جذاب‌ترین سفرهای آبی از استانبول

همواره قایق‌ها و کشتی‌ها برای جهانگردی و سفرهای آبی مورد کم لطفی قرار می‌گیرند. چون معمولا سفر با آنها طولانی است. با این حال، در بسیاری موارد قایق‌ها و کشتی‌ها جذاب‌ترین و بعضا تنها وسیله سفر به منظور گشت و گذاری هیجان‌انگیز در یک مقصد مسافرتی است.

شما می‌توانید در سفر آبی خود برای تعطیلات به یادماندنی از خدمات چارتر قایق تفریحی لوکس، قایق‌های بادبانی، کاتاماران یا گلت در ترکیه، یونان، ایتالیا و کرواسی بهره‌مند گردید. اجاره قایق به تمام شهرهای ترکیه از جمله گوجک، بدروم، داتچا، مارماریس، آنتالیا، استانبول، سانتورینی، میکونوس، رودز و دیگر جزیره‌های یونان و بسیاری دیگر در دریاهای اژه و مدیترانه با خدمات تور امکان‌پذیر است.

آنتالیا

سفرهای آبی

آنتالیا از جمله شهرهایی پرطرفدار، مدرن و تاریخی کشور ترکیه است. با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی شهر آنتالیا، این شهر از آب و هوای مدیترانه‌ای برخورداراست. تابستان‌های آن آفتابی بوده اما در زمستان هوا معتدل است. سواحل زیبای آنتالیا افراد را از سراسر جهان به سمت این کشور دعوت می‌کند. از این رو دارای امکانات ساحلی فراوانی از جمله رستوران‌های ساحلی و انواع بازی‌های آبی است.

شبه جزیره داتچا

شبه جزیره داتچا دارای مناظر فوق‌العاده جذاب، کوه‌های شیب دار، رودخانه‌ها و دشت‌های بسیاری است. داتچا یک روستای منحصر به فرد است که تقریبا در 90 کیلومتری غرب مارماریس قرار دارد. از کورمان (Körmen) که در شمال داتچا واقع شده، قایق‌هایی برای سفرهای آبی به بندر بدروم هم وجود دارد. در شنبه بازار روستای داتچا انواع غذاها، لوازم خانگی، سفره و رومیزی و لباس‌های جالبی پیدا خواهید کرد.

کوش آداسی

کوش آداسی

دقیقا در بخش جنوبی شهر ازمیر به کوش آداسی خواهید رسید. شهری ساحلی و بسیار رویایی. وجود هتل‌های لاکچری و تفریحات ساحلی متنوع این شهر را جزو نخستین انتخاب هر گردشگری که تصمیم دارد از طریق سفر آبی به ترکیه برود، قرار داده است. آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای کوش آداسی و همچنین تفریحات ساحلی آن باعث شده است که مقصد بسیاری از گردشگران ازسرتاسر دنیا باشد.

تور مارماریس

مارماریس یک شهر بندری است که در جنوب ترکیه قرار دارد. زیبایی این شهر به حدی زیبا است که نام شهر پریان را به آن نسبت داده‌اند. قدمت این بندر تاریخی به 6 قرن قبل از میلاد می‌رسد و همین امر سبب شده است تا مارماریس تبدیل به یک شهر تاریخی گردد.

حواشی این ساحل خیره‌کننده پر از صخره‌های بزرگ و سبز رنگ پوشیده از مراتع و سبزه‌زار است. به علت استقبال بی‌نظیر گردشگران از این منطقه با سفرهای آبی انواع تفریحات آبی و سرگرمی از جمله اسکی روی آب، موج سواری، قایق رانی در این شهر مهیا شده است.

بدروم

از دیگر شهرهای جنوبی و ساحلی ترکیه می‌توان به بدروم اشاره داشت. بدروم شهری تاریخی و ساحلی اما کم جمعیت است و به خاطر  مجاورتش با دریا از آب و هوای ایده‌آل و مدیترانه‌ای برخوردار است. در شهر بدروم حتی در فصل زمستان هم سرمای زیادی احساس نخواهید کرد، ولی بهترین زمان برای سفر به این شهر اواخر بهار خواهد بود.

استانبول

شهر استانبول در مجاورت تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. سواحل بسیاری در این شهر برای تفریح گردشگران در نظر گرفته شده است تا خاطره‌ای به یاد ماندنی از سفر به استانبول در ذهن داشته باشند. چنانچه با تور به شهر استانبول سفر کرده‌اید حتما از ساحل طلایی دیدن کنید.

ساحل طلایی در 15 کیلومتری استانبول واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت است. انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی از جمله والیبال ساحلی، قایق رانی و رستوران‌های ساحلی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از سواحل استانبول می‌توان به تروبلو، بورج و سولار اشاره داشت که همگی از جذابیت‌های فراموش نشدنی و شگفت انگیزی برخوردار هستند.

جزایر یونان (میکونوس)

یونان به دلیل دارا بودن بیش از 1400 جزیره متعدد، بیشترین خط ساحلی را در بین سایر کشورهای اروپایی دارد. از این رو عجیب نیست اگر از طریق سفرهای آبی بین جزایر گوناگون تردد کنیم و از مناظر خیره‌کننده و تماشایی آنها همچون جزیره سرسبز نیمه گرمسیری Ionian , جزایر شمالی دریای اژه و همچنین صخره‌های Cyclades  که در برابر نور خورشید پخته شده‌اند، لذت ببریم. هر جزیره از یک سرویس قایقرانی مختص خود برخوردار است که جهت تردد در مسیرهای اصلی از قایق های بسیار بزرگ و از قایق‌های کوچک جهت مناطق کوچک و دنج بهره‌گیری می‌کنند.

5/5 - (1 امتیاز)