تورهای لوکس و VIP با اقامتی به یادماندنی

تورهای لوکس و VIP در حقیقت جذاب‌ترین، گران‌ترین، فوق‌العاده‌ترین و باکیفیت‌ترین تورها را شامل می‌گردد. مسافرت لاکچری تجربه‌ای بی‌نظیر و شگفت انگیزی است که اغلب افراد دوست دارند حداقل برای یکبار هم که شده در زندگی خود آن را تجربه کنند. 

تورهای لوکس استانبول به دو صورت هوایی و زمینی برای دوستداران آن برگزار می‌شوند. ولی به این خاطر که سفر زمینی با اتوبوس و قطار خیلی طولانی و برای عده‌ای همراه با خستگی است، اغلب گردشگران تور هوایی استانبول را انتخاب می‌کنند. سفر لوکس هوایی بسیار پرطرفدار و محبوب‌تر بوده و عمدتا مسافران ترجیح می‌دهند به راحتی با هواپیما و در کمال آرامش به استانبول سفر کنند.

بدون شک مسافرانی که در پی سفرهای رویایی و لوکس هستند، تمایلی به سفرهای طولانی مدت و خسته کننده ندارند و یا وقت کافی جهت سفرهای زمینی را ندارند، پیشنهاد ما برای این اشخاص انتخاب یکی از انواع تورهای لوکس و VIP استانبول است.

تور استانبول لوکس با بهترین قیمت

تورهای لوکس استانبول

قیمت تورهای لوکس استانبول به مدت زمان سفر، نحوه برگزاری تور، خدمات تور که شامل صبحانه، نهار، شام، تفریحات و… می‌شود، هتل رزروی و موارد دیگر بستگی خواهد داشت. علاوه بر این به عوامل متعدد دیگری از جمله شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی، ساعت پرواز، مدت اقامت تور، محل اقامت و تاریخ سفر نیز بستگی دارد. در روزهای “های سیزن” مانند بهار و تابستان یا تعطیلات سال نو میلادی و نوروز، تورهای لوکس استانبول در بالاترین حالت خود قرار دارند.

انواع نوشیدنی‌ها، گشت بوسفرس با قایق، کرایه قایق تفریحی برای گشت در دریای اژه و مدیترانه و سراسر دنیا همچنین سفر آبی شما با قایق تفریحی از مبدأ بدروم، گوجک، مارماریس، داتچا و آنتالیا، تحت پوشش خدمات انحصاری تورهای لوکس و VIP خواهد بود.

گشت استانبول با هلی‌ کوپتر

گشت خصوصی با هلیکوپتر بر فراز بوسفرس و شبه جزیره تاریخی استانبول تجربه‌ای به یادماندنی از گشت هوایی رمانتیک یا تفریحی را برای شما به همراه خواهد داشت. خدمات چارتر هلیکوپتر در استانبول و سراسر دنیا بهترین راه حل برای صرفه جویی در وقت به خصوص در استانبول که ترافیک بسیار سنگین است، خواهد بود. خدمات مشتریان شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود تا تمامی نیازهای شما برای رزرو سریع یک سفر راحت و آسوده با تورهای لوکس و VIP را برآورده سازند. همچنین تورهای خصوصی بی نظیر با هلیکوپتر بر فراز بوسفرس و شبه جزیره تاریخی استانبول و مناظر زیبای استانبول خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

کمپ فوتبال رئال مادرید

رئال مادرید یک کمپ در کشور انگلستان دارد که برای رده سنی بین ۱۱ الی ۱۷ سال و کودکان در نظر گرفته شده است. کودکان می‌توانند با یادگیری فوتبال و زبان انگلیسی در این کمپ تابستان خود را سپری کنند. این کمپ برای کودکان ۲۰ ساعت تمرین را پیشنهاد می‌دهد که توسط مربیان حرفه‌ای رئال مادرید آموزش داده می‌شود. این تمرینات در دو زمین که در دانشگاه میونژ قرار دارد انجام می‌گردد. شرکت کنندگان در تالار اقامت دانشگاه ماینوث، یک مرکز با کیفیت عالی است که تنها ۲۰ دقیقه تا فرودگاه و با مرکز شهر حدود ۴۰ دقیقه فاصله دارد از امکانات آموزشی دانشگاه برای اردوگاه بهره‌گیری می‌کنند. با ثبت نام در تورهای لوکس و VIP می‌تواتید از این خدمات استفاده نمایید.

