اخذ ويزای طلايی

ما و همكارانمان در شركت آلتين رويا، كه تيمی متشكل از كارشناسان خبره و زبده در امر مهاجرت می باشيم، با آمادگی كامل جهت ارايه هرگونه مشاوره های راهگشا و انجام تمامی خدمات مربوط به دريافت مجوز اقامت از كشورهای پيشرفته و توسعه يافته و البته از مسيرهای كاملا” قانونی درخدمت تمام هم ميهنان و ايرانيان علاقمند به اين امر در سرتاسر جهان هستيم.

ويزای طلايی چيست؟

اقامت طلایی پرتغال

 ممكن است براي شما هم اين پرسش پيش آمده باشد كه ويزاي طلايي چيست و بخواهيد بدانيد به چه صورت و البته به چه كساني ويزاي طلايي ارائه مي شود. بحران مالي و اقتصادي فراگير سال 2008 ميلادي، عليرغم تمام معايب و زيانهايي كه به همراه داشت، اما باعث گرديد برخي از كشورهاي اروپايي جهت جبران ضررهاي مالي و اقتصادي بوجود آمده براي كشورشان، برنامه اي تحت عنوان جلب سرمايه هاي خارجي از طريق اعطاي ويزاي سريع الاقدام و اقامت دائمي به سرمايه گذاران خارجي را تدوين و به اجرا در آورند. در اين طرح كه ابتدا در سال 2012 و در اروپا و توسط كشور پرتغال به اجرا در آمد شرايطي راحت و سهل الوصول براي علاقمندان به دريافت اقامت و تابعيت پرتغال معرفي گرديد كه طي آن سرمايه گذاران خارجي مي توانستند با به همراه آوردن سرمايه نقدي ( سپرده بانكي ) و مشاركت در طرح هاي اقتصادي و يا خريد ملك در پرتغال ( هر دو تحت شرايط ويژه اي انجام مي گيرد ) موفق به دريافت گلدن ويزاي پرتغال شده و به مرور مجوز اقامت آنها تبديل به مجوز اقامت دائمي مي گرديد. اين طرح در حال حاضر در بسياري از كشورهاي دنيا و علي الخصوص كشورهاي اروپايي همانند يونان و اسپانيا نيز در حال اجرا مي باشد. از مهمترين مزاياي دريافت ويزاي طلايي مي توان به سرعت در صدور ويزا و عدم الزام به اقامت و سكونت در كشور دوم اشاره كرد.

مزايای ويزای طلایی پرتغال

گلدن ويزا يا ويزاي طلايي پرتغال يكي از بهترين و امن ترين روش هاي دريافت مجوز اقامت دائمي در اين كشور و البته در تمام دنيا است. شما از طريق دريافت ويزاي طلايي پرتغال قادر خواهيد بود ضمن مسافرت بدون نياز به ويزا به تمامي كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و كار و فعاليت و زندگي در آنجا، به كشورهاي عضو جامعه شينگن نيز بدون نياز به ويزا مسافرت نماييد. اين نوع ويزا به دليل قدمتي كه دارد و البته قوانين و ضوابط راحت تري كه دولت پرتغال نسبت به ساير كشورهاي اروپايي براي متقاضيان آن در نظر گرفته، مورد استقبال بسياري از سرمايه گذاران و علاقمندان به مهاجرت به قاره سرسبز اروپا قرار گرفته است. شما از طريق انتقال سرمايه نقدي ( حداقل به مبلغ 1.000.000 يورو )، خريد ملك و املاك ( به مبلغ حداقل 500.000 يورو )، خريد و بازسازي املاك و مستغلات فرسوده ( به ارزش حداقل 350.000 يورو )، انتقال سرمايه جهت مشاركت در بخش هاي مختلف سرمايه گذاري اعم از اقتصادي و فرهنگي ( حداقل به مبلغ 250.000 يورو ) و يا كارآفريني و ايجاد اشتغال حداقل براي 10 نفر مي توانيد درخواست صدور ويزاي طلايي اين كشور را ارائه دهيد.

