اجاره هليكوپتر شخصی

سوار شدن به هليكوپتر شخصی برای تفریح و یا برای سفرهای درون شهری و برون شهری، یکی از راه‌های لوکس و سطح بالای حمل و نقل به شمار می‌رود. استفاده از این وسیله به خصوص در شهرهای بزرگ و پرترافیک به حمل و نقل آسان‌تر افراد، کمک زیادی می‌کند. شما لازم نیست ساعت‌ها از وقت‌گرانبهایتان را در ترافیک و در خیابان‌های شلوغ شهری سپری کنید. به علاوه می توانید از چشم انداز زیبای شهر از بالا نیز لذت ببرید. با این که هزینه خرید یک هلیکوپتر شخصی آن قدرها هم بالا نیست اما ممکن است این هزینه برای بسیاری گران باشد و از نتوانند از پس آن برآیند. اجاره هلیکوپتر در این موارد می‌تواند هم کار شما را راه بیاندازد و هم لازم نباشد تا هزینه گزافی برای هلیکوپتر و نگهداری آن بپردازید.

مزایای استفاده از هليكوپتر شخصی

هلیکوپتر شخصی

ممکن است فردی پرمشغله باشید و برای جابه‌جایی در شهر نیاز به وسیله‌ای پرسرعت داشته باشید و یا بخواهید لذت پرواز و سفرهای هوایی را با هلیکوپتر تجربه کنید. این موارد مزایای استفاده از هلیکوپتر را بیان می‌کند:

با این که خودروهایی مانند لامبورگینی، فراری، بوگاتی و لیموزین نیز هم تشریفاتی و لوکس هستند و هم سرعت بالایی دارند اما حساسیت آن به ترافیک، انحراف و هرج و مرج در جاده‌ها چالش بزرگی است.  شما با حذف کامل سفرهای جاده‌ای از معادله، همیشه می‌توانید به موقع به جایی که باید باشید، برسید.

سفر با هليكوپتر شخصی می‌تواند سریع‌ترین راه برای سفر باشد به خصوص برای سفرهای درون شهری و یا در مسافت‌های کوتاه. با استفاده از هلیکوپتر شخصی شما مشکلی به نام ترافیک نیز نخواهید داشت.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای مالکیت هلیکوپترهای لوکس، استفاده از روشی است که در آن نیازی به اتکا به فرودگاه های اصلی یا باندهای فرود تجاری نیست. شما حتی به یک باند هلیکوپتر ساخته شده نیز نیاز ندارید. می‌توانید از  هر قطعه زمین مناسب یا حتی یک پارکینگ خالی برای فرود و بلند شدن هلیکوپتر استفاده کنید.

مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با هليكوپتر شخصی به آنجا بروید که برای یک جت خصوصی کاملاً غیرقابل دسترس است. استراحتگاه‌های کوهستانی، اقامت‌گاه‌ها در جزایر خصوصی دورافتاده و یا مناطق دورافتاده دیگر، همه در دسترس صاحب هلیکوپتر است. فرد با استفاده از این وسیله، بدون نگرانی در مورد نقل و انتقالات فرودگاهی یا سالن های شلوغ خروج می‌تواند سفر راحتی داشته باشد.

اگر برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستید، سفر با هلیکوپتر خصوصی یک تجربه دلچسب و آرام برای شما خواهد بود.

پروازهای تفریحی با هلیکوپتر تجربه‌ای است که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. شما می‌توانید باورنکردنی‌ترین مناظر را از یک نقطه دید کاملاً منحصربه‌فرد و ممتاز ببینید.

سفری راحت‌تر در مقابل جت خصوصی

هلیکوپتر شخصی

مالکیت جت خصوصی به این آسانی نیست که به راحتی هواپیمایی را در فرودگاه پارک کرده و به هر کجا که دوست دارید بروید. در این مورد مراحل مربوط به آماده‌سازی پرواز و پروتکل‌ها، باید رعایت شود.  آماده کردن هواپیما، رزرو محل حرکت، اطمینان از وجود مکانی مناسب برای فرود و … نیاز به برنامه‌ریزی دارد. اما سفر با هلیکوپتر شخصی نیاز به پروتکل و برنامه‌ریزی خاصی ندارد و هر گاه بخواهید می توانید سفر خود را با آن آغاز کنید.

اجاره هليكوپتر شخصی به چه صورت است؟

شما می‌توانید برای رزرو و یا اجاره هليكوپتر شخصی در کشور ترکیه با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای رسیدن به هر نقطه‌ای از کشور ترکیه، هلیکوپتر شخصی در نزدیک‌ترین مکان منتظر شما خواهد بود تا شما را به فرودگاه، یا هر مکان دیگری برای گشتی جذاب و دیدنی بر فراز استانبول ببرد. از هر کجا که هستید می‌توانید هلیکوپتر شخصی خود را با ما رزرو کنید.

Rate this page