دوره‌های آموزشی محافظ شخصی به صورت VIP

دوره‌های آموزشی محافظ شخصی متشکل از تیم‌های حفاظت یا بادیگاردها هستند که وظیفه حفاظت از چهره‌های سرشناس و افراد خاص، اشخاص ثروتمند و ستاره‌های دنیا را بر عهده دارند که اغلب این اشخاص از اندامی ورزیده و قوی برخوردار هستند. بهره‌گیری از بادیگارد یا همان محافظ شخصی در اغلب کشورهای دنیا رواج پیدا کرده است که بریتانیا پیشکسوت در این زمینه است. در ایران هم در بین برخی از افراد خاص و مشهور استفاده از محافظ شخصی مرسوم گردیده است و سیری صعودی در پیش دارد.

دوره‌های آموزشی محافظ شخصی به منظور محافظت از جان اشخاص، حفاظت از امکان، حفاظت از چهره های مشهور و ثروتمند و… به طور کاملا تخصصی صورت می‌پذیرد و شخص قادر است محافظ خود را مطابق با سلیقه و خواسته خود انتخاب نماید. در صورتی که شما به شخص خاصی اعتماد و اطمینان کامل دارید، ما بر اساس خواسته و سلیقه شما آموزش‌های لازم را به شخص می‌دهیم و وی را به یک محافظ شخصی حرفه‌ای تبدیل می‌کنیم.

در یک‌سری از اماکن محافظین و سایر افراد اجازه ورود ندارند و فرد می‌بایست به تنهایی وارد شود به همین خاطر شما و یا اعضای خانواده‌تان می‌بایست مهارت دفاع شخصی را آموزش ببینند تا در صورت لزوم از آن بهره‌مند گردید. در این مطلب به صورت کامل با این نوع خدمات آشنا شده و موارد لازم در این زمینه بیان خواهد شد.

دوره‌های آموزشی محافظ شخصی

دوره های آموزش دفاع شخصی

در دوره های آموزشی محافظ شخصی و خدمات حفاظتی و امنیتی، تمامی دانش نظری که در این زمینه مورد نیاز است، آموزش داده شده و به طور عملی و کاربردی نیز از این دانش نظری استفاده می‌شود. همین امر موجب پیشرفت کارآموزان در این حوزه خواهد شد. همچنین این آموزش‌ها به صورت کلاسی و در کمترین زمان ممکن به افراد ارائه شده و تمرینات بیشتر به صورت فیزیکی خواهد بود. بدین ترتیب، کارآموزان تمامی جزئیات مربوط به بادیگارد شدن را آموخته و در برخورد با مشکلات پیش رو چه این مشکلات کاری باشند و چه شخصی، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند.

ویژگی های لازم جهت محافظ شخصی

1- دارای تاییدیه از سوی روانپزشک ها

2- عدم سوء پیشینه

3- دارای ضامن معتبر

4- ارائه ضمانت نامه معتبر از سمت ضامن که فرد در سلامت است و رزومه فرد را به صورت کامل ارائه دهد.

5- سلامت کامل جسم

6- دارای مهارت رانندگی

در دوره‌های آموزشی محافظ شخصی محافظین پس از دیدن آموزش‌های لازم بر اساس مهارت‌هایی که پیدا کرده‌اند، توسط استاد درجه‌بندی می‌شوند. مهارت‌هایی از جمله شنا، رزمی کار بودن، تیراندازی ، تناسب اندام و … که هر یک از این مهارت‌ها امتیازی برای بادیگارد محسوب می‌شود. 

جمع بندی

موسسات ارائه‌ دهنده دوره‌های آموزشی محافظ شخصی مجموعه‌هایی هستند که به افراد آموزش‌های لازم در این زمینه داده خواهد شد و شرکت‌ها و دیگر موسسات را در امر مراقبت و حفاظت از خود و اطلاعات خود یاری می‌کنند. این موسسات و کارشناسان امنیتی آن‌ها، با تمامی روش‌های حفاظتی و دفاع شخصی آشنایی داشته و به صورت کامل می‌توانند شرایط را کنترل نموده و با آگاهی در برابر خطرات عمل کنند.

با این اقدامات، افراد و شرکت‌ها می‌توانند با آسودگی خاطر عمل کرده و سفرها و جلسات خود را انجام دهند. شخصی که آموزش می‌بیند باید بداند که آموزش دیدن او به این معنا نیست که حتما شغل وی محافظ شخصی و بادیگاردی است. بلکه به آموزش‌های خود می‌بایست به عنوان یک مهارت نگاه کند که به کمک آن خواهد توانست از خود و خانواده‌اش محافظت کند و حتی بتواند در جامعه به شخصی یاری رساند.

تمامی اشخاص از جمله دکترها، مهندسین، کارمندها، معلمان و… می‌توانند دوره‌های آموزشی محافظ شخصی را بگذرانند. امیدواریم تمام مردم در امنیت کامل به سر ببرند و هیچ کس در هیچ کجای دنیا به سیستم‌های حفاظتی و حراستی نیازی نداشته باشد و افراد صرفا به جهت بالا بردن علم خود و همچنین رشد ذهنشان و داشتن تناسب اندام دفاع شخصی را آموزش ببینند.

Rate this page