خرید ملك در كاستا دل سول

سرمایه گذاری در اسپانیا

سرمایه گذاری در اسپانیا

امروزه كشور اسپانیا تبدیل به یكی از كشورها  مقصد، جهت سرمایه گذاری افراد مختلف از كشورهای بسیاری منجمله ایران گشته است. به همین دلیل بسیاری از هموطنانمان تمایل دارند از روش های مختلف سرمایه گذاری در اسپانیا و شرایط هر كدام از آنها اطلاعات و آگاهی مناسبی بدست آورند. البته از آنجا كه دولت اسپانیا شرایط بسیار خوب و مناسبی را برای متقاضیان دریافت ویزای طلایی این كشور قرار داده، به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم به ارائه اطلاعات لازم در این خصوص و سرمایه گذاری در حوزه املاك و مستغلات اسپانیا گرفته ایم. همچنین شما را با مناطق و شهرهای مختلف این كشور كه مناسب برای خرید ملك و مسكن هستند آشنا خواهیم ساخت. و در پایان هم درخصوص یكی از دیدنی ترین مناطق كشور اسپانیا كه بسیار هم مورد استقبال گردشگران و همچنین سرمایه گذاران خارجی جهت خرید ملك قرار گرفته یعنی شهر كاستا دل سول صحبت خواهیم نمود.

خرید ملك در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا

همانگونه كه توضیح دادیم، به تازگی از سوی دولت اسپانیا شرایط دریافت ویزای طلایی این كشور برای متقاضیان خارجی غیر از اتحادیه اروپا تسهیل یافته. این بدان معناست كه شما با حداقل سرمایه گذاری به مبلغ 500.000 یورو در این كشور و خرید یك یا چند ملك با كاربری های متفاوت، خواهید توانست موفق به دریافت ویزای طلایی شده و مجوز اقامت دائمی اسپانیا را بدست آورید. البته در پایان ده سال اقامت در این كشور و به شرط دارا بودن سایر شرایط، تابعیت و حق شهروندی و پاسپورت اسپانیایی هم به شما اعطا می گردد كه در این صورت شما هیچ گونه تفاوتی ( به لحاظ حقوق شهروندی و اجتماعی ) با شهروندان بومی اسپانیا نخواهید داشت.  از مزایا و محاسن و ویژگیهای منحصر به فرد ویزای طلایی اسپانیا مطالب بسیاری گفته شده. اجازه دهید توضیحات بیشتر در این خصوص را به همكارانمان در موسسه آلتین رویا بسپاریم كه آماده هستند در صورت تماس شما با آنها، توضیحات كامل و شفافی در راستای افزایش آگاهی شما عزیزان در راتباط با روش های مختلف قانونی دریافت ویزای طلایی و اخذ اقامت دائمی كشور اسپانیا به شما ارائه نمایند. همچنین درخصوص خرید ملك در این كشور اروپایی و از آنجا كه در نحوه انتخاب شهر و منطقه سكونت، نوع ملك، تعیین قیمت، انجام امور مربوط به ثبت قرارداد خرید، انجام سایر امور اداری مرتبط با سرمایه گذاری و در كل صفر تا صد انجام یك سرمایه گذاری مطمئن و سود ده برای شما را، ما در شركت آلتین رویا آمادگی كامل جهت مشاوره و به سرانجام رساندن آن، داریم.

