بهترین آکادمی تنیس هفسائس و ساچنز

تنیس هفسائس و سانچز در حقیقت يك طرح بين المللی بوده كه در سراسر دنیا برگزار می‌گردد و روش فوق‌العاده‌ای به منظور استعدادیابی محسوب می‌شود. هدف اصلی از اجرای تنیس هفسائس استعداديابی و آموزش به سنين پايه است. این طرح در كشورهای متعدد دستاوردهای موثری را در افزایش سطح فنی و كيفی ورزشكاران نخبه به دنبال داشته است. تنیس هفسائس و سانچز به اين خاطر كه به خارج از كشور اعزام دارد و در آنجا با مربيان كشورهای دیگر و فدراسيون جهانی به تمرين می‌پردازند، بين مربيان و خانواده‌های کل كشور بسيار حائز اهميت است.

هفسائس، دروازه جهانی شدن

کمپ تنیس سانچز

تنیس هفسائس با هدف آينده‌نگری برای بازيكنان نونهال در نظر گرفته شده است كه از میان آنها يک يا دو ورزشكار دختر و پسر نخبه در سطح كشور برگزیده می‌شوند. بعد از آن به منظور آموزش‌های فوق حرفه‌ای به كمپ آسيای ميانه اعزام می‌شوند. بازيكنانی كه در تنیس هفسائس كشور به موفقیت دست می‌یابند، به هفسائس آسيايی و در صورت تاييد به هفسائس جهانی اعزام خواهند شد.

این بازیکنان در بازگشت تفاوت بسيار زيادی با دیگر ورزشكاران هم سن و سال خود در تنيس روی ميز خواهند داشت و تاثير آن به صورت واضح مشخص می‌گردد. از این رو تمام مربيان سعی دارند تا مراحل طرح تنیس هفسائس و سانچز را جهت استعدادهايی كه مورد شناسايی قرار داده‌اند، فراهم سازند. لازم به یادآوری است که استعداد و هوش ورزشكار بسيار اهميت دارد.

تنیس هوفسائس و سانچز تضمين موفقيت ورزشكار

همانطور که بیان شد، تنیس هفسائس به معنای آينده‌نگری به منظور رشد و پرورش بازيكنان مستعد است. در حقیقت اين طرح موجب گردیده است تا سرمايه گذاری جهت نخبگان تنيس روی ميز انجام بگيرد. در حال حاضر اين طرح گسترش پیدا کرده است و اسطوره‌های جديدی را به خانواده تنيس روی ميز كشور معرفی نموده است.

 اين طرح اثرگذاری فوق‌العاده‌ای در میان ورزشكاران تنيس روی ميز داشته است و سبب افزایش رقابت در بين بازيكنان و همچنین بیشتر شدن تمرينات و اردوها گردیده است. تنیس هفسائس و سانچز به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی نيز كمک قابل توجهی به ورزشكاران کرده است.

کمپ تنیس سانچز

جهت اقامت در این کمپ حداقل سنی 10 سال است. آکادمی تنیس سانچز از دو نوع اقامتگاه برخوردار است. برای متقاضیان دختر یک مجتمع آپارتمانی در تمامی رده‌های سنی و برای متقاضیان پسر خانه‌های ویلایی در نظر گرفته شده است. کلیه اقامتگاه‌ها به طور شبانه‌روزی تحت نظارت هستند و دارای امکاناتی از جمله اینترنت وای فای، یخچال و سیستم تهویه هوا هستند. اتاق‌ها 4 نفره بوده که دارای ملحفه تخت، بالش، پتو و آویز لباس هستند. متقاضیان بر حسب سن در یک اتاق قرار گرفته و دوستان و اعضای خانواده نیز می‌توانند آنها را همراهی کنند.

همکاری منحصر به فرد هفسائس

هفسایس

علاوه بر ایجاد برنامه‌های منحصر به فرد و خاصی که در آکادمی تنیس هفسائس و سانچز برای هر بازیکن در نظر گرفته شده است؛ این آکادمی به برگزاری یک برنامه ترکیبی و بی‌نظیر دیگری با مدارس تنیس کشور همسایه خود از جمله آلمان نیز اقدام کرده است. ترکیبی منحصر به فرد که موجب گردیده است بازیکنان قادر به تجربه آموزش تنیس در شرایط گوناگون باشند.

برنامه تمرینی آکادمی تنتیس هوفسائس و سانچز

مربیان مورد استفاده در تنیس هوفسائس و سانچز جزو مربیان رده جهانی تنیس بوده که تضمین کننده آموزش‌های منحصر به فرد و بی نظیر در سطح جهانی برای دانش‌آموزان خود هستند. این مربیان دارای بیشترین سطح مهارت جهت برگزاری برنامه‌های تمرینی منحصر به فرد برای هر شخص هستند.

هر کدام از این مربیان برای دو الی چهار بازیکن تمرین در نظر می‌گیرند و به طور متمرکز در هر زمین تنها به بازیکن مشخصی تمرین می‌دهند و بع رشد مهارت‌های فنی آنها کمک می‌کنند. تمام جلسات آموزشی ابتدا با گرم کردن حرفه‌ای آغاز می‌گردد. چون معتقد هستیم که از جمله مهم‌ترین عناصر کلیدی در موفقیت بازیکنان گرم کردن اصولی همراه با آموزش حرفه‌ای و همچنین برخورداری از برنامه‌های سرگرم کننده است.

5/5 - (1 امتیاز)