خريد ملك در ازمير تركيه

كشور تركيه

خرید ملک در ازمیر

همانگونه كه در مقالات قبلی خدمتتان توضیح دادیم، كشورتركیه دارای جذاببیت های فراوانی برای سرمایه گذاری و از جمله خرید ملك است. بسیاری از كسانی كه به قصد خرید ملك راهی این كشور می شوند، جدای از آنكه به دنبال محل امن و پر سودی برای سرمایه خود هستند، بیشتر به دنبال برخورداری و بهره مندی از مزایای دریافت مجوز اقامت دائم در كشور تركیه می باشند. تركیه یكی از 20 اقتصاد برتر جهان در سال 2021 و دروازه ورود آسیایی ها به اروپا می باشد. این كشور به دلیل برخورداری از جاذبه های فراوان طبیعی و نیز سیاستهای اتخاذ شده از سوی دولت در راستای جذب گردشگران خارجی، تبدیل به یكی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا شده و همه ساله ضمن پذیرایی از میلیونها گردشگر، میلیاردها دلار درآمد ارزی از همین محل بدست می آورد. صنعت گردشگری در تركیه نه تنها به یكی از منابع درآمدی دولت تبدیل گشته، كه مهمتر از آن باعث رونق یافتن بازار بسیاری از مشاغل و خدمات مرتبط و وابسته با آن نیز گشته. همچنین به واسطه ورود گردشگران خارجی به این كشور، جمعیت بسیاری از مردم این كشور در این صنعت مشغول به كار و فعالیت بوده و چرخ اقتصاد تركیه را به حركت در می آورند. یكی دیگر از راهكارهای اقتصادی دولت تركیه در راستای جذب سرمایه های خارجی، تشویق سرمایه گذاران خارجی به خرید ملك در این كشور آن هم در ازای ارایه مجوز اقامت دائم به آنها و افراد خانواده شان می باشد. در سال 2022 شما می توانید با خرید ملك یا زمین یا خانه به ارزش حداقل 250.000 دلار، موفق به دریافت مجوز اقامت دائم این كشور زیبا و خوش آب و هوا گردید. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از مزایای بی شمار دریافت اقامت تركیه و نیز آگاهی از روش های انجام یك سرمایه گذاری مطمئن در این كشور و دست یافتن به پاسخ مناسب برای پرسش های خود، با كارشناسان حقوقی مجرب و زبده ما در شركت آلتین رویا تماس گرفته و از راهنمایی ها و كمك های ما بهره مند گردید.

شهر ازمير

ازمیر بعنوان سومین شهر بزرگ كشور تركیه ( بعد از استانبول و آنكارا ) شناخته می شود. این شهر زیبای بندری با جمعیتی بیش از 3.700.000 نفر، یكی از مراكز مهم تجاری، صنعتی، اقتصادی و البته گردشگری در كشور تركیه می باشد. ازمیر دارای مراكز آموزشی و دانشگاهی معتبری همچون دانشگاههای اژه و دوكوز ایلول می باشد كه همه ساله تعداد بسیاری از دانشجویان خارجی را به خود جذب می كنند. از جمله جاذبه های گردشگری معروف این شهر می توان به سواحل زیبای ماسه ای، آثار تاریخی بی شمار مانند شهر تاریخی و كهن افس، آب های معدنی و چشمه های آب شیرین آن اشاره نمود. با افزایش جمعیت در این شهر طی سالیان اخیر، لزوم انجام سرمایه گذاری های فراوان از سوی دولت تركیه در بخش های مختلف همانند زیرساخت های شهری، حمل و نقل شهری، انرژی، صنعت، توریسم و نیز ساخت و ساز مسكن احساس شد. به همین جهت از سوی دولت تركیه ضمن انجام سرمایه گذاری، اقدامات مثبتی هم در راستای جذب سرمایه های خارجی صورت گرفت كه نتیجه آن را امروزه در حضور سرمایه گذاران و مالكان خارجی بخشی از املاك این شهر می توانیم مشاهده نماییم.

خريد ملك و خانه در ازمير

خرید ملک در ازمیر

همانگونه كه توضیح دادیم، ازمیر یكی از شهرهای بسیار مهم و البته بزرگ و پر جمعیت تركیه می باشد. به همین دلیل هم قیمت خانه و آپارتمان در این شهر نسبت به سایر نقاط این كشور ( بغیر از استانبول و آنكارا ) بالاتر و گران تر می باشد. شما قادر خواهید بود با مراجعه به سایت فروش مسكن و یا مراجعه حضوری به موسسات یا بنگاه های فروش ملك، پیشنهاد های فراوانی درخصوص خانه های ویلایی، آپارتمانی یا حتی املاك فرسوده نیازمند بازسازی دریافت نمایید. ضمن آنكه پروژه های مسكونی یا تجاری در حال ساخت هم در این شهر بسیار به چشم می خورد كه با شرایط ویژه و بخصوصی كه دارند، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند. لازم به توضیح است كه بر طبق منطقه بندی صورت گرفته در ازمیر توسط شهرداری این شهر، شهر ازمیر از یازده منطقه شهرداری تشكیل شده كه عبارتند از: بالچوا، برنوا، بوجا، بایراكلی، قاضی امیر، چیلی، كاراباغلار، كارشیاكا، گوزل باغچه، نارلی دره و كناك می باشند. شما برای خرید خانه در ازمیر حتما” باید به زبان تركی استانبولی آشنایی كامل داشته باشید. اگر اینطور نباشد، می بایست از حضور یك مترجم قسم خورده و كاملا” مورد اعتماد استفاده كنید كه هزینه آن هم در حدود 500 لیر خواهد بود. پس از حضور در ازمیر و یافتن ملك مورد نظر خود، ابتدا می بایست با شركت سازنده آن یك قرارداد اولیه منعقد كرده و مبلغی در حدود 5.000 لیر هم بپردازید. پس از آن باید سایر مراحل اداری و قانونی ثبت معامله و ثبت سند را به انجام برسانید كه در حدود یك ماه هم زمان خواهد برد. به شما عزیزان توصیه اكید داریم به جهت جلوگیری از هر نوع كلاهبرداری و فریب شما توسط دلالان و كلاهبرداران تركیه ای، و پیش از هر گونه اقدامی حتما” ضمن مراجعه یا تماس با شركت آلتین رویا، از كمك ها و راهنمایی های همكاران و كارشناسان مجرب و زبده ما در طول این مسیر بهره مند گردید و با اطمینان خاطر كامل، اقدام به انتقال سرمایه خود به این كشور و دریافت مجوز اقامت آن گردید.

در سال میلادی جدید ( 2022 ) و به دلیل رخدادهای اقتصادی مهم در تركیه، و همچنین به دلیل پایین آمدن ارزش پول ملی آن كشور در قبال سایر ارزها، شما می توانید از این فرصت خوب و طلایی استفاده كرده و با مبلغی نزدیك به یك میلیارد تومان اقدام به خرید یك دستگاه آپارتمان خوب و مناسب در یكی از مناطق زیبای شهر نمایید. البته نوساز یا دارای امكانات بودن آپارتمان ها هم در قیمتشان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. به طور خلاصه باید بگوییم كه به طور متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در مركز شهر در حدود 5.000 تا 10.000 لیر ( بسته به موقعیت ملك و تجهیزات و امكانات موجود در آن ) و در بخش های حاشیه ای شهر هم بین 3.000 تا 4.000 لیر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)