رزرو برنامه‌ های مختلف هنری، ورزشی، کنسرت، نمایشگاه

استانبول شهر اوراسیایی ترکیه بوده که پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است. جاذبه‌های گردشگری و توریستی استانبول به سن و سال خاصی محدود نمی‌شود. چرا که به اندازه‌ای متنوع هستند که برای هر سن و سلیقه‌ای مناسب بوده و برنامه های مختلف هنری، ورزشی، کنسرت، نمایشگاه و تفریحات بسیار جذابی پیش روی خواهید داشت.

به عنوان مثال از مساجد و کاخ‌ها گرفته تا موزه‌ها و بازارهای تاریخی، همچنین از پارک‌های آبی استانبول، ورزش‌ها و تفریحات آبی اعم از جت اسکی، غواصی، اسکوبادایوینگ، قایق رانی، بادسواری، موج سواری، اسکی مارپیچ، پاراسیلینگ تا گردش‌های کشتی، سفر با قایق، کرایه قایق تفریحی لوکس خصوصی، سفر با هلیکوپتر، گشت شهری با هلیکوپتر، کرایه جت شخصی با سریع‌ترین خدمات در استانبول و سراسر ترکیه و همچنین دیگر نقاط دنیا به صورت جداگانه قابل برنامه ریزی هستند.

این شهر جذاب و همیشه زنده در طول سال پذیرای توریست و گردشگران بسیار زیادی از سر تا سر دنیا است. از دیگر برنامه‌های رزرو می‌توان به تماس مستقیم با گالری‌ها و هنرمندان، نمایش‌های خاص، رزرو بلیط کنسرت و نمایشگاه اشاره داشت.

کنسرت‌های استانبول

کنسرت در استانبول

حضور در کنسرت‌های استانبول بدون اغراق از جمله خاص‌ترین تجربه‌های شما در طول سفر با رزرو برنامه های مختلف هنری، ورزشی، کنسرت، نمایشگاه استانبول خواهد بود.شما در فستیوال موسیقی بین‌المللی استانبول فضایی از موسیقی‌های گوناگون سراسر دنیا را مشاهده خواهید کرد.

این فستیوال سالانه در ماه‌های ژوئن و جولای (اواسط خردادماه تا اواسط مردادماه) برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین جشنواره‌های موسیقی ترکیه به شمار می‌رود. از موسیقی زنده خواننده‌های سرتاسر دنیا لذت ببرید و با خواننده‌های معروف سراسر دنیا از نزدیک آشنا شوید. انواع موسیقی و رقص از جمله رقص اصیل و محلی ترکی و رقص اپرا شما را شگفت زده خواهند کرد.

پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول

آکوا مارین استانبول گزینه بعدی ما در برنامه های مختلف هنری، ورزشی، کنسرت، نمایشگاه بوده که جزو پرطرفدارترین تفریحات استانبول است. آکوا مارین جزو برترین  پارک آبی‌های استانبول بوده که در محله فاتح احداث شده است. از جمله تفریحات و سرسره‌های آبی و هیجان‌انگیز آکوا مارین باید به چاله سیاه، کامیکاز و سرسره بلند آن اشاره داشت که مطمئنا شما را حیرت زده خواهند کرد و تجربه‌ای پر از هیجان خواهید داشت. لازم به ذکر است که از دیگر امکانات آکوا مارین می‌توان استخر المپیک و استخر موج را نام برد که استراحت در آب برای ساعاتی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. در ادامه بازی‌های دریایی رفتینگ، استخر کودکان، انیمیشن و… از دیگر امکانات آکوا مارین محسوب می‌شوند.

گالری‌های هنری همیشه رایگان خیابان استقلال

از جمله خیابان‌های مشهور استانبول می‌توان به خیابان استقلال اشاره کرد که نمایشگاه‌های متعدد هنری در آن قرار دارند. در این محل شما خواهید توانست با اشخاص گوناگون و البته معروفی ملاقات داشته باشید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد خیابان استقلال این است که نمایشگاه‌ها و گالری‌های آن جزو دیدنی‌های رایگان در استانبول به حساب می‌آیند. علاوه بر این مرکز تحولات هنری و فرهنگی شهر نیز محسوب می‌شوند.

در یک‌سری از گالری‌ها شما با مشهورترین و معروف‌ترین آثار نمایشگاهی مواجه خواهید بود که از جمله این گالری‌ها می‌توان گالری Art، New Gallery  را نام برد. در بین گالری‌های واقع شده در خیابان استقلال، خاص‌ترین گالری یک بنای منحصر به فرد و بی نظیر است که در هر طبقه خود یک گالری جداگانه تعبیه کرده است.

موزه هنرهای مدرن استانبول

موزه هنر استانبول

رزرو موزه هنرهای مدرن جزو برنامه های مختلف هنری، ورزشی، کنسرت، نمایشگاه استانبول است که می‌توانید آثار هنری را در آن بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای نظاره کنید. شما هیچ محدودیت زمانی جهت بازدید از این موزه نخواهید داشت؛ از این رو می‌توانید با خیالی راحت آثار هنری و مدرن هنرمندان ترکیه‌ای و بین‌المللی را مشاهده نمایید. در این موزه دو طبقه نه تنها قادر به تماشای آثار هنری خواهید بود بلکه می‌توانید آن‌ها را هم خریداری نمایید.

کرایه قایق شخصی

ترانسفر فرودگاهی و کرایه ساعتی و روزانه قایق شخصی همراه با پذیرایی و سفارش نوشیدنی، گشت بوسفرس با قایق، کرایه قایق تفریحی جهت گشت در دریای اژه و مدیترانه و سایر نقاط دنیا. سفر آبی شما با قایق تفریحی از مبدأ بدروم، گوجک، مارماریس، داتچا و آنتالیا جزو برنامه های مختلف هنری، ورزشی، کنسرت، نمایشگاه و… هستند.

5/5 - (1 امتیاز)