خرید ملك در بدروم تركیه

كشور تركیه

بدروم

امروزه تركیه از جمله مقاصد مهم و اصلی گردشگری در جهان است. سالانه بیش از 50 میلیون نفر توریست از سراسر جهان به قصد اقامت كوتاه مدت و نیز دیدن مناطق زیبا و جذاب تركیه و گذراندن چند روزی در كنار مردم خونگرم و مهمان نواز آن به این كشور سفر می كنند. از مهمترین شهرها و مناطق گردشگری در تركیه، می توان به استانبول، آنالیا، آنتالیا، ازمیر، كوشی آداسی، بدروم و … اشاره نمود.

در عصر حاضر صنعت گردشگری و درآمد حاصل از ورود گردشگران خارجی تبدیل به صنعت اول كشور تركیه گشته است. این موضوع به دلیل جاذبه های فراوان طبیعی و تاریخی و البته اتخاذ سیاست های مناسب راهبردی توسط دولتمردان تركیه در راستای جذب توریست و ایجاد اشتغال برای جوانان و مردم بومی این كشور در كنار این صنعت بوده است.

قرار گرفتن تركیه در مجاورت دریای مدیترانه و دریای سیاه، همجواری این كشور با كشورهای آسیایی و اروپایی، ‌موقعیت جغرافیایی كشور تركیه را به لحاظ ژئوپلتیك در جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی قرار داده است. امروزه همگان تركیه را بعنوان كشوری كه تبدیل به پل ارتباطی میان آسیا و اروپا است می شناسند و به همین دلیل اهمیت جاده ها، راه های ارتباطی، بنادر و آسمان این كشور در تبادلات بین المللی هر روز بیشتر از گذشته بر همگان نمایان می گردد.

اما آنچه كه در این مقاله برای ما دارای اهمیت بوده و قصد اشاره به آن را داریم، استقبال بی نظیر سرمایه گذاران خارجی به ورود و اقامت و انتقال تمام یا بخشی از سرمایه های خود در این كشور می باشد.

سرمایه گذاری در تركیه

از سال 2008 میلادی كه بحران فراگیر و جهانی اقتصادی رخ داد و بسیاری از كشورهای پیشرفته و رو به رشد دنیا را درگیر مشكلات و تبعات ناشی از آن نمود، تركیه نیز به موازات دیگر كشورهای پیشرو در اعطای ویزای طلایی، اقدام به ایجاد تسهیلاتی برای سرمایه گذاران خارجی كه تمایل به اخذ اقامت این كشور را همراه با انجام سرمایه گذاری داشته اند قرار داد. در سال 2022 و با توجه به تغییراتی كه در شیوه اعطای ویزای طلایی تركیه به متقاضیان ارائه شد و البته به دلیل رخدادهای اقتصادی در این كشور و كاهش شدید ارزش پول ملی آن، استقبال بسیار خوبی از سوی سرمایه گذاران دیگر كشورها منجمله ایرانیان، عراقی ها، سوری ها، روس و آلمانی تبارها صورت گرفت. اكثر این افراد تمایل به خرید ملك در این كشور را داشته و سرمایه خود را نیز در همین بخش به كار گرفته اند. امروزه شما می توانید با خرید یك یا چند ملك در تركیه به ارزش مجموع حداقل 250.000 دلار، مالك ویزای طلایی این كشور شده و پس از طی مراحل و زمان قانونی، موفق به دریافت حقوق شهروندی و البته پاسپورت تركیه ای برای خود و دیگر اعضای خانواده تان نیز شوید. لازم به ذكر است از آنجا كه نام بردن از مزایای اخذ اقامت تركیه بسیار مفصل بوده و در این مقاله فرصت پرداختن به آن نیست، شما عزیزان می توانید جهت آگاهی از آنها به دیگر مقالات منتشر شده در سایت آلتین رویا مراجعه یا از خدمات مشاوره تلفنی با كارشناسان زبده و خبره ما در این زمینه بهره مند گردید.

