اجاره لیموزین برای تشریفات

خودرو لیموزین را می‌توان گل سرسبد خودروهای تشریفاتی دانست. این خودرو زیبا و مسحورکننده یکی از بهترین و معروف‌ترین خودروهای تشریفاتی در سراسر جهان است و همیشه چشم‌ها را به خود و البته به سرنشینانش خیره می‌کند. امکان ندارد که یک  limousine حتی در لوکس‌ترین خیابان‌ها لاکچری‌ترین شهرها در حال عبور باشند و نگاه‌های مردم را به سمت خود معطوف نکنند. لیموزین در دسته خودروهای تشریفاتی کالسکه‌ای در کلاس جهانی است که معمولا طولی بلند دارد و به عنوان خودرویی برای جابه‌جایی عروس و داماد و یا سلبریتی‌ها و افراد مشهور و یا برای ترانسفر لاکچری به کار می‌رود.

لیموزین و ویژگی‌های چشمگیرش

اجاره لیموزین

این خودرو نوعی خودروی بسیار مجلل است. این خودرو بسیار طویل و بلند طراحی شده و بین 4 تا 30 متر طول دارد. بد نیست بدانید اولین شرکتی که لیموزین تولید کرد، کمپانی مرسدس بود. این خودرو در بین سایر خودروها از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و سعی شده تا در مقایسه با دیگر خودروها طراحی متفاوتی داشته باشد. این خودرو دارای صندلی‌های راحت از جنس چرم طبیعی است. روکش‌های این صندلی‌ها، کیفیت بالایی دارد و به صورت سالنی یا مدل نشیمن چیده شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو، وجود میز وسط صندلی‌ها است.

 همچنین در سقف این خودرو یک سانروف بزرگ تعبیه شده است. مانند دیگر انواع مرسدس بنز و خودروهای مدرن، این خودرو نیز دارای سیستم ضد لغزش و ویژگی‌های ممتاز مربوط به سرعت است. در هنگام سواری با limousine در جاده، احساس راحتی حتی در سرعت‌های بیش از 120 کیلومتر بر ساعت نیز چشمگیر و منحصر به فرد است. این خودرو ویژگی‌های ایمنی بی‌نظیری را نیز برای سرنشینان ارائه می‌کند. حداکثر سرعت این ممکن است به 260 کیلومتر در ساعت برسد. بهترین و متداول‌ترین رنگ‌های این خودرو، سفید، مشکی و سربی است. لیموزین همچنین دارای تهویه مطبوع است که دمای مورد نظر را برای سرنشینان خودرو تنظیم می‌کند. اولین خودرو لیموزین در سال 1902 ساخته شد. در این زمان البته طراحی این خودرو با طراحی امروزی متفاوت بود زیرا راننده در زیر یک کابین سرپوشیده رانندگی می‌کرد. کلمه limousine  از نام منطقه‌ای با همین نام در فرانسه گرفته شده است، زیرا کاپوت ماشین شبیه لباس چوپانان این منطقه است. در برخی کشورها راننده برای رانندگی لیموزین به گواهینامه رانندگی ویژه دیگری نیاز دارد.

اجاره لیموزین برای تشریفات

اگر به دنبال اجاره لیموزین در کشور ترکیه هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. خدمات شرکت ما شامل اجاره limousine ترانسفر فرودگاهی، لیموزین و خودروهای پوشیده با شیشه دودی، خودروهای رسمی، و یا ترانسفرهای به صورت گروهی است. شرکت ما از خودروهای لوکس همراه با راننده‌های حرفه‌ای و آموزش دیده خانم و آقا و همچنین مسلط به زبان انگلیسی و چندزبانه استفاده می‌کند.

اگر برای چند ساعت نیز به لیموزین نیاز داشته باشید، می‌توانید با ما تماس بگیرید. کرایه ساعتی و یا روزانه این خودرو در ترکیه شامل شهرهایی مانند استانبول، آنکارا، آنتالیا، بدروم، دالامان، کوش آداسی، افیسوس، کاپادوسیا و یا سایر نقاط جهان فقط بخشی از خدمات شرکت ما است. شما می‌توانید از اجاره لیموزین برای اهداف گوناگونی مانند تشریفات، مراسم مانند عروسی و یا نامزدی و یا ترانفسر به همراه استقبال فرودگاهی استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)