دستیار خرید کیست و چه وظایفی دارد؟

ترکیه یکی از کشورهایی است که بسیاری از افراد برای خرید لباس و یا دیگر اقلام مربوط به مد و فشن به آن سفر می‌کنند. به دلیل حضور پرقدرت ترکیه در بازار مد و فشن و نیز وجود نمایندگی بیشتر برندهای معروف و مشهور جهانی در این کشور، ترکیه مقصدی مناسب برای خرید افرادی است که به استایل خود اهمیت می‌دهند. اما ممکن است شما فرصت کافی برای بازدید کامل از این مراکز را نداشته باشید و یا از مد روز و نوع فشن امروزی اطلاع چندانی نداشته باشید، آن وقت است که استفاده از خدمات دستیار خرید بسیار سودمند خواهد بود.

دستیار خرید کیست؟

استخدام دستیار خرید

دستیار شخصی خرید شخصی کسی است که مسئول شناسایی نیازهای مشتری و یافتن محصولاتی است که آن نیازها را برآورده می‌کند. دو گزینه اصلی استخدام برای یک دستیار خرید شخصی وجود دارد: فروشگاه‌های خرده فروشی یا شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند. هنگامی که خریدار شخصی برای اولین بار محبوب شد، این سرویس بیشتر برای افراد بسیار ثروتمند در دسترس بود. اما با افزایش تعداد شاغلین در این زمینه به صورت حرفه‌ای، این صنعت رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های بزرگ و بوتیک‌های کوچک اکنون خدمات دستیار خرید شخصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این فرد برای تامین نیازهای خریدار، ابتدا با او ملاقات می‌کند و از علایق و نیازهای او باخبر می‌شود. مشتری می‌تواند لیستی از مدل‌ها، علایق و بودجه خود ارائه دهد.

یک شرکت خدمات خرید شخصی، به فروشگاه خاصی وابسته نیست اما می‌تواند اقلام را از طیف گسترده‌ای از تامین کنندگان تهیه کند. این موضوع انعطاف‌پذیری دامنه خدمات را افزایش می‌دهد. هزینه‌های دریافتی برای این خدمات مستقیماً با محدوده پروژه، تعداد اقلامی که باید خریداری شوند و ساعات مورد نیاز، مرتبط است.

دستیار خرید چه آموزش و یا دوره‌هایی دیده است؟

دستیار خرید

هیچ برنامه آموزشی خاصی برای تبدیل شدن به یک خریدار شخصی وجود ندارد. با این حال، بسیاری از افرادی که به عنوان طراح مد یا خریدار آموزش دیده‌اند در این شغل فعال هستند. وقتی به دنبال انتخاب دستیاران خرید شخصی هستید، تجربه و توجه به هنرهای تجسمی، مهم‌تر از آموزش رسمی است.

دستیار خرید چه کاری انجام می‌دهد؟

یک دستیار شخصی خرید، شکارچی معامله است و باید بتواند معاملات عالی و موارد مناسب با استایل فرد را برای مشتریان پیدا کند. برای بسیاری از زنان شاغل، یک خریدار شخصی می‌تواند به آنها کمک کند تا فعالیت‌های وقت گیر را در زمان کمتری انجام دهند. به عنوان مثال، این خدمات می‌تواند برای خرید برای خود یا یافتن هدایای مناسب برای مخاطبین تجاری و یا برنامه‌ریزی برای خرید در مدت زمان کم بسیار مفید باشد. علاوه بر این، این خدمات می‌تواند نظری بی‌طرفانه در مورد بهترین روش لباس پوشیدن برای موقعیت‌های گوناگون ارائه دهد.

 بسیاری از افرادی که در کسب و کار موفق هستند، اطلاع کمی از مد دارند و استفاده از دستیار خرید برای آنان بسیار راهگشا است. یک خریدار حرفه‌ای می‌تواند لباس‌هایی را برای شما انتخاب کند که چشمگیر، کاربردی و مناسب برای طیف وسیعی از موقعیت‌های مختلف باشد.

هنگام استخدام یک دستیار خرید شخصی، با آنها ملاقات کنید تا قیمت، خدمات و نیازهای خود را بررسی کنید. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که بهتر است کارت اعتباری خود را در اختیار دستیار شخصی قرار ندهید. اکثر شرکت‌ها برای بهای تمام شده کالا و خدمات ارائه شده، فاکتور صادر می‌کنند و پس از پرداخت صورتحساب، کالا تحویل داده می‌شود.

استخدام دستیار خرید

شما می‌توانید از خدمات دستیاران خرید به روز و باتجربه شرکت ما استفاده کرده و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. با دستیار خرید و استایل شخصی، فراتر از فرصت خرید از برندهای پیشرو جهان، می‌توانید در جلسات خصوصی با طراحان و کارشناسان مد، به سبک و استایل متناسب خود دست یافته تا مانند یک ستاره بدرخشید.

Rate this page