کرایه قايق شخصی در ترکیه

قايق شخصی و یا همان قایق‌های تفریحی و لوکس بزرگ و کوچک و یا یات‌ها (yacht) شناورهایی با اندازه و امکانات گوناگون هستند که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار جذابی دارند. این قایق‌ها می‌توانند هم به صورت شخصی و هم به صورت اجاره‌ای فعالیت نمایند. این قایق‌ها معمولا بسته به اندازه، دارای چندین اتاق و سالن و نیز تمام امکانات رفاهی مانند سرویس و حمام هستند و برای گشت و گذار در دریا و نیز انجام ورزش‌های آبی در دل دریا و یا آب‌های با عمق بالا به کار می‌روند. این شناورهای جذاب معمولا از ۶ متر به بالا طول دارند و مدل‌های گوناگونی نیز دارند. قايق شخصی می‌تواند در انواع گوناگون و برای کاربردهای متفاوتی از ماهیگیری و ورزش‌های آبی و یا برای تفریح و دریانوردی در آب‌های آزاد به کار رود.

قايق شخصی و تفریحات دریایی

قایق شخصی

این مدل از قایق‌ها و شناورها امروزه طرفداران زیادی در بین اقشار گوناگون مردم دارند. یکی از مهم‌ترین تفریحات قشر مرفه در جهان، دریانوردی با این مدل از قایق‌ها است. داشتن قایق تفریحی به صورت شخصی همواره یکی از آرزوی بسیاری از افراد متمول در سراسر دنیا است. خرید و و فروش این قایق‌های تفریحی و شخصی اما در دنیا به دلیل مهیا بودن زیرساخت‌های گردشگری و دریانوردی و نیز وجود برندهای گوناگون از این قایق‌ها در بازار رونق فراوانی دارد. اما قیمت این قایق‌های تفریحی معمولا بسیار بالا است و خرید و نگهداری این گونه از قایق‌ها از توان بسیاری از مردم و حتی ثروتمندان خارج است.

یکی دیگر از چالش‌های مهم که ممکن است تصمیم خرید این مدل از قایق‌های شخصی را کنسل کند، هزینه بالای نگهداری از آن‌ها است. به دلیل این که این وسیله لوکس یعنی قايق شخصی، یک وسیله مصرفی محسوب نمی‌شود و تنها یک وسیله لوکس برای برخی از اوقات در سال است، ممکن است که هزینه نگهداری زیادی روی دست افراد و صاحبان آن‌ها بگذارد. به علاوه هزینه تعمیر و نگهداری این قایق‌های شخصی و نیز مصرف آن‌ها نیز بالا است.

یکی دیگر از چالش‌های مهم خرید قايق شخصی، محل نگهداری آن است. بسته به اندازه این قایق‌ها، قایق‌های شخصی و تفریحی نیاز به اسکله‌های مخصوص برای پارک کردن و نگهداری طولانی مدت دارند. به این اسکله‌های مخصوص، مارینا گفته می‌شود. به صورت خاص، قایق‌های شخصی بالاتر از طول 10 متر، نیاز به مکانی برای نگهداری مانند مارینا دارند. هزینه نگهداری قایق در این مکان‌ها نیز ممکن است برای بسیاری از افراد بالا باشد.

خدمات اجاره قايق شخصی در ترکیه

اگر به دنبال شرکتی مطمئن برای اجاره قایق و نیز کشتی‌های تفریحی به همراه دیگر تفریحات و ورزش‌های آبی و دریایی هستید، می‌تواندی با کارشناسان شرکت ما در ارتباط باشید. ارائه انواع ترانسفر فرودگاهی و کرایه ساعتی و روزانه به همراه پذیرایی و سفارش نوشیدنی، گشت بوسفرس با قایق، کرایه قایق تفریحی برای گشت در دریای اژه و مدیترانه و سراسر دنیا از خدمات شرکت ما است.  سفر آبی شما با قایق تفریحی از مبدأ بدروم، مارماریس، گوجک، داتچا و آنتالیا، تحت پوشش خدمات انحصاری ۳۶۰° خواهد بود. همچنین ورزش‌ها و تفریحات آبی، از جمله جت اسکی، موج سواری، غواصی، اسکوبادایوینگ، اسکی مارپیچ، قایق رانی، بادسواری، پاراسیلینگ و دیگر ورزش‌های آبی نیز با خدمات شرکت ما به طور جداگانه قابل برنامه ریزی است.

5/5 - (1 امتیاز)