درخصوص فرآیند خرید ملك در اسپانیا هم باید بگوییم كه همانند سایر كشورهای اروپایی، روند انجام این خرید چندان ساده و آسان نمی باشد. زمانی كه شما ملك مورد علاقه و مورد نظرتان را یافتید، ابتدا می بایست یك قرارداد اولیه خرید با شركت سازنده یا مالك آن امضا نمایید و در این مرحله هم می بایست مبلغی بعنوان حق رزرو ( معادل 6000 یورو ) بپردازید. با پرداخت این پول شما حداكثر 45 روز فرصت خواهید داشت تا قرارداد خرید را نهایی كرده و ضمن پرداخت تمامی وجه خرید ملك به فروشنده، سایر هزینه های جاری و قانونی را نیز به حساب مراجع ذیصلاح واریز نمایید. این هزینه های ثانویه نیز به طور میانگین در حدود 10 الی 15 درصد از كل هزینه خرید ملك برآورد می شود. پس از ثبت قرارداد اولیه با مالك یا شركت سازنده ملك، در ادامه می بایست با انجام یك سری مراحل اداری قرارداد نهایی خود را نزد سردفتر اسناد رسمی اسپانیایی و البته با حضور نماینده دولت به امضا برسانید و سپس تمامی مدارك را جهت صدور سند جدید به اداره ثبت املاك این كشور ارسال نمایید. توصیه می شود از ابتدای شروع فرآیند كار، حتما” از حضور كارشناسان حقوقی مجرب و زبده ما در موسسه آلتین رویا بهره مند شوید تا در پیشگیری از هر نوع كلاهبرداری و ضرر و زیان مالی به شما جلوگیری كمك گردد.

خرید ملك در كاستا دل سول

خرید ملک در کاستا دل سول

شهر ساحلی كاستا دل سول در جنوب اسپانیا و در بخش خود مختار اندلس واقع گشته و یكی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق قاره اروپا و كشور اسپانیا می باشد. این منطقه ساحلی به طول بیش از 160 كیلومتر دارای آب و هوای مدیترانه ای با مردمانی خونگرم و مهمان نواز و همراه با جاذبه های فراوان طبیعی و مصنوعی بی شمار امروزه مقصد میلیونها گردشگری است كه از سرتاسر جهان برای بازدید و اقامتی كوتاه مدت به آن سفر می كنند. وجود بازارها و مراكز خرید زیبا و متنوع، رستوران ها، هتل ها و مراكز اقامتی بی شمار، مراكز تفریحی و برگزاری بسیاری از فستیوال ها و جشنواره های جذاب و به یادماندنی در طول سال در این منطقه، همه و همه باعث روی آوردن خیل عظیمی از مردم دیگر كشورها به این شهر زیبا و دوست داشتنی گشته است.  جدای از این موضوع، شهر كاستا دل سول با دارا بودن امكانات وسیع رفاهی برای مردم و ساكنین خود و نیز وجود مراكز بهداشتی و درمانی پیشرفته، دانشگاهها و مراكز آموزشی بسیار معتبر، انواع جاذبه های توریستی، دریانوردی و ماهیگیری، یكی از مناطق خوب و مناسب جهت خرید ملك و مقیم شدن در اسپانیا می باشد. سرمایه گذاران و متقاضیان خارجی فراوانی امروزه علاقمند به سكونت در این شهر هستند و ناگفته نماند كه بسیاری از مردم دیگر كشورهای اروپایی ( عمدتا” شامل كشورهای پیشرفته عضو اتحادیه اروپا ) تحت عناوین مختلف منجمله تمكن مالی یا خرید ملك، آمده و در این شهر رویایی ساكن گشته اند.

قیمت خانه در این شهر توریستی اسپانیایی هم تاحدودی بالاتر و گران تر از دیگر نقاط این كشور زیبا است. مثلا” شما برای خرید یك آپارتمان 106 متر مربعی با دو اتاق خواب و البته نیاز به تعمیر و بازسازی می بایست مبلغی در حدود 200.000 یورو بپردازید. حال اگر همین ملك در نزدیكی ساحل و مشرف به دریا واقع شده باشد تقریبا” 50 درصد به مبلغ آن اضافه می گردد و نزدیك به 300.000 یورو باید برایش پرداخت شود. چنانچه ملك یاد شده نیاز به تعمیر و بازسازی نداشته و به صورت فول امكانات فروخته شود حداقل 400.000 یورو می بایست برای آن در این شهر بپردازید.

در پایان یادآور می شود كه با خرید املاك به قیمتی كمتر از نیم میلیون یورو، شما قادر به دریافت مجوز اقامت بلند مدت خواهید بود و مجوز اقامت دائمی را تنها در صورتیكه ارزش املاك خریداری شدن تان را به حداقل مبلغ یاد شده ( 500.000 یورو ) برسانید دریافت خواهید كرد.

5/5 - (1 امتیاز)