مشاوره و خدمات رزرو به صورت VIP

چنانچه عاشق سفر و تفریح هستید، استفاده از خدمات رزرو هتل در استانبول و سفر به این شهر یک گزینه عالی برای شما به حساب می‌آید. شهر استانبول ترکیه به دلیل برخورداری از جاذبه‌های توریستی و تاریخی بسیار از جمله پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. از جمله اصلی‌ترین اقدامات پیش از سفر به هر شهری،  رزرو هتل است.

ولی انتخاب هتل و رزرو آن بدون آگاهی از فهرست کامل هتل‌های آن شهر کار راحتی نیست. شرکت‌های برنامه‌ریزی و خدمات رزرو با ارائه فهرستی کامل از هتل‌ها، هتل آپارتمان، ویلاهای لوکس و… را در استانبول برای شما امکان جستجو و انتخاب دقیق را فراهم آورده است. با رزرو بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های استانبول می‌توانید سفر هیجان‌انگیز خود به این شهر را آغاز کنید.

راهنمای رزرو هتل استانبول

جهت رزرو هتل استانبول در خدمات رزرو، تنها کافی است شهر موردنظر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. پش از آن می‌توانید مدت زمان سفر و تعداد مسافران را به مشاوران ما اطلاع دهید تا فهرست کاملی از هتل‌های آماده پذیرش برای شما آماده کنند. علاوه بر این می‌توانید از قیمت هتل، موقعیت مکانی هتل، امتیاز مسافران به هتل و… به صورت دقیق‌تر اطلاع پیدا کنید و این امر برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هتل به شما کمک خواهد کرد.

شرکت‌های برنامه‌ریزی و خدمات رزرو با ارائه لیست جامع و دقیق از هتل‌ها، امکان مشاهده جزییات آنها از جمله تصاویر، امکانات رفاهی و تفریحی، موقعیت دقیق، لیست اتاق‌های موجود و… را برای شما فراهم می‌آورند.

فرودگاه‌های استانبول

شهر استانبول از جمله پرجمعیت‌ترین شهرهای ترکیه به حساب می‌آید و مسافران بسیاری هر ساله به این شهر سفر می‌کنند. به همین خاطر استانبول به منظور پذیرش هر چه بهتر مسافران در خود، نیازمند فرودگاه‌های مجهز با ظرفیت پذیرش مسافران بالا است.

در سابق پروازهای استانبول فقط از طریق فرودگاه آتاتورک صورت می‌گرفت و این فرودگاه سالانه با پذیرش 60 میلیون مسافر تنها فرودگاه استانبول به شمار می‌رفت. ولی به تدریج با توسعه صنعت گردشگری در این شهر، تعداد مسافران رشد بسیاری پیدا کرد و این مسئله باعث گردید تا مسئولین در پی احداث فرودگاهی جدید در این شهر شوند. فرودگاه صبیحه گوگچن به صورت نیروی کمکی برای فرودگاه آتاتورک در نظر گرفته شده است. این فرودگاه در قسمت آسیایی استانبول احداث گردید و توانست از حجم سنگین فرودگاه آتاتورک تا حد قابل توجهی بکاهد.

 پس از مدتی فرودگاه جدید ترکیه به عنوان نقطه عطف گردشگری استانبول احداث گردید و جزو بزرگ‌ترین فرودگاه بین المللی جهان قرار گرفت. قرار است این فرودگاه پس از تکمیل تمام فازهایش سالانه 200 میلیون مسافر را از سراسر دنیا به ترکیه پذیرا باشد.

خدمات رزرو وی آی پی که شرکت ما ارائه می‌دهد

از جمله خدماتی که شرکت‌های برنامه‌ریزی و رزرو ارائه می‌دهند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت: 

رزرو وسیله نقلیه لوکس: رزرو وسیله نقلیه چه تفریحی و چه کاری همراه با راننده، کاپیتان و خلبان حرفه‌ای، ترانسفرهای فرودگاهی، کرایه ساعتی و روزانه خودرو همراه با راننده، سفر با قایق، کرایه قایق تفریحی لوکس خصوصی، سفر با هلیکوپتر، گشت شهری با هلیکوپتر، کرایه جت شخصی با سریع‌ترین خدمات رزرو در استانبول و سرتاسر ترکیه و همچنین دیگر نقاط دنیا اشاره داشت.

