امنیت سفر به صورت VIP

اینکه شما یک هنرمند، مدیرعامل یا حتی یک فرد عادی باشید، فرقی ندارد. به طور قطع شما در سفرهای خود اطلاعات شخصی دارید که می‌بایست از آن‌ها محافظت گردد و از امنیت سفر خود آسوده خاطر باشید.‌ سفر کردن همواره با خطرات و ریسک‌های بالایی همراه بوده است. چه در زمان‌های گذشته که راهزنان و دزدان دریایی به مسافران و جهانگردان حمله می‌کردند و چه امروزه که در هر شهر و کشوری پول‌ها و اطلاعات شخصی مسافران ربوده می‌شود.

برای محافظت نیاز به افرادی خواهید داشت که همواره محافظ جان و مال شما باشند و از شما مراقبت کنند. برای داشتن یک سفر امن و بی‌خطر تنها می‌بایست از محافظان کارکشته بهره‌گیری نمایید تا خطرات احتمالی و تهدیدها را به حداقل برسانید. در این مطلب به طور کامل با این نوع خدمات آشنا شده و موارد لازم در این زمینه عنوان خواهد شد.

امنیت سفر با محافظ شخصی

امنیت سفر محافظ شخصی

در هنگام سفر چه هدف کار باشد و چه تفریح، گاهاً نیاز به حفظ امنیت شخصی و یا گروه همراه خواهد بود و باید اقدامات احتیاطی به طور کامل رعایت شوند. در سفرهای بین‌المللی و خارجی، ریسک سفر بیشتر بوده و ممکن است شخص با مواردی روبه‌رو شود که قابل پیش‌بینی نبوده و هرگز انتظار آن را نداشته است. بنابراین بهتر است برای امنیت بیشتر در مناطقی که شناخت کمتری از آن‌ها وجود دارد، از محافظان کاربلد و باتجربه کمک گرفت.

محافظین می‌توانند امنیت شما را در برابر آسیب‌های جسمی تأمین کنند

امنیت سفر همراه با محافظ شخصی (بادیگارد) و با برخورداری از سال‌ها تجربه و نیز انجام تمرینات ورزشی در شرایط اضطراری بسیار مفید خواهند بود. بسته به شرایط، آنها قادر خواهند بود پیشگیری‌های لازم را ارائه دهند و یا در صورت لزوم از سلاح بهره‌گیری نمایند. لازم به ذکر است که در صورت تلاش شخصی جهت آسیب رساندن به شما و یا حتی در صورت آسیب دیدن، فردی در اختیارتان است که از شما محافظت نموده و امنیت سفر شما را تامین می‌کند. به همین خاطر داشتن بادیگارد امری بسیار مهم در موقعیت‌های خاص به حساب می‌آید.

استقبال و همراهی در فرودگاه

استقبال

خدمات استقبال و همراهی بر اساس نیازهای شخصی به منظور تسهیل عبور از فرودگاه در اکثر نقاط اعم از بخش تشریفات فرودگاه استانبول، فرودگاه اسنبوگا، فرودگاه دالامان، فرودگاه عدنان مندرس، فرودگاه آنتالیا و فرودگاه بدروم صورت می‌پذیرد.

راهنما بعد از ملاقات، افراد را طی مراحل متعدد فرودگاهی همراهی کرده تا به راحتی و اطمینان خاطر تمامی نیازهای ایشان را در فرودگاه برطرف سازد.

سخن پایانی

ما با انجام تجزیه و تحلیل ریسک به صورت مستقل برای شرکت‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید، املاک خصوصی و خانه‌ها یک طرح حفاظتی امنیت سفر کامل را با تمرکز بر تکنولوژی و اشخاص آماده می‌کنیم. هر گونه ارزیابی امنیتی با در نظر گرفتن نیازها و منابع مشتری تنظیم خواهد شد.

حوزه‌های تخصصی موسسات ارائه دهنده خدمات حفاظتی به شرح زیر است:

  • جلوگیری از بروز ضرر و زیان
  • تجزیه و تحلیل حوادث و بررسی سوابق
  • مدیریت امنیتی
  • تجزیه و تحلیل ریسک و مدیریت
  • بررسی و ارزیابی سیستم‌های امنیتی
  • کنترل ورود و خروج
  • مدیریت و کنترل برنامه‌های امنیتی
  • نظارت و مدیریت عملکرد
  • مدیریت اشخاص و شرکت‌های پیمانکار
  • تهیه و مدیریت بودجه
5/5 - (1 امتیاز)