خرید ملك در مالاگا

سرمایه گذاری در اسپانیا

سرمایه گذاری در اسپانیا

اسپانیا مقصد بسیار خوب و مناسبی برای كسانی است كه می خواهند تمام یا بخشی از سرمایه های خود را به این كشور منتقل و در قبال آن مجوز اقامت دائمی آن را دریافت نمایند. شما برای دریافت ویزای طلایی این كشور عضو اتحادیه اروپا، می بایست حداقل 500.000 یورو در یكی از بخش های اقتصادی و تجارتی كه توسط دولت اسپانیا مشخص شده سرمایه گذاری نمایید. معمولا” خرید ملك و املاك ( با كاربری های مسكونی، زراعی و تجاری ) یكی از بهترین روش های دریافت گلدن ویزای اسپانیا بوده و این موضوع طی ده سال اخیر بسیار از جانب سرمایه گذاران خارجی و علی الخصوص ایرانیان مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. از دیگر روش های سرمایه گذاری در اسپانیا كه به واسطه آن می توان موفق به دریافت مجوز اقامت دائمی این كشور شد، می توان به سرمایه گذاری در بازار بورس و اوراق بهادار، سپرده گذاری در بانك، خرید اوراق مشاركت منتشره از سوی دولت، راه اندازی استارتاپ جدید، تاسیس شركت با ایجاد اشتغال برای حداقل ده نفر در اسپانیا اشاره نمود. هر كدام از این روش های سرمایه گذاری دارای شرایط و ویژگیهای خاصی هستند كه جهت اطلاع و آگاهی بیشتر از آنها، می توانید با همكاران و متخصصان حقوقی و مهاجرتی ما در شركت آلتین رویا تماس گرفته و مشورت رایگان دریافت نمایید.

خرید ملك در اسپانیا

خرید ملک در سپانیا

همانگونه كه شرح دادیم، خرید ملك در اسپانیا یك روش امن و مطمئن برای سرمایه گذاری در این كشور است كه مزایای بسیاری برای شما می تواند به همراه داشته باشد. چنانچه این سرمایه گذاری به حداقل نیم میلیون یورو برسد، شما می توانید موفق به دریافت ویزای طلایی اسپانیا شده و به راحتی به تمام كشورهای عضو اتحادیه اروپا و نیز جامعه شینگن سفر كنید. جدای از آن، با  دریافت مجوز اقامت اسپانیا، شما می توانید از امكانات تحصیلی، رفاهی، درمانی و پزشكی،‌خدمات عمومی و … ارائه شده توسط دولت این كشور به شهروندان عادی برخوردار شده و یك زندگی خوب و مناسب را برای خود و دیگر اعضای خانواده تان در این كشور زیبا و دوست داشتنی اروپایی فراهم آورید. فراموش نكنید كه امروزه اسپانیا تبدیل به محلی برای اقامت اقشار مختلف از جمله بازنشستگان دیگر كشورهای اروپایی گشته و به دلیل شرایط و امكانات خوب و مناسبی كه برای مهاجران فراهم است ( منجمله پایین بودن هزینه های عمومی و ارزان تر بودن قیمت كالاها و خدمات نسبت به سایر كشورهای پیشرفته اروپایی )، زندگی و اقامت در این كشور مورد استقبال شهروندانی از كشورهای آلمان، انگلستان، سوئد، ایتالیا و … قرار گرفته است.

