خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار برای اخذ ویزا

یکی از روش‌های بی‌خطر و مطمئن برای مهاجرت، راه اندازی کسب و کار در کشور مقصد است. امروزه بسیاری از افراد برای زندگی بهتر به فکر مهاجرت هستند. برای مهاجرت می‌توان از طریق تحصیلی، کاری و یا سرمایه‌گذاری اقدام کرد. از این بین، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و راه اندازی کسب و کار در کشور مقصد نسبت به سایر روش‌ها مطمئن‌تر بوده و دردسر کمتری دارد. نکته مهمی که برای راه اندازی یک کسب و کار در کشور خارجی نظیر ترکیه، پرتغال، یونان و یا اسپانیا باید به آن توجه کنید، استفاده از خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار است. با بهرمندی از این خدمات می‌توانید بی‌دردسر و کاملا قانونی برای مهاجرت از این طریق اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار در این کشورها بیشتر آشنا شوید.

چرا باید از خدمات مشاوره استفاده کنیم؟

چرا باید از خدمات مشاوره استفاده کنیم

مهاجرت کار بسیار سخت و حساسی است و هرگونه اشتباه در پروسه مهاجرت منجر به بروز خسارات جبران‌ناپذیری می‌گردد. شما در قدم اول برای مهاجرت، باید با یک وکیل مهاجرتی زبده و باتجربه کمک بگیرید. یک وکیل مهاجرتی خوب بهترین نوع مهاجرت را با توجه به ویژگی‌ها و شرایط شما برایتان انتخاب کرده و سپس پرونده شما را پیگیری می‌کند تا موفق به دریافت ویزای کشور مقصد شوید.

مهاجرت از طریق راه اندازی کسب و کار امر حساس و مهمی است و برای آن باید به صفر تا صد قوانین کاری کشور مقصد آشنا باشید. با بهرمندی از خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار دیگر نیازی نیست خودتان به دنبال قوانین کاری کشور مقصد بروید، زیرا وکیل مهاجرتی شما از تمامی این قوانین آگاه است و با توجه به صلاح شما اقدام می‌کند.

خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار در کشور ترکیه

مشاوره ترکیه

ترکیه یکی از پرطرفدارترین کشورهایی است که ایرانیان برای مهاجرت آن را انتخاب می‌کنند. مهاجرت به ترکیه مزایای فراوانی دارد، به خصوص برای افرادی که نمی‌خواهند خیلی از ایران فاصله بگیرند. شرایط اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ترکیه در وضعیت خوبی قرار دارد و شما با توجه به شرایط کاری مختلف می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار در این کشور اقدام کنید. انواع شرکت‌هایی که می‌توان در ترکیه راه‌اندازی کرد شامل موارد زیر است:

با استفاده از خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار در کشور ترکیه می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این کشور و قوانین مربوط به آن بیشتر آشنا شوید.

خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار در کشور اسپانیا

مشاوره اسپانیا

اگر می‌خواهید زندگی در جهان اول و اروپا را تجربه کنید، کشور اسپانیا را برای مهاجرت انتخاب کنید. راه اندازی کسب و کار در کشور اسپانیا و اخذ ویزا از این طریق، روش‌های مختلفی دارد ولی در وهله اول شما باید از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشید. در اسپانیا می‌توان شرکت‌های تجاری شخصی، شرکت تجاری مشارکتی و شرکت سهامی با مسئولیت محدود راه‌اندازی کنید. با کمک‌گرفتن از خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار می‌توانید پروسه مهاجرت و راه‌اندازی کسب و کار خود در این کشور را از طریق قانونی و البته درست پیش ببرید.

خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار در کشور پرتغال

یکی از روش‌های مهاجرت به کشور پرتغال، ایجاد کسب و کار و سرمایه‌گذاری در این کشور است. اما برای این کار ابتدا باید با قوانین کاری این کشور به خوبی آشنا باشید. برای مثال شما ابتدا برای شروع یک کسب و کار در کشور پرتغال، باید تمامی الزامات شهروندی این کشور از جمله ملیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا داشتن ویزای کاری، دارابودن شماره مالیاتی و شماره بیمه اجتماعی پرتغال را رعایت کنید. سپس می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار در این کشور برای ثبت شرکت، استخدام حسابدار و بهرمندی از نرم‌افزار حسابداری قوی و مابقی مراحل اقدام کنید.

نکته مهم قبل از اقدام برای راه اندازی کسب و کار در پرتغال، بهرمندی از خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار در این کشور است که باعث می‌شود این کار را به شیوه درستش انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید راه اندازی یک کسب و کار در کشور خارجی، یک کار حساس و البته پرخطر است که نمی‌توان برای آن بی‌گدار به آب زد. کمک‌گرفتن از یک وکیل و موسسه مهاجرتی معتبر در این زمینه از بروز خسارات جبران‌ناپذیر و اتلاف سرمایه شما جلوگیری می‌کند.

خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار در کشور یونان

مشاوره یونان

امروزه بسیاری از کشورهای اروپایی برای متقاضیان مهاجرت شرایطی مختلفی را فراهم کردند تا بتوانند برای اخذ اقامت این کشورها اقدام کنند. برای مثال یکی از کشورهایی که می‌توان از طریق سرمایه‌گذاری اقامت آن را کسب کرد، کشور یونان است. راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی در کشور یونان مزایای زیادی دارد و یک راه امن و راحت برای ورود به کشورهای اروپایی است. همان‌طور که می‌دانید یونان کشوری توریستی است و بخش اعظم درآمد آن از طریق گردشگری تامین می‌شود.

در نتیجه تقاضا برای راه اندازی کسب و کار در یونان بسیار بالا است و می‌توان از طریق راه اندازی یک رستوران، هتل و یا آژانس مسافرتی در این کشور برای دریافت اقامت دائم آن اقدام کرد. تاسیس شرکت در کشور یونان قوانین خاص خود را دارد که باید حتما از آن‌ها مطلع باشید. برای مثال شرکتی که می‌خواهید در یونان به ثبت برسانید، باید حتما شعبه یک شرکت در کشور خارجی دیگر نظیر ایران باشد. با کمک گرفتن از مشاوره راه اندازی کسب و کار در کشور یونان می‌توانید برای خود، همسر و فرزندانتان که زیر 18 سال سن دارند اقامت یونان را دریافت کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به خدمات مشاوره راه‌ اندازی کسب و کار در 4 کشور پرطرفدار در بین ایرانیان یعنی ترکیه، پرتغال، اسپانیا و یونان پرداختیم. شرکت آلتین رویا با داشتن بهترین وکلا و مشاوران مهاجرتی مفتخر است تا به شما برای مهاجرت آسان و قانونی کمک کند. مشاوران این شرکت به صفر تا صد قوانین کاری و مهاجرتی کشورهای مختلف آگاه هستند و با در نظرگرفتن این قوانین، برای مهاجرت و اخذ ویزای شما تلاش می‌کنند.

5/5 - (1 امتیاز)