کمپ فوتبال بارسلونا | تورهای لوکس و VIP

اردوهای تابستانی فوتبال با عملکرد فوق‌العاده کمپ بارسلونا در اریزونا می‌توان گفت در ایالات متحده آمریکا موفق‌ترین هستند. در حقیقت، این تنها آکادمی توسعه فوتبال ساکن در ایالات متحده است که با یک تیم بسیار حرفه‌ای بین‌المللی (FC Barcelona) مشغول همکاری است. هر دانشجوی تمام وقت که دوره آکادمی را گذرانده باشد بورس تحصیلی یا قرارداد حرفه‌ای کسب خواهد کرد. اردوهای تابستانی فوتبال با عملکرد عالی در آکادمی FC Barcelona  در آریزونا جهت بازیکنان فوتبال و افراد پیشرفته و نخبه توسط تورهای لوکس و VIP طراحی شده است. همچنین اردوهای فوتبال آکادمی بهترین فرصت به منظور امتحان برنامه تمام سال آکادمی خواهد بود. محل اقامت شرکت کنندگان در هتل (Francisco Grande) یک هتل ۹ طبقه و به سبک برج بوده که در مجاورت زمین‌های آموزش آکادمی و زمین گلف واقع شده است.

تنیس هوپس و ساچنز

تنیس هوپس و ساچنز به اين خاطر كه به خارج از كشور اعزام دارد و در آنجا با مربيان كشورهای دیگر و فدراسيون جهانی به تمرين می‌پردازند، بين مربيان و خانواده‌های کل كشور بسيار حائز اهميت است.
بازيكنانی كه در تنیس هوپس كشور به موفقیت دست می‌یابند، به هوپس آسيايی و در صورت تاييد به هوپس جهانی اعزام خواهند شد. این بازیکنان با تورهای لوکس و VIP در بازگشت تفاوت بسيار زيادی با دیگر ورزشكاران هم سن و سال خود در تنيس روی ميز خواهند داشت و تاثير آن به صورت واضح مشخص می‌گردد.

سفرهای آبی

ورزش ها و تفریحات آبی

شما می‌توانید در سفرهای آبی خود برای تعطیلات به یادماندنی از خدمات چارتر قایق تفریحی لوکس، قایق‌های بادبانی، کاتاماران یا گلت در ترکیه، یونان، ایتالیا و کرواسی بهره‌مند گردید. اجاره قایق به تمام شهرهای ترکیه از جمله گوجک، بدروم، داتچا، مارماریس، آنتالیا، استانبول، سانتورینی، میکونوس، رودز و دیگر جزیره‌های یونان و بسیاری دیگر در دریاهای اژه و مدیترانه با خدمات تورهای لوکس و VIP امکان‌پذیر است.

ورزش ها و تفریحات آبی | تورهای لوکس و VIP

ترکیه از جمله ده مقصد محبوب در میان گردشگران سراسر دنیا محسوب می‌شود. از جمله بهترین سرگرمی‌‌ها در شهر بزرگ استانبول، رفتن به پارک‌های آبی است. شما با تورهای لوکس و VIP خواهید توانست تمام روز را در سرسره‌‌های هیجانی آن تفریح کنید و از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ آن استفاده کنید. به منظور تصمیم گیری در خصوص بهترین تفریحات آبی استانبول بهتر است اطلاعاتی در مورد آنها کسب کنید. ورزش ها و تفریحات آبی، از جمله جت اسکی، غواصی، اسکوبادایوینگ، قایق رانی، بادسواری، موج سواری، اسکی مارپیچ، پاراسیلینگ، به صورت جداگانه قابل برنامه ریزی هستند.

تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ

در آموزش هر زبانی بعد از آموزش گرامر و مکالمه یک مرحله تکمیلی وجود دارد و آن هم حضور در فضای واقعی و صحبت کردن با اشخاصی است که به زبان مادری تکلم می‌کنند. اشخاصی که تصمیم دارند در تورهای آموزش زبان و آشنایی با فرهنگ ترکی استانبولی شرکت کنند، باید در جلسات فشرده آشنایی با گرامر زبان ترکی استانبولی شرکت کنند. رویکرد تفریحی، آموزشی، سنجش و پایش همزمان، تنوع در برنامه‌ها و قیمت مناسب  از ویژگی‌های تورهای لوکس و VIP آموزشی است که با رهبری اساتید برگزار می‌گردد. آموزش ضمن سفر به صورت کمی و کیفی در یادگیری بسیار موثر خواهد بود.

تورهای رقص

رقص درویش‌های چرخان در استانبول و البته ترکیه دارای شهرت بسیار زیادی است. نام رقص و چرخیدن درویشان سماع بوده که یک فلسفه عرفانی دارد و به نوعی مراسم مذهبی است. با رزرو تورهای رقص می‌توانید به تماشای این مراسم بنشینید. موزه گالاتا مولوی و یا سالن تئاترhodjapasha  از جمله محل‌های برگزاری این مراسم هستند. این مرکز تاریخی، محل برگزاری رقص‌های سنتی ترکی و مراسم سماع درویشان بوده و همچنین محلی برای مشاهده تجربیات “عرفانی” درویشان است. در سفر با تورهای لوکس و VIP استانبول  حتما از این مراسم مذهبی و عرفانی دیدن نمایید

از دیگر امکانات تورهای لوکس و VIP که شرکت ما ارائه می‌دهد

تورهای لوکس و VIP

از دیگر امکاناتی که در تورهای لوکس و VIP ارائه می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

۱. قایق شخصی: ترانسفر فرودگاهی و کرایه ساعتی و روزانه قایق شخصی همراه با پذیرایی و سفارش نوشیدنی، گشت بوسفرس با قایق، کرایه قایق تفریحی جهت گشت در دریای اژه و مدیترانه و سایر نقاط دنیا. سفر آبی شما با قایق تفریحی از مبدأ بدروم، گوجک، مارماریس، داتچا و آنتالیا، تحت پوشش خدمات تورهای لوکس خواهد بود.

۲. جت شخصی: از دیگر امکانات تورهای لوکس و VIP می‌توان به کرایه و چارتر ویژه جت شخصی در کل دنیا با سریع‌ترین برنامه‌ریزی و همچنین مناسب‌ترین قیمت جهت پروازی لوکس و امن اشاره کرد. رزرو آسان جت شخصی جهت سفر به اقصی نقاط دنیا از لندن به نیویورک گرفته تا مسکو به آنتالیا، ریاض به استانبول، دبی به پاریس، و… از دیگر مزایای شرکت‌های برنامه‌ریزی و رزرو است.

۳. هلیکوپتر شخصی: جهت رسیدن به هر نقطه از ترکیه، هلیکوپتر شخصی در نزدیک‌ترین محل منتظر شما خواهد بود تا شما را به فرودگاه یا گشتی جذاب و دیدنی بر فراز استانبول ببرد. هلیکوپتر شخصی خود را از هر کجا که هستید با ما رزرو کنید.

۴. استقبال و همراهی: خدمات رزرو ، استقبال و همراهی بر اساس نیازهای شخصی به منظور تسهیل عبور از فرودگاه در بسیاری از نقاط اعم از قسمت تشریفات فرودگاه استانبول، فرودگاه اسنبوگا، فرودگاه دالامان، فرودگاه عدنان مندرس، فرودگاه آنتالیا و فرودگاه بدروم صورت می‌گیرد. راهنما بعد از ملاقات شما را در مراحل گوناگون فرودگاهی همراهی خواهد کرد تا به راحتی و با آسودگی خاطر تمامی نیازهای شما را در فرودگاه برطرف گردد.

5/5 - (1 امتیاز)