خريد ملك در ايبيزا

كشور اسپانيا

اسپانیا كشوری در جنوب غرب قاره اروپا و در شبه جزیره ایبریا واقع شده است. این كشور از سمت شمال با فرانسه و از سمت غرب با پرتغال همسایه می باشد. اسپانیا هم همانند ایتالیا، یونان، تركیه و پرتغال از دیگر كشورهای اروپایی است كه سهم مهمی از بودجه عمومی كشور را از محل صنعت توریسم و گردشگری تامین می نماید. سالانه میلیونها نفر گردشگر خارجی جهت بازدید از شهرها و مناطق زیبا و دیدنی اسپانیا وارد این كشور می شوند. جالب توجه است كه هزاران نفر از ساكنان دیگر كشورهای اروپایی تحت عناوین مختلف از جمله تمكن مالی، اقدام به مهاجرت به این كشور كرده و دوران بازنشستگی خود را در اسپانیا می گذرانند. از آنجا كه سطح هزینه های عمومی برای داشتن یك زندگی عادی و نرمال در اسپانیا كمتر از دیگر كشورهای صنعتی و پیشرفته اروپایی است، لذا این كشور محل خوبی برای افراد بازنشسته و البته دوستدار طبیعت از دیگر نقاط جهان گشته. علاوه بر این، همانند دولت پرتغال، دولت اسپانیا هم با به اجرا گذاشتن طرح اعطای ویزای طلایی به متقاضیان دریافت اقامت در این كشور، اقدامات خوبی در راستای جذب سرمایه ارزی سرمایه گذاران خارجی نموده و از این طریق طی ده سال اخیر، میلیاردها دلار كسب درآمد نموده. البته ناگفته نماند كه حداقل آورده نقدی برای دریافت ویزای طلایی اسپانیا، مبلغ 500.000 یورو بوده كه می بایست این پول در یكی از حوزه های تعیین شده مالی در اسپانیا تحت سرمایه گذاری قرار گیرد. همانند سرمایه گذاری در بازار املاك و مستغلات.

خرید ملك در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا

همانگونه كه گفتیم، شما می توانید با همراه داشتن حداقل نیم میلیون یورو سرمایه، و خرید ملك یا املاكی در این كشور، صاحب ویزای طلایی اسپانیا و مشمول دریافت مجوز اقامت دائمی این كشور گردید. در اختیار داشتن ویزای طلایی یا مجوز اقامت دائم اسپانیا مزایای بسیاری برای فرد متقاضی به همراه دارد. اسپانیا كشوری است پیشرفته به لحاظ اقتصادی و توسعه یافته به لحاظ اجتماعی. مردم این كشور با خارجی ها و توریست ها به خوبی و با گرمی برخورد می كنند. سطح هزینه های عمومی در این كشور پایین تر از دیگر كشورهای اروپایی بوده و شما با داشتن مجوز اقامت اسپانیا، قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به ویزا به تمام كشورهای عضو اتحادیه اروپا و نیز شینگن مسافرت نمایید. برخورداری از خدمات سطح بالای بهداشتی و درمانی دولتی، خدمات آموزشی و تحصیلی رایگان، راه اندازی كسب و كارهای نوین، معافیت های مالیاتی و زندگی در یك كشور زیبا با طبیعت رویایی و مردمی خونگرم و مهمان نواز، از دیگر مزایای زندگی در این كشور قدیمی و كهن است.

امروزه ساخت و ساز مسكن و سرمایه گذاری در این حوزه در اسپانیا همراه با سودآوری و اطمینان از بازگشت سرمایه می باشد. شما می توانید در اسپانیا خانه هایی از كمترین قیمت یعنی 100.000 یورو تا بالاترین نرخ ها و قیمت ها خریداری كنید. اگر تصمیم به خرید خانه های ارزان قیمت در حدود یكصد هزار یورو دارید، ما به شما شهرهایی نظیر مالاگا، ماربیا و همچنین مناطق حومه و اطراف شهر بارسلونا را پیشنهاد می كنیم.

