معرفی معروف‌ترین رستوران‌ و کلوب‌ های استانبول

از جمله تفریحات شاد، هیجان انگیز و مهیج رفتن به رستوران و کلوب ‌های استانبول در شب‌های همیشه زنده، زیبا، شلوغ و پرهیاهوی این شهر است. این کلوب‌ها علاوه بر دارا بودن فضاهای بزرگ و مناسب، از غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیتی عالی همراه با موسیقی‌های زنده و شاد برخوردار هستند. همچنین نمایش‌های سرگرم کننده و جذاب و در کنار تمامی اینها، وجود دی جی‌های معروف و خواننده‌های مشهور ترکیه شبی رویایی را برای علاقه‌مندان به این نوع تفریحات خواهد ساخت. شما علاوه بر رستوران‌های متعددی که وجود دارند می‌توانید انواع نوشیدنی‌های ترکی که در این محل‌ها موجود هستند را بنا به ذائقه خود انتخاب کنید و برای خود و خانواده‌تان یک تجربه منحصر به فرد را به ارمغان آورید.

رستوران و کلوب‌های استانبول

رستورانهای استانبول

انواع رستوران و کلوب های استانبول در بیشتر منطقه‌ها و محله‌های معروف این شهر با موسیقی‌های مدرن، تکنو، هیپ هاپ، ترکی، ترکی کلاسیک و… وجود دارند. خوشبختانه این تفریحگاه‌های شبانه امکان خوشگذرانی را برای کلیه گردشگران فراهم آورده است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با مهم‌ترین و پرطرفدارترین کلوب های استانبول جذاب و دیدنی آشنا سازیم.

کلوب بابل در طول سال‌های 2001 تا 2007 میلادی موفق به دریافت جوایز متعددی اعم از جایزه یکصد کلوب برتر جاز جهانی گردیده است. علاوه بر این جایزه برترین مکان برگزاری کنسرت را هم نصیب خود کرده است. طراحی محیط این کلوب به شکل چند منظوره صورت گرفته است. این کلوب محل برگزاری موسیقی زنده است و بعضی از مشهورترین گروه‌های موسیقی بین المللی و هنرمندان داخلی ترکیه در این کلوب برنامه زنده اجرا می‌کنند.

با رزرو رستوران و کلوب های استانبول می‌توان با قیمتی مناسب به تماشای اجرای برنامه‌های آنها پرداخت. در تعطیلات آخر هفته هم برنامه‌های برتر بین المللی از موسیقی جاز، راگی و لاتین به اجرا گذاشته می‌شود. همچنین این کلوب در تعطیلات آخر هفته، اکثر اوقات در اختیار گروه‌های محلی قرار خواهد داشت. در این لانژ امکان صرف ناهار و شام وجود دارد و می‌توان علاوه بر سرو کردن غذا از موسیقی هم لذت برد. انواع گوناگونی از غذا، نوشیدنی و اسنک‌ها در این لانژ برای مشتریان سرو می‌شود.

در بین کلوب های متعدد استانبول، کلوب رینا بزرگترین فضا را مخصوص رقص و رستوران دارد. این کلوب دارای ظرفیتی حدود 2500 نفر است. نام این کلوب الهام گرفته شده از روی نام دختری زیبا الهام است. لازم به ذکر است که این کلوب یک محل معمولی برای افراد عادی نبوده، زیرا در این کلوب اغلب افراد میلیونر، سلبریتی‌ها و مدل‌های مشهور حضور پیدا می‌کنند. یکی از دلایل شلوغ بودن و معروفیت این کلوب در سطح جهان، زیبایی خاص آن است. همچنین این کلوب چشم انداز فوق العاده زیبای پل بسفر را بیش از گذشته معروف ساخته است.

رستوران‌های موجود در این مجموعه به سرو غذاهای سنتی و بین‌المللی مشغول هستند. تعدادی از رستوران و کلوب های استانبول که معروف و شناخته شده‌اند از جمله رستوران سمدان و رستوران چینی اژدها، به این مجموعه نقل مکان کرده‌اند. مردم اجازه ورود با لباس‌های معمولی مثل شلوار جین و تی‌شرت به این مجموعه را ندارند و اشخاص می‌بایست حتماً با لباس رسمی به این کلوب وارد شوند.

کلوب آنجلیکا

کلوب آنجلیکا محل تفریحی است که اغلب افراد محلی آن را انتخاب می‌کنند. از محل این کلوب می‌توان به تماشای چشم‌انداز باشکوهی از بسفر نشست. علاوه بر این اولین انتخاب افراد جهت تفریح و خوشگذرانی در فصل تابستان، کلوب آنجلیکا است.

ناگفته نماند که منوی این کلوب دارای تنوع بسیار زیادی است. طراحی و بازسازی این کلوب توسط شخصی به نام محمود آنلر انجام شده است. زوایای خاص آینه‌های استفاده شده در این کلوب، چشم انداز وسیعی از بسفر را به نمایش می‌گذارد. این کلوب محل مورد علاقه مردم استانبول برای تفریح و لذت به خصوص در فصل گرم تابستان است.

چنانچه جزو طرفداران تفریحات آبی و آب بازی و هیجان هستید، پیشنهاد ما این است که حتما به آکوا کلوب دلفین استانبول بردید. بسیاری از مسافران تمایل دارند در مورد پارک‌های آبی استانبول در تابستان اطلاعاتی داشته باشند که یکی از آنها آکوا کلوب دلفین است. این محل روباز بوده و پر از وسایل آبی هیجان‌انگیز است.

5/5 - (1 امتیاز)