استقبال و همراهی فرودگاهی چیست؟

در طول سفر با هواپیما، احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده است که با رانندگانی روبرو شده باشید که هر کدام تابلویی را با نامی در بالای سر نگه داشته اند و در سالن ورودی فرودگاه منتظر مشتریان خود هستند. همچنین، از خود پرسیده‌اید که مزایای اصلی استفاده از این نوع حمل و نقل در مقایسه با تاکسی یا تاکسی‌های آنلاین چیست و چگونه می‌توان آن را رزرو کرد. در ادامه با خدمات استقبال و همراهی فرودگاهی آشنا خواهیم شد.

ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر فرودگاهی یک روش حمل و نقل از پیش رزرو شده برای مسافران، بین فرودگاه و مقصد نهایی آن‌ها است مانند هتل، بندر یا سایر نقاط مورد علاقه محلی. این نوع از خدمات اغلب از قبل رزرو می‌شوند و هزینه آن‌ها از طریق خدمات رزرواسیون، آژانس مسافرتی یا اپراتور تور پرداخت می‌شود یا این که شامل خدمات رایگان مانند ترانسفر هتل هستند. ترانسفر فرودگاهی شامل تاکسی، اتوبوس و وسایل نقلیه مانند تاکسی‌های اینترنتی یا گزینه‌های حمل و نقل عمومی نمی‌شود. همچنین می‌توانید هنگام بازگشت به فرودگاه در پایان سفر، نیز ترانسفر رزرو کنید.

ترانسفر فرودگاهی خصوصی

ترانسفر فرودگاهی خصوصی، خدمتی است که شما و همراهانتان برای رسیدن به مقصد به صورت شخصی رزرو می‌کنید. در این روش شما با راننده در فرودگاه ملاقات می‌کنید. شما می توانید از این خدمات به عنوان فردی که برای کسب و کار یا تفریح ​​سفر می‌کند، استفاده کنید. در این روش، می‌توانید ماشین‌های شخصی، لیموزین یا حتی ون را برای گروه‌های بزرگ‌تر رزرو کنید. اکثر اپراتورها و صاحبان تور، ترانسفر را خودشان سازماندهی می‌کنند تا مهمانان را مستقیماً از فرودگاه به محل هتل یا اقامت‌گاه و یا سایر مقاصد بیاورند.

استفاده از استقبال و همراهی فرودگاهی چه مزیتی دارد؟

بزرگ‌ترین مزیت انتخاب این نوع خدمات، راحتی بیشتر در هنگام سفر است. یک مزیت بزرگ دیگر برای استفاده از این نوع خدمات این است که شما می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید و وقت‌تان  را در صف‌های تاکسی و اتوبوس نگذرانید. شما با این روش نیازی به ایستادن در صف تاکسی و اتوبوس نخواهید داشت. همچنین استرس تاکسی گرفتن و یا زحمت جابه‌جایی یک چمدان سنگین در حمل و نقل عمومی نیز در این روش از بین می‌رود. بسیاری از رانندگان ترانسفر، پروازهای مسافران خود را زیر نظر خواهند داشت، بنابراین در صورت تأخیر منتظر شما خواهند ماند.

مزیت دیگر نیز این است که با این روش مجبور نیستید با رانندگان تاکسی سر کرایه بیشتر و خارج از حد انتظار چانه بزنید. بیشتر شهرهای توریستی جهان نرخ‌های تاکسی بالایی برای گردشگران دارند و ممکن است هزینه بیش از حدی به آنان تحمیل کنند. به علاوه شما با استفاده از استقبال و همراهی فرودگاهی، از امنیت خود و خانواده‌تان نیز، مطمئن هستید.

استفاده از ترانسفر فرودگاهی

استقبال فرودگاهی

شما می‌توانید برای دریافت خدمات استقبال و همراهی فرودگاهی در ترکیه و به مقصد هتل‌ها، مراکز گردشگری و یا بنادر از خدمات شرکت ما استفاده نمایید. شما می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی شخصی کاملاْ مورد اعتماد با خودروهای آخرین مدل و راننده حرفه ای مسلط به زبان انگلیسی شامل خدمات رایگان استقبال فرودگاهی بهره‌مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)