تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ

به طور قطع از جمله مواردی که می‌تواند در هر سفری  گردشگران را برای مدتی به خود مشغول کند آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ مردم شهر و مقصد مورد نظر خواهد بود. تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم هر شهری می‌تواند میزان لذت بردن از سفر را برای گردشگران دو چندان کند.

شهر استانبول ترکیه هم به عنوان تنها شهر پهناور و پرطرفدار در دنیا که توانسته است هم بخشی از قاره اروپا باشد و هم قاره آسیا، از فرهنگ‌ها و سنت‌های بسیار جالب و متنوعی برخوردار است. آشنایی با فرهنگ و سنت‌های رایج میان مردم استانبول موجب می‌گردد علاوه بر بالا بردن سطح اطلاعات خود نسبت به این شهر محبوب و وسیع، بتوانید یک سفر فراموش نشدنی با تجربه‌های لذت بخش را تجربه کنید. در ادامه این مطلب از تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ ترکی استانبولی همراه ما باشید.

تورهای آموزش زبان ترکی استانبولی

تور زبان

در آموزش هر زبانی بعد از آموزش گرامر و مکالمه یک مرحله تکمیلی وجود دارد و آن هم حضور در فضای واقعی و صحبت کردن با اشخاصی است که به زبان مادری تکلم می‌کنند. اشخاصی که تصمیم دارند در تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ ترکی استانبولی شرکت کنند، باید در جلسات فشرده آشنایی با گرامر زبان ترکی استانبولی شرکت کنند. رویکرد تفریحی، آموزشی، سنجش و پایش همزمان، تنوع در برنامه‌ها و قیمت مناسب  از ویژگی‌های تورهای آموزش زبان ترکی است که با رهبری اساتید برگزار می‌گردد. آموزش ضمن سفر به صورت کمی و کیفی در یادگیری بسیار موثر خواهد بود.

آشنایی با فرهنگ ترکیه | تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ

فرهنگ ترکیه

در کنار فرهنگ و آداب و رسوم مردم ترکیه، آنها دارای عقاید مذهبی بسیاری هستند. بخش عظیمی از مردم این کشور، مسلمان بوده و برخی دیگر همچون اروپاییان دارای فرهنگ و عقاید اروپایی بوده و مسیحی هستند. در مجموع شما در تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ اعتقادات مردم ترکیه را به گونه‌ای مشاهده خواهید کرد که می‌توان در کنار آنها با وجود هر گونه اعتقاداتی زندگی کرد.

فرهنگ مردم این کشور بسیار به ما نزدیک است. اغلب افرادی که تصمیم به مهاجرت دارند و تمایل دارند در یک کشوری اقامت کنند که فرهنگ و آداب و رسوم آنها نزدیک به ما باشد، ترکیه را انتخاب می‌کنند.

مراسم ازدواج در ترکیه

در فرهنگ مردمان ترکیه رسم بر این است که دختر و پسر از پیش با یکدیگر آشنا می‌شوند و پس از مدتی که تصمیم به ازدواج گرفتند، خانواده‌ها را از این موضوع مطلع می‌کنند. از دیگر رسوم جالبی که دارند این است که دوستان نزدیک عروس نام خود را بر کف کفش عروس می‌نویسند؛ در پایان مراسم نام هر شخصی که پاک‌ شده باشد نوبت او است که عروسی کند.

روابط در ترکیه

در تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ مردم ترکیه متوجه خواهید شد که آنها برای سن و سال اهمیت خاصی قائل می‌‌شوند و به افرادی که سن بالایی دارند احترام بسیاری می‌گذارند.

زمانی که یکی از اعضای خانواده ترک فوت می‌کند، افراد خانواده تنها حلوا درست می‌کنند و آن را میان مرد پخش می‌‌کنند. همسایگان خانواده فوت شده وظیفه تهیه غذا را بر عهده خواهند داشت.

کار در ترکیه

در بحث کار مردم ترکیه ترجیح می‌دهند با افرادی شریک شوند و یا معامله کنند که با آن آشنا باشند. به این خاطر که بتوانید با مردم ترکیه کار کنید، می‌بایست ابتدا با آنها روابط دوستانه برقرار کنید و اعتماد آنها را به خود جلب نمایید.  لازم به یادآوری است که باید با آنها رابطه دوستی برقرار کنید. مردم ترکیه موقع صحبت کردن با دیگران بسیار نزدیک به فرد می‌ایستند. توجه داشته باشید که خود را عقب نکشید، زیرا ناراحت شده و به عبارتی به آنها برمی‌خورد.

غذا و موسیقی| تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ

موسیقی

در تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ درمیابید که مردم ترکیه تنوع غذایی بسیاری دارند. ترک‌ها به خوردن گوشت علاقه زیادی داشته و در وعده شام خود معمولاً از گوشت استفاده می‌کنند. اما با اینکه تنوع غذایی زیادی دارند، ارزش چای و قهوه در میان ترک‌ها بسیار بیشتر است. طی چند سال اخیر مردم ترکیه علاقه بسیاری به موسیقی‌های غربی پیدا کرده‌اند و از موسیقی‌های سنتی خودشان کمتر استفاده می‌‌کنند. با این حال موسیقی سنتی ترکی در میان افرادی که به فرهنگ خود پاییند هستند، جایگاه خاصی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)