بازار ساخت و ساز و خرید و فروش ملك و مسكن در اسپانیا در حال حاضر از رونق خوبی برخوردار است. هر چند كه در پی بحران اقتصادی جهانی در سال 2008،‌ این بازار هم دچار آسیب های اقتصادی و ضرر و زیان های وارده به سرمایه گذاران شد ( افت قیمت 30 درصدی )، لیكن در ادامه و با سیاستهای مناسب اقتصادی و مدیریتی كه از سوی دولتمردان اسپانیا اخذ شد، به مرور و از سال 2016 به بعد ما شاهد رشد قیمت ها در این حوزه بودیم ولی كماكان قیمت املاك و به خصوص مسكن در اسپانیا همچنان پایین تر از سطح قیمت ها در سال 2008 می باشد. به طور كلی سرمایه گذاری در این حوزه اقتصادی در اسپانیا دارای چشم انداز مثبتی می باشد و به همین دلیل علاقمندان بسیاری از كشورهای آلمان، انگلستان، ایتالیا، فرانسه، رومانی و سوئد و همچنین ایران طی سالیان اخیر اقدام به انتقال سرمایه خود به این كشور و خرید املاك برای خود نموده اند. شما در این كشور می توانید املاك و خانه هایی را از قیمت یكصد هزار یورو به بالاتر خریداری كنید. نوع ملك، قدمت آن، موقعیت شهری یا روستایی، كاربری تجاری یا مسكونی آن، متریال و تجهیزات به كار رفته در ساخت آن، متراژ  ساختمان و … از عوامل مهم تعیین كننده قیمت آن هستند. با این حال باید خدمتتان بگوییم كه در حدود 10 الی 15% از هزینه خرید ملك در اسپانیا را شما باید بابت سایر هزینه های جاری و اداری و البته مالیاتی پرداخت كنید.

خرید ملك در مالاگا

خرید ملک در مالاگا

مالاگا یكی از زیباترین، مشهورترین و بزرگترین شهرهای اسپانیاست كه در ایالت اندولسیا واقع شده است. این شهر در جنوبی ترین نقطه این كشور و در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است. طبیعت بكر، سواحل زیبا، وجود آثار تاریخی فراوان و بسیاری از جاذبه های دیگر باعث گشته كه سالانه میلیونها نفر بعنوان توریست و بازدید كننده وارد این شهر شوند. اما اقامت در این شهر بزرگ و زیبا بسیار راحت و آسان است. چه آنكه شما بعنوان گردشگر قصد اقامت در این شهر را داشته باشید و چه آنكه بعنوان دانشجو یا هر فرد دیگری، تصمیم به اقامت طولانی مدت در مالاگا را داشته باشید، به راحتی و سهولت خواهید توانست مكان مناسبی را برای خود بیابید. در این شهر املاك و ساختمان های زیادی را به صورت نوساز یا دست دوم می توان برای خرید یافت. همچنین پروژه های ساختمانی زیادی در دست احداث هستند كه در مراحل پیش فروش، شما می توانید آنها را با شرایط و قیمت های مناسب تری خریداری نمایید. خرید خانه در این شهر به لحاظ اقتصادی و سودآوری مقرون به صرفه است. از آن جهت كه بازگشت سرمایه تان در مدت زمان مناسبی اتفاق خواهد افتاد و شما می توانید از محل دریافت اجاره بهای خانه تان درآمد خوبی نیز كسب نمایید.

درآمد و اشتغال اكثر مردم بومی این منطقه از صنعت توریسم است. حضور گردشگران خارجی باعث رونق یافتن مشاغل بسیاری در این شهر گشته و باعث ایجاد رفاه اقتصادی و اجتماعی خوبی برای ساكنان مالاگا گشته است.

شما در مالاگا می توانید خانه هایی با قیمت كمتر از 200.000 یورو تا قیمت های بالای دو میلیون یورو و بیشتر را برای خرید انتخاب كنید. بعنوان مثال یك دستگاه آپارتمان مسكونی به متراژ 320 متر زمین و 261 متر زیر بنا دارای سه اتاق خواب و موقعیت قرار گیری در ساحل دریا با امكانات مناسبی همچون استخر، جكوزی، نگهبانی و … در حدود 360.000 یورو آگهی شده است.

دوستان همراه، هرگز فراموش نكنید كه برای خرید ملك یا خانه در اسپانیا و یا انجام هر گونه سرمایه گذاری جهت دریافت مجوز اقامت این كشور، همیشه بهتر است با یك مشاور حقوقی مجرب و زبده مشورت نمایید. شما می توانید با كارشناسان با تجربه ما در موسسه آلتین رویا جهت مشاوره و نیز انجام تمام مراحل سرمایه گذاری و اخذ مجوز اقامتی در كشور اسپانیا تماس گرفته تا شما را به بهترین شكل و با كمترین میزان ریسك و خطر پذیری به رویاهایتان نزدیك نماییم.

 

5/5 - (1 امتیاز)