۱. لیموزین: ارائه خدمات لیموزین و خودروهای پوشیده دودی در سراسر دنیا از جمله لیموزین ترانسفر فرودگاهی، خودروهای رسمی، ترانسفرهای گروهی، خودروهای لوکس همراه با راننده‌های حرفه‌ای و آموزش دیده خانم و آقا و مسلط به زبان انگلیسی. همچنین کرایه ساعتی و روزانه لیموزین در ترکیه اعم از (استانبول، آنکارا، آنتالیا، بدروم، دالامان، کوش آداسی، افیسوس، کاپادوسیا) و دیگر نقاط دنیا همراه با استقبال فرودگاهی.

۲. قایق شخصی: ترانسفر فرودگاهی و کرایه ساعتی و روزانه قایق شخصی همراه با پذیرایی و سفارش نوشیدنی، گشت بوسفرس با قایق، کرایه قایق تفریحی جهت گشت در دریای اژه و مدیترانه و سایر نقاط دنیا. سفر آبی شما با قایق تفریحی از مبدأ بدروم، گوجک، مارماریس، داتچا و آنتالیا، تحت پوشش خدمات رزرو خواهد بود.

۳. جت شخصی: از دیگر خدمات رزرو می‌توان به کرایه و چارتر ویژه جت شخصی در کل دنیا با سریع‌ترین برنامه‌ریزی و همچنین مناسب‌ترین قیمت جهت پروازی لوکس و امن اشاره کرد. رزرو آسان جت شخصی جهت سفر به اقصی نقاط دنیا از لندن به نیویورک گرفته تا مسکو به آنتالیا، ریاض به استانبول، دبی به پاریس، و… از دیگر مزایای شرکت‌های برنامه‌ریزی و رزرو است.

۴. هلیکوپتر شخصی: جهت رسیدن به هر نقطه از ترکیه، هلیکوپتر شخصی در نزدیک‌ترین محل منتظر شما خواهد بود تا شما را به فرودگاه یا گشتی جذاب و دیدنی بر فراز استانبول ببرد. هلیکوپتر شخصی خود را از هر کجا که هستید با ما رزرو کنید.

۵. استقبال و همراهی: خدمات رزرو ، استقبال و همراهی بر اساس نیازهای شخصی به منظور تسهیل عبور از فرودگاه در بسیاری از نقاط اعم از قسمت تشریفات فرودگاه استانبول، فرودگاه اسنبوگا، فرودگاه دالامان، فرودگاه عدنان مندرس، فرودگاه آنتالیا و فرودگاه بدروم صورت می‌گیرد. راهنما بعد از ملاقات شما را در مراحل گوناگون فرودگاهی همراهی خواهد کرد تا به راحتی و با آسودگی خاطر تمامی نیازهای شما را در فرودگاه برطرف گردد.

خدمات رزرو بهترین هتل‌های استانبول

رزرو بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های استانبول بسیار راحت و بی‌دردسر است و با ارائه فهرست کاملی از کلیه هتل‌های آماده پذیرش شما در شهر استانبول با قیمت‌های نزولی به صعودی، امکان رزرو بهترین هتل‌‌های استانبول برای شما فراهم آمده است. با خدمات رزرو شما سفری راحت و بدون استرس را به استانبول تجربه خواهید کرد.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول

برای سفر به استانبول راه‌های بسیار زیادی وجود دارد. از جمله رایج‌ترین این راه‌ها رزرو تور استانبول است. با رزرو تور استانبول از خدمات رزرو، روز و ساعت سفر و همچنین تعداد روزهای اقامت از قبل مشخص شده و شما این امکان را خواهید داشت که از میان هتل‌های پکیج، هتل مدنظر خود را انتخاب کرده و با اطمینان و آسودگی خاطر به شهر استانبول سفر کنید.

ولی در صورتی که تمایل دارید زمان سفر و هتل را خودتان شخصا انتخاب کنید، بهترین گزینه برای شما خدمات رزرو هتل استانبول و خرید بلیط هواپیما استانبول به صورت همزمان خواهد بود.

