اقامت كانادا از طریق VISITOR VISA

ویزای توریستی كانادا

ویزای توریستی کانادا

در میان انواع مختلف ویزا و روادیدهایی كه دولت كانادا برای ورود افراد خارجی به داخل خاك خود ارائه می دهد، ویزای توریستی كانادا یكی از شناخته شده ترین آنها می باشد. در اصل این نوع ویزا برای افرادی است كه قصد دارند به صورت موقت و كوتاه مدت وارد كانادا شده و سپس از این كشور خارج شوند. اكثر متقاضیان این ویزا، گردشگران خارجی هستند. البته كاربران دیگر این ویزا هم كسانی هستند كه خانواده یا یكی از نزدیكانشان در كانادا مقیم بوده و جهت ملاقات و دیدار با آنها مدتی را در این كشور قصد ماندن دارند. همچنین برای برخی دیگر از افراد كه بنا به دلایل مختلف و برای انجام كاری كه دارند، تصمیم به حضور كوتاه مدت در كانادا را داشته باشند هم این ویزا و روادید بسیار مناسب خواهد بود.

ویزای توریستی كانادا در اصل یك سند رسمی دولتی است كه به پاسپورت شما الحاق می گردد و نشان دهنده این است كه شما شرایط لازم برای ورود به این كشور را دارید. این سند مخصوص كسانی است كه می خواهند به صورت كوتاه مدت در كانادا اقامت داشته باشند و جهت گردشگری یا ملاقات با بستگانشان وارد این كشور می شوند. البته گاهی اوقات هم پیش می آید كه این ویزا صرفا” جهت ورود فرد به فرودگاههای كانادا جهت تعویض پرواز خود و سفر به یك كشور دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

مدت اعتبار ویزای توریستی كانادا چقدر است؟

مدت اعتبار این نوع ویزا شش ماه است. زمانی كه شما وارد فرودگاه كانادا می شوید با مراجعه به مامور خدمات مرزی می توانید دلایل ورود خود به این كشور را توضیح داده و از ایشان درخواست طولانی تر كردن مدت زمان حضورتان در كانادا را بدهید. در صورت موافقت مامور خدمات مرزی با درخواست شما، آنگاه وی بر روی پاسپورت شما تاریخ خروج را ثبت می نماید و شما می توانید علیرغم پایان اعتبار شش ماهه ویزایتان، تایم بیشتری را در این كشور حضور داشته باشید.

ویزای توریستی كانادا به چه كسانی تعلق می گیرد؟

از سوی دولت كانادا، واجدین شرایط دریافت ویزای توریستی به شرح زیر معرفی شده اند:

روش دریافت ویزای توریستی كانادا چگونه است؟

روش دریافت ویزا کانادا

برای درخواست صدور ویزای توریستی شما می توانید درخواست و نیز مدارك خود را به صورت كاغذی و یا آنلاین برای دولت كانادا ارسال نمایید. ارسال آنلاین مدارك مزیت های زیر را دارد:

برخی مزایا و معایب دریافت اقامت تمكن مالی فرانسه

شما می بایست اسكن واضح و خوانا از این صفحات پاسپورت خود را تهیه و برای سفارتخانه ارسال نمایید:

در پایان به شما هموطن گرامی توصیه می كنیم جهت آشنایی هرچه بیشتر با نحوه دریافت انواع ویزا و روادیدهای كشور كانادا و انجام پروسه دریافت مجوز اقامت كوتاه یا دائمی این كشور، حتما” با كارشناسان خبره و زبده حقوقی ما در موسسه آلتین رویا تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)