و در تمام طول شبانه روز از همراهی آنها بهره‌مند خواهند بود. بازیکنان هر روز در ساعات معینی خواهند توانست با خانواده‌های خود ارتباط برقرار کنند. همکاران تیم ما در اسپانیا به صورت پل ارتباطی میان والدین و فرزندان تمامی گزارشات و عملکرد آنها را به طور مرتب در اختیار والدین قرار خواهند داد.

آموزش زبان و برنامه تفریحی

محل اقامت

در کمپ فوتبال رئال مادرید در طول مدت اقامت شرکت کنندگان کلاس‌های آموزش زبان‌های بین‌المللی جهان، انگلیسی و اسپانیایی برگزار می‌گردد. روش آموزشی زبان در این کمپ شیوه‌ای کاملا سرگرم کننده و تاکید بر مهارت مکالمه است که بعد از تعیین سطح شرکت کنندگان به گروه‌های 10 الی 15 نفره تقسیم‌بندی می‌شوند. در طول این دوره در هفته 10 درس از دوشنبه تا جمعه در دو نوبت صبح و بعدظهر در محل اقامت شرکت کنندگان تشکیل می‌شود به نحوی که در مدت برگزاری کلاس‌ها بازیکنان قادر خواهند بود ضمن آموزش با یکدیگر نیز ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر برنامه آموزشی فوتبال دانش آموزان به ورزش‌ها و بازی‌های گروهی اعم از شنا، بسکتبال، والیبال، بدمینتون و… پرداخته و در جشن‌ها و مسابقات گروهی نیز شرکت خواهند کرد. چرا که آموزش کارهای گروهی و بازی کردن در چارچوب یک تیم جزو اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف کمپ فوتبال رئال مادرید است. همچنین در روزهای تعطیل آخر هفته شرکت کنندگان از شهر مادرید، موزه‌ها و استادیوم مشهور تیم رئال مادرید با نام سانتیاگو برنابئو بازدید خواهند کرد.

گروه بندی کمپ فوتبال رئال مادرید

در این کمپ تابستانی علاقه‌مندان بر حسب سن، آمادگی جسمانی و مهارت‌های خود به گروه‌های گوناگون تقسیم‌بندی شده و تقریبا 5 ساعت در روز، طی زمان‌های مشخص به آموزش تکنیک‌های فوتبال به شکل تئوری، تمرینی و عملی خواهند پرداخت.

برنامه ویژه برای خانواده‌ها

در صورتی که تمایل به همراهی فرزند خود در کمپ فوتبال رئال مادرید را دارید، شرکت توریستی و برنامه‌ریزی ما این امکان را برای شما فراهم آورده است که با اقامت در شهرهای گوناگون اسپانیا و همراهی فرزندان خود در آخر هفته‌ها خاطرات به یادماندنی را در کنار هم تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)