بهترین ورزش ها و تفریحات آبی استانبول

ترکیه از جمله ده مقصد محبوب در میان گردشگران سراسر دنیا محسوب می‌شود. از جمله بهترین سرگرمی‌‌ها در شهر بزرگ استانبول، رفتن به پارک‌های آبی است. شما با ورزش ها و تفریحات آبی استانبول خواهید توانست تمام روز را در سرسره‌‌های هیجانی آن تفریح کنید و از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ آن استفاده کنید. ورزش ها و تفریحات آبی، از جمله جت اسکی، غواصی، اسکوبادایوینگ، قایق رانی، بادسواری، موج سواری، اسکی مارپیچ، پاراسیلینگ به صورت جداگانه قابل برنامه ریزی هستند.

بهترین تفریحات آبی استانبول

پارک آبی کلوسئوم

از جمله بهترین تفریحات در شهرهای بزرگ همچون استانبول، رفتن به پارک‌های آبی است. شما این امکان را دارید که تمام روز در استخر‌ها و سرسره‌‌های هیجان‌انگیز آن تفریح کرده و از غذاها و نوشیدنی‌های دلچسب آن لذت ببرید. به منظور تصمیم گیری در خصوص بهترین تفریحات آبی استانبول بهتر است اطلاعاتی در مورد آنها کسب کنید.

پارک آبی کلوسیوم استانبول

مجموعه کلوسیوم جزو بهترین تفریحات آبی استانبول است. پارک آبی تنها قسمتی از مجموعه عظیم و چند منظوره کلوسیوم است. این مجموعه از باشگاه‌‌های ورزشی متعددی اعم ار بدنسازی، ورزش‌‌های رزمی، شنا، یوگا و بسیاری دیگر برخوردار است. دلیل شهرت این مجموعه بزرگ پارک آبی آن است که همواره پذیرای گردشگران و توریست‌های بسیاری است.

پارک آبی کلوسیوم دارای استخرهای کودک، خانواده و موج‌دار بوده که تجربه متفاوتی از ورزش ها و تفریحات آبی استانبول برای شما خواهد بود. استخر کودک این مجموعه برای آن دسته از افرادی که به همراه فرزندان خود به پارک می‌‌روند، مناسب است. دلیل آن هم عمق کم این بخش است که می‌توانید بدون هيچ دغدغه‌ای اجازه دهید کودکانتان مشغول آب بازی شوند.

پارک آبی کلاب دلفین استانبول| ورزش ها و تفریحات آبی استانبول

از جمله بزرگ‌ترین تفریحات آبی استانبول، آکوا کلاب دلفین است. در مجموعه کلاب دلفین سرسره‌ها، استخرها و تفریحات آبی بسیار زیادی وجود دارد. علاوه بر این محیط‌هایی جهت استراحت و ریلکس کردن وجود دارد. در این پارک آبی قادر به دوچرخه سواری خواهید بود و یا می‌توانید با اسکوتر و ترامپولین به تفریح بپردازید.

در صورتی که ساکن استانبول هستید یا تصمیم دارید برای یک مدت زمان طولانی در این شهر بمانید، علاوه بر مجموعه آبی دلفین می‌توانید از زمین‌‌های ورزشی دیگر آن نیز بهره‌مند گردید. زمین والیبال و تنیس جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ورزش‌ های این مجموعه محسوب می‌شوند.

پارک آبی گرند آکوامارینا استانبول

پارک آبی دلفین

این پارک آبی در بخش غربی شهر استانبول واقع گردیده است و لحظات مهیج و متفاوتی را برای شما فراهم خواهد آورد. محدوده‌ای که برای ساخت این پارک آبی در نظر گرفته شده است بسیار وسیع بوده و بر همین اساس دارای سرسره‌‌های بسیار و متنوعی است. لازم به ذکر است که این پارک به طور همزمان ظرفیت سه هزار نفر را در خود دارد.

پارک آبی گرند آکوامارین همچون سایر ورزش ها و تفریحات آبی استانبول ، از استخرهای متنوعی برخوردار است. این پارک به دلیل داشتن استخرهای عمیق مناسب برای مسابقات المپیک و حرفه‌‌ای است. در صورتی که علاقه‌مند به بازی مهیج رفتینگ هستید، رودخانه‌‌های موج‌دار این پارک انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

سرزمین آبی مارینا آکواپارک

از دیگر تفریحات آبی استانبول می‌توان به پارک مارینا اشاره داشت که با هفده سرسره هیجان‌انگیز در صدر محبوب‌ترین پارک‌‌های آبی استانبول قرار دارد. این پارک آبی در سال ۲۰۱۹ افتتاح گردیده و به‌روزترین طراحی‌‌های جهان در آن مورد استفاده قرار گرفته است. پارک مارینا نه تنها دارای سرسره‌‌های هیجان‌انگیز از پانزده ورزش آبی متفاوت است، بلکه از استخر موج و زمین‌‌های بازی کودکان نیز برخوردار است. در رزرو تور خود به استانبول حتما برنامه دقیقی جهت رفتن به این پارک آبی داشته باشید.

پارک آبی مارینا در کنار ساحل دریا واقع شده است به همین خاطر یک مجموعه چند منظوره ورزشی و تفریحی است. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید از سرگرمی‌های دریایی این پارک نیز  استفاده کنید. ورزش ها و تفریحات آبی استانبول از جمله غواصی، جت اسکی، قایق‌‌های پدالی و ویک برد تنها قسمتی از دیگر سرگرمی‌های این پارک به شمار می‌روند.

ورش‌های آبی استانبول | ورزش ها و تفریحات آبی استانبول

سواحل استانبول اکثرا از باشگاه‌های ساحلی و مناطق ویژه آفتاب گرفتن برخوردارند. این سواحل دارای امکانات تفریحی و سرگرمی‌های مهیجی مثل والیبال ساحلی، انواع موج سواری، کایت سواری، جت اسکی، قایق‌‌ رانی، اسکی مارپیچ، پاراسیلینگ و… نیز هستند. موقع غروب در این سواحل گروه‌های موسیقی به اجرای کنسرت می‌پردازند و مراسم‌ها و اجراهای زنده بسیاری در سواحل این شهر برگزار می‌گردد.

 

5/5 - (1 امتیاز)