مزايای ويزای طلایی اسپانيا

كشور اسپانيا هم در سال 2013 قانون اعطاي ويزاي طلايي به سرمايه گذاران خارجي را تصويب و به مرحله اجرا در آورد. اين كشور بسيار زيبا و توريستي هميشه مورد توجه گردشگران و البته متقاضيان بي شمار مهاجرتي بوده و در حال حاضر هم ايرانيان زيادي از طرق مختلف به اين كشور سفر و در آنجا اقامت گزيده اند. شما با همراه داشتن ويزاي طلايي اين كشور، علاوه بر آنكه از مزاياي مسافرت بدون ويزا به كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و نيز جامعه شينگن برخوردار مي شويد، ضمن آن مي توانيد از مزاياي مربوط به اقامت افراد خانواده خود، تحصيلات رايگان براي فرزندان، امكانات بسيار عالي دانشگاهي جهت ادامه تحصيل، امكانات خوب درماني و پزشكي ارائه شده توسط دولت، رفاه، امنيت و آسايش و داشتن يك زندگي ايده آل بالاتر از استانداردهاي موجود در ساير نقاط دنيا، و البته حضور در كشوري با طبيعت سرسبز و ديدني و مردماني بسيار خونگرم و مهمان نواز برخوردار گرديد. مطابق قانون مصوب سال 2013 اسپانيا، متقاضيان دريافت گلدن ويزاي اين كشور مي بايست با انتقال سرمايه به اين كشور و خريد يك يا چند دستگاه ملك با كاربري هاي تجاري، زراعي يا مسكوني به ارزش جمعا” 500.000 يورو ( و بيشتر ) نسبت به ارائه درخواست ويزاي طلايي خود اقدام نمايند. در مرحله اول يك مجوز اقامت يكساله، در مرحله دوم و سوم تمديد مجوز به ميزان دو سال و در پايان سال پنجم ( مرحله چهارم ) فرد مي تواند درخواست صدور مجوز اقامت دائمي خود را به دولت اسپانيا ارائه نمايد. پس از گذشت 10 سال از آغاز اقامت در اسپانيا شما مي توانيد درخواست صدور پاسپورت اسپانيايي براي خود و اعضاي خانواده تان را ارائه نماييد.

مزايای ويزای طلایی يونان

همانگونه كه قبلا” هم گفتيم، پرتغال، اسپانيا و يونان از مطرح ترين كشورهايي هستند كه اقدام به ارائه ويزاي طلايي به متقاضيان واجد شرايط مي نمايند. از مهمترين دلايل با ارزش بودن گلدن ويزاي يونان، مي توان به عضو اتحاديه اروپا و عضويت اين كشور در جامعه شينگن اشاره نمود كه باعث مي گردد دارنده ويزاي طلايي اين كشور آزادانه بتواند در تمامي كشورهاي عضو اين دو جامعه مسافرت و تردد نمايد. شايد بشود گفت كه كشور يونان به دليل اشتراكات تاريخي و فرهنگي كه با ايران دارد و همچنين نزديك بودن اين كشور به لحاظ بعد مسافت به ايران، در نظر هموطنان ما بيشتر مورد اقبال و استقبال قرار گرفته. البته يك نكته مهم ديگر را هم نبايد فراموش كرد و آن اين است كه شايد سطح رفاه اجتماعي و خدمات دولتي در اين كشور تا حدودي پايين تر از دو كشور پرتغال و اسپانيا باشد ليكن به لحاظ هزينه هاي تمام شده يك زندگي نرمال و متوسط، براي ما ايرانيان كشور يونان مي تواند محل بهتر و مناسبتري براي گذراندن باقي عمر و زندگي باشد. يك نكته خوب و حائز اهميت ديگر، حداقل مبلغ مورد نياز براي خريد ملك در يونان است كه متقاضي مي تواند با خريد ملك يا املاكي در اين كشور به مبلغ حداقل 250.000 يورو درخواست صدور ويزاي طلايي براي خود ارائه نمايد در صورتيكه اين مبلغ در كشورهاي اسپانيا و پرتغال حداقل 500.000 يورو مي باشد.

5/5 - (3 امتیاز)