خرید ملك در بدروم

همانگونه كه اشاره كردیم، بدروم یكی از شهرهای توریستی و گردشگری تركیه است كه امروزه طرفداران بی شماری برای خرید ملك و اقامت گزیدن در این شهر را نیز در بین گردشگران و سرمایه گذاران خارجی پیدا كرده است. اگر قصدتان از خرید ملك در بدروم صرفا” دریافت مجوز اقامت دائمی تركیه است باید به این نكته توجه داشته باشید كه ارزش ملك یا املاك خریداری شده تان در تركیه باید حداقل 250.000 دلار باشد. لیكن شما با مبلغ خیلی كمتری هم می توانید در این شهر زیبا و جذاب و توریستی تركیه هم صاحب خانه شوید. شهر بدروم بندرگاه كوچكی در فاصله 270 كیلو متری جنوب ازمیر است كه در سواحل دریای اژه واقع شده است. بدروم در استان موغله تركیه واقع شده و یك شهر زیبا و جذاب با طبیعت بسیار دوست داشتنی و البته آب و هوای گرم و معتدل مدیترانه ای می باشد. بدروم دارای سواحل بی نظیر و چشم نواز و البته مراكز و مقاصد فراوان و متعدد گردشگری است. جدای از آنكه بدروم محبوب توریست ها و گردشگران خارجی بوده، در بین مردم تركیه نیز از محبوبیت و اقبال فراوانی برخوردار است. اگر قصد خرید خانه در بدروم را داشته باشید با ما همراه باشید تا در ادامه در این باره با شما گفتگو نماییم.

شبه جزیره بدروم از دیر باز محل مورد علاقه ثروتمندان و مشاهیر تركیه ای برای سكونت بوده است. قیمت املاك ( علی الخصوص املاك مسكونی ) نسبت به دیگر شهرهای بزرگ تركیه همانند آنكارا و استانبول ارزان تر است. همیشه بدروم را در سطح جهانی در رشته قایقرانی می شناسند. از مناطق مهم و معروف بدروم كه شما می توانید در یكی از آنها ملك مورد نظر خود را بیابید، عبارتند از: یالی كاواك، گوموشلوك، گون دوغان، گوكچه بل و ساحل آرتاكنت نام برد. قیمت ملك هم در بدروم در وضعیت خوبی قرار دارد. به طور متوسط سالانه بین 5 تا 10 درصد به ارزش ملك در این شهر افزوده می شود. البته ناگفته نماند سایر هزینه ها هم در این شهر به صرفه و مناسب است. در بدروم شما خانه های روستایی و همچنین شهری فراوانی برای خرید می توانید بیابید. ضمنا” به مهاجرین  و كسانی كه قصد سرمایه گذاری در حوزه املاك این شهر را دارند تسهیلات بانكی خوبی داده می شود كه معمولا” تا سقف 50 درصد هزینه ملك از این طریق تامین می گردد. نرخ سود اینگونه وام ها هم در حدود 7 الی 9 درصد می باشد. قیمت خانه ها و آپارتمان های با بیش از 10 سال ساخت در بدروم تا 20 درصد ارزان تر از خانه های نوساز است. قیمت خانه در این شهر با توجه به متراژ، موقعیت مكانی و البته مجهز بودن به وسایل و لوازم زندگی متغیر است و معمولا” از 50 هزار دلار شروع شده و تا 200 هزار دلار هم ادامه دارد. قیمت یك خانه دوبلكس 120 متری در بدروم در حدود 160 هزار دلار است. همانگونه كه خدمتتان گفتیم به دلیل شرایط خاص اقتصادی حاكم بر تركیه در سال 2022، در حال حاضر بهترین زمان برای خرید ملك و املاك در تركیه و علی الخصوص شهرهای توریستی و گردشگری این كشور است. ما در شركت آلتین رویا همراه با كادر متشكل از كارشناسان مجرب، جهت هرگونه مشاوره و انجام امور مربوط به سرمایه گذاری و اخذ اقامت در كشور تركیه در خدمت هموطنان عزیز ایرانی خود هستیم.

Rate this page