در شهرهای بزرگ تر همانند مادرید و بارسلونا شما می توانید خانه هایی به قیمتت 200.000 یورو و بیشتر را خریداری كنید. حتی ویلاها و مجتمع های ویلایی خوب و مناسبی را به قیمت 250.000 یورو می توان در مناطق و شهرهای ساحلی بارسلونا خریداری كرد.

اما اگر بودجه شما بیش از 300.000 یورو برای خرید مسكن باشد، شما گزینه های بهتر و مناسب تری در پیش رو خواهید داشت. مثلا” با این پول شما در مناطق خوب شهرهای مادرید یا بارسلونا می توانید آپارتمان های 90 تا 150 متری خریداری كنید. با همین پول شما در شهرها و مناطق ساحلی و تریستی اسپانیا همچون مالاگا، ماربیا و تنریف و … هم می توانید املاكی با متراژ 80 تا 200 متر را خریداری كنید.

با بودجه بالاتر از 300.000 یورو شما می توانید در مناطق و شهرهای بزرگ و توریستی اسپانیا همانند مادرید، بارسلونا، مایوركا، مالاگا، والنسیا، جزایر قناری و ایبیزا خانه های ویلایی یا آپارتمانی خوش ساخت و مدرنی خریداری كنید. البته فراموش نكنید كه قدمت ساخت و محله و منطقه ای كه ملك در آن ساخته شده در قیمت گذاری آن بسیار دارای اهمیت است. مجددا” یادآوری می كنیم كه شما برای دریافت ویزای طلایی و مجوز اقامت دائم در اسپانیا حداقل باید به میزان نیم میلیون یورو ملك یا املاكی را در این كشور خریداری كنید.

ایبیزا و خرید ملك در آنجا

خرید ملک در ایبیزا

جزیره ایبیزا در شرق اسپانیا و در دریای مدیترانه واقع شده است. این جزیره صخره ای دارای چندین منطقه و سواحل معروف و مشهوری است كه دسترسی به آنها از طریق اتوبوس و اتومبیل امكان پذیر می باشد. جزیره ایبیزیا یكی از مناطق گردشگری اسپانیا بوده و سالانه میلیونها نفر توریست را به خود جذب می نماید. آنچه كه این جزیره زیبا را در ذهن و یاد گردشگران همیشه زنده نگاه می دارد، قدم زدن در شب های مهتابی در كنار ساحل ماسه ای و نیز تفریحات آبی و دریایی در این جزیره بكر و زیبا است. آب های صاف و شفاف شما را وسوسه می كند كه دل را به دریا زده و از تفریحات و ورزش های متعدد آبی در این جزیره استفاده نمایید.  پاراسیلینگ، جت اسكی، ویك بوردینگ، ویند سرفینگ، كایاك سواری، اسنور كلینگ و غواصی و ماهیگیری در دریای عمیق تنها بخشی از تفریحات مهیج در این جزیره است. از آنجا كه شغل اكثر ساكنان بومی این جزیره در ارتباط با ارائه خدمات به گردشگران می باشد، و مهمترین راه كسب درآمد و گذران زندگی آنان مرتبط با توریسم است، به همین جهت ارزش ملك و زمین در این جزیره نسبت به سایر نقاط اسپانیا بسیار بالا بوده و به همین جهت شما می بایست برای خرید خانه های مشابه،‌ هزینه های بیشتری نیز بپردازید. هرچند كه در این جزیره شما می توانید تعداد بسیار زیادی هتل و مهمانپذیر و اقامتگاه توریستی بیابید،‌ لیكن معمولا” در فصل های بهار و تابستان كه زمان اوج ورود گردشگران به این جزیره است، اغلب شاهد نایاب شدن اقامتگاه برای توریست ها هستیم. به همین دلیل داشتن خانه در این جزیره می تواند به محل كسب درآمد در برخی از ماه ها و ایام سال نیز تبدیل گردد.

در پایان توصیه می كنیم به جهت آشنایی بیشتر با روال انجام كار و آگاهی از قوانین و ضوابط حاكم بر معاملات خرید ملك در اسپانیا، حتما” با مشاورین و كارشناسان زبده و خبره ما در شركت آلتین رویا در تماس باشید تا بتوانیم شما را در مسیر درست و اصولی هدایت كرده و به رویاهایتان برسانیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)