با رزرو پرواز و هتل استانبول این امکان برای شما وجود دارد که روز سفر، تاریخ پرواز، ایرلاین پروازی، مدت زمان اقامت و همچنین هتل محل اقامت خود را با سلیقه و نظر خودتان انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که در این روش امکان خرید امکاناتی از جمله ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات CIP و… را برای سفر خود خواهید داشت.

رستوران‌ها و کلوب‌های استانبول

از جمله تفریحات شاد، هیجان انگیز و مهیج در شب‌های همیشه زنده و زیبای استانبول، رفتن به کلوب‌های شلوغ و پرهیاهوی این شهر است. این کلوب‌ها علاوه بر دارا بودن فضاهای بزرگ و مناسب، از غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیتی عالی همراه با موسیقی‌های زنده و شاد برخوردار هستند و همچنین نمایش‌های سرگرم کننده و جذاب و در کنار تمامی اینها وجود دی جی‌های معروف و خواننده‌های مشهور ترکیه شبی رویایی را برای علاقه‌مندان به این نوع تفریحات خواهد ساخت و شما علاوه بر رستوران‌های متعددی که دارند می‌توانید انواع نوشیدنی‌های ترکی که در این محل‌ها وجود دارند را بنا به ذائقه خود انتخاب کنید و برای خود و خانوادتان یک تجربه منحصر به فرد را به ارمغان آورید.

برنامه‌های مختلف هنری، ورزشی، کنسرت و نمایشگاه

استانبول شهر اوراسیایی ترکیه بوده که پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است. جاذبه‌های گردشگری و توریستی استانبول به سن و سال خاصی محدود نمی‌شود. چرا که به اندازه‌ای متنوع هستند که برای هر سن و سلیقه‌ای مناسب بوده و تفریحات بسیار جذابی پیش روی خواهید داشت.

به عنوان مثال از مساجد و کاخ‌ها گرفته تا موزه‌ها و بازارهای تاریخی، همچنین از پارک‌های آبی استانبول، ورزش‌ها و تفریحات آبی اعم از جت اسکی، غواصی، اسکوبادایوینگ، قایق رانی، بادسواری، موج سواری، اسکی مارپیچ، پاراسیلینگ تا گردش‌های کشتی، سفر با قایق، کرایه قایق تفریحی لوکس خصوصی، سفر با هلیکوپتر، گشت شهری با هلیکوپتر، کرایه جت شخصی با سریع‌ترین خدمات در استانبول و سراسر ترکیه و همچنین دیگر نقاط دنیا به صورت جداگانه قابل برنامه ریزی و شامل خدمات رزرو هستند.

این شهر جذاب و همیشه زنده در طول سال پذیرای توریست و گردشگران بسیار زیادی از سر تا سر دنیا است. از دیگر برنامه‌های رزرو می‌توان به تماس مستقیم با گالری‌ها و هنرمندان، نمایش‌های خاص، رزرو بلیط کنسرت و نمایشگاه اشاره داشت.

محل اقامت | خدمات رزرو

انتخاب محل اقامت (Accommodation) در سفر از جمله پرهزینه‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های اهالی سفر محسوب می‌شود. به یک دلیل استانبول به عنوان بهترین مقصد گردشگری در آسیا و اروپا انتخاب شده است. این شهر حیرت آور پر از جاذبه‌های گردشگری و تجربه‌هایی است که تنها در استانبول می‌توانید تجربه کنید. از دیدن جاذبه‌های توریستی بی نهایت این شهر که بگذریم، مساله اقامت همواره یکی از دغدغه‌های ما در زمان سفر به یک شهر یا کشور دیگر است. فاکتورهای بسیاری وجود دارند که تضمین کننده یک اقامت خوب هستند.

برای مثال تمیز بودن، دسترسی آسان و سریع به سایر مکان‌ها، برخورداری از امکانات مناسب، سرویس دهی عالی، رفتار پرسنل هتل و… که از جمله بزرگترین موضوعات محله‌ای است که هتل در آن واقع شده است. چرا که تقریبا تمام فاکتورهای دیگر را در بر می‌گیرد. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات رزرو بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های استانبول را برای شما رزرو خواهند کرد تا تجربه‌ای به یادماندنی و خاطره‌انگیز از سفر خود داشته باشید.

Rate this page