اجاره جت شخصی

یکی از خدمات لاکچری، اجاره جت شخصی است. حتما شما نیز به گوش‌تان خورده است که افراد معروف و مشهور مانند سلبریتی‌ها، بازیکنان مشهور و یا تجار و افراد مهم فعال در بیزینس و یا سیاست برای رفت و آمدهای خود به دیگر شهرها و کشورها از جت‌های شخصی استفاده می‌کنند. جت‌های شخصی هم به صورت خریداری شده و شخصی و هم به صورت اجاره‌ای به افراد خدمات می‌دهند. این جت‌ها معمولا بسیار لوکس و لاکچری هستند و امکانات بسیار پیشرفته و گستره‌ای دارند. این جت‌ها هم با اهداف گردشگری، تجاری و هم باری مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند. در بیشتر موارد سرعت این جت‌ها تفاوت عمده‌ای با سرعت حرکت پرواز هواپیماهای مسافری ندارد اما در وقت و زمان سفر، بسیار صرفه‌جویی می‌کند.

مزایای استفاده از جت شخصی

جت شخصی

استفاده از این جت‌های شخصی به خصوص برای افرادی که مدیریت زمان برای آن‌ها در سفر بسیار مهم است، مزایای زیادی دارد. از جمله:

 مهم‌ترین مزیت استفاده از این هواپیماهای کوچک شخصی، راحتی مسافر در آن‌ها است. تعداد بیشتری از فرودگاه برای این گونه از پروازها وجود دارد و شما بدون مشکلات موجود در هواپیماهای مسافری مانند شلوغی و ازدحام و اتلاف وقت، پرواز می‌کنید. استفاده از این هواپیماهای شخصی همچنین به این معنی است که شما می‌توانید با وسایل خاص خود مانند ابزارها، وسایل ورزشی، نمونه محصول  و … سفر کنید یا حیوان خانگی خود را به داخل کابین بیاورید.

 هواپیماهای خصوصی اثاثیه لوکس، فضای فراوان و نیز خدمات مهمانداری پیشرفته ارائه می‌دهند و غذاها و نوشیدنی‌های دلخواه را می‌توان هر زمان سفارش داد و از قبل برنامه‌ریزی کرد.

در این گونه از پروازها شما نیازی به عوض کردن برنامه شخصی خود با توجه به زمان پروازها نخواهید داشت و از اتلاف وقت در فرودگاه و در صف‌های پرواز جلوگیری خواهد شد. با کاهش زمان سفر و عدم نیاز به گذراندن شب‌های زیادی دور از خانه، می‌توانید زمان بیشتری را با دوستان و خانواده خود بگذرانید.

برای بسیاری از افراد در جت شخصی، داشتن حریم خصوصی از همه چیز مهم‌تر است. شما حتی در هنگام پرواز می‌توانید جلساتی را برگزار کنید و از زمان استفاده مفیدی ببرید.

 بدون صف پرواز، انتظار، گم شدن چمدان، نقل و انتقالات در فرودگاه‌ها، نگرانی تاخیر یا مسائل امنیتی پروازهای تجاری، افراد در این گونه پروازها، آرامش بیشتری دارند.

اجاره جت شخصی

شما با استفاده از خدمات شرکت ما می‌توانید در ترکیه و در دیگر نقاط جهان از امکاناتی مانند اجاره جت‌های شخصی بهره ببرید. خدمات کرایه و چارتر ویژه جت شخصی در سراسر دنیا همراه با سریع‌ترین برنامه‌ریزی و بهترین قیمت برای پروازی لوکس و امن و آسوده بخشی از خدمات ما است. رزرو آسان جت شخصی برای سفر به هر کجای دنیا که می‌خواهید، از لندن به نیویورک گرفته تا مسکو به آنتالیا، ریاض به استانبول، دبی به پاریس، و … به شما کمک می‌کند سفری دلچسب همراه با آرامش را تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)