خرید ملك در آلانیا

كشور تركیه

آلانیا

تركیه از زمان های قدیم و در دوره هخامنشیان یكی از ایالات و ساتراپی های حكومت ایران بوده. بعد از سقوط سلسله هخامنشیان، این ساتراپی تحت قیمومیت یونانی ها و بعد از آنها هم در اختیاز حكومت رومیان قرار گرفت. به دلیل فرهنگ و تمدن قدیمی و وابسته مردم تركیه به ایرانیان، ارتباطات فرهنگی قوی و نیرومندی میان دو ملت ایران و تركیه شكل گرفته كه این ارتباطات با وجود گرایش هر دو ملت به دین اسلام تا حدودی هم قوی تر از گذشته شده است.  ایران  همواره به عنوان مسیر اصلی و شاهراه جاده ابریشم شناخته شده و امنیت بخش بزرگی از این راه مهم ارتباطی را دولتهای ایرانی در طول تاریخ به خوبی تامین نموده اند. تركیه نیز كه از آن به عنوان دروازه ورود به اروپا یاد می شود از دیرباز مورد توجه پادشاهان كشورهای ایران و روم قرار داشته و البته پس از سقوط دولت روم غربی و تشكیل امپراطوری عثمانی، ارتباطات و همچنین جنگهای معروفی میان دو كشور بوجود آمد. ماحصل همه این اتفاقات، در حال حاضر ارتباط دوستانه و صمیمانه میان دو ملت ایران و تركیه و البته دولتهای طرفین است. هم اكنون مراودات بازرگانی و اقتصادی مهمی میان دو كشور وجود داشته كه مهمترین آنها بهره بردن از مسیر های ترانزیتی موجود در دو كشور است. جدای از بحث تعاملات دولتی، میان دو ملت نیز تعاملات خوبی وجود دارد. كما اینكه هر ساله صدها هزار توریست و گردشگر ایرانی پای به خاك تركیه گذاشته و یا سرمایه گذاران و كارآفرینان یا حتی كارگران متخصص ایرانی در این كشور به خوبی در حال فعالیت و زندگی خود بوده و میان دو كشور در حال تردد و رفت و آمد می باشند.

اكثر ایرانیانی كه به تركیه جهت تحصیل یا اشتغال می روند، تمایل پیدا می كنند كه در این كشور ملك یا خانه ای برای خود تهیه كنند و بدین ترتیب بخشی از سرمایه خود را در این كشور بدین شكل حفظ می كنند. در كنار این گروه از هموطنان، افراد و سرمایه گذاران ایرانی بسیاری نیز وجود دارند كه علاقمند به سرمایه گذاری در تركیه می باشند و بهترین راه برای انجام این كار را در خرید ملك و املاك با كاربری های مختلف به ویژه مسكونی می دانند. به همین دلیل امروزه ما شاهد سیل ایرانیانی هستیم كه به قصد خرید ملك وارد تركیه می شوند و برای انجام كارهای مربوط به سرمایه گذاری خود و یا حتی دریافت مجوز اقامت دائمی خود و دیگر اعضای خانواده شان به موسسات حقوقی معتبر مراجعه می نمایند.

كارشناسان حقوقی و مهاجرتی زبده و مجرب ما در شركت آلتین رویا جهت پیشبرد برنامه های شما هموطنان گرامی در راستای دریافت مجوز اقامت دائم یا انجام هر نوع سرمایه گذاری همانند خرید ملك در كشور تركیه به شكلی كاملا” ایمن و مطمئن به گونه ای كه با كمترین هزینه جانبی شما بتوانید در كوتاهترین زمان ممكن به اهداف سرمایه گذاری خود نایل شوید، آماده همكاری با شما عزیزان می باشند. جهت هر گونه مشاوره و گفتگو می توانید با كارشناسان ما در موسسه آلتین رویا تماس حاصبل نمایید.

خرید ملك در آلانیا

خرید ملك در آلانیا

آلانیا دومین شهر بزرگ استان آنتالیا تركیه می باشد. این شهر توریستی و زیبا كه شباهت فراوانی به شهر نیس فرانسه دارد، یكی از شهرها و اقامتگاه های مود علاقه ایرانیان برای مسافرت و همچنین خرید ملك می باشد. علاوه بر ایرانی ها، گردشگران كشورهای اروپایی همچون روسیه،آلمان و سوئد نیز به دلیل آب و هوای معتدل و مدیترانه ای این شهر، تمایل فراوانی از خود برای گذراندن چند روزی  به عنوان میهمان و گردشگر در این شهر نشان می دهند.

مهم است كه بدانیم برای دریافت مجوز اقامت دائمی در كشور تركیه و برخوردار شدن از حقوق شهروندی و پاسپورت این كشور شما می بایست حداقل به میزان 250.000 دلار در بخش املاك و مستغلات این كشور سرمایه گذاری نمایید. به همین جهت و چنانچه علاقمند به خرید ملك در شهر زیبای آنالیا باشید، توصیه می كنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره با شما گفتگو نماییم.

همانگونه كه گفتیم آنالیا یكی از شهرهای توریستی كشور تركیه می باشد و به همین دلیل هم قیمت خانه و املاك در این شهر نسبت به سایر شهرهای مركزی یا شرقی تركیه می تواند بالاتر هم باشد. لیكن به دلیل تغییراتی كه در سیاستهای اقتصادی دولت تركیه طی سال 2021 و ابتدای 2022 ایجاد شده، هم اكنون قیمت خانه و مسكن در كشور تركیه نسبت به گذشته بسیار مقرون به صرفه تر بوده، كما اینكه نسبت به ایران هم در حال حاضر خرید خانه در تركیه و زندگی در این كشور با هزینه كمتر و به صرفه تری می تواند همراه باشد.

امروزه سرمایه گذاران خارجی فراوانی تمایل به خرید خانه در آنالیا از خود نشان می دهند شاید از مهمترین دلایل آن بتوان به : ارزان بودن قیمت ویلاها و خانه های آپارتمانی در این شهر نسبت به سایر كشورهای اروپایی یا حتی آسیایی اشاره نمود. همچنین ارائه تسهیلات خوب بانكی به كسانی كه قصد خرید ملك در این شهر را دارند به گونه ای كه تقریبا” نیمی از هزینه خرید ملك از این طریق تامین می گردد نیز از دیگر دلایل این موضوع می باشد. قرار گرفتن آنالیا در سواحل جنوبی تركیه كه مشرف به دریای مدیترانه و دارای آب و هوای گرم و معتدل مدیترانه ای است هم می تواند از دیگر جاذبه ها و دلایل تمایل به خرید خانه در این شهر باشد. جدای از همه این موارد می توان گفت كه هزینه داشتن یك زندگی نرمال و طبیعی در این شهر هم نسبت به سایر شهرهای توریستی تركیه مقرون به صرفه تر و مناسب تر است. این شهر در واقع یك شهر بندری با زیر ساخت های خوب شهری، یكی از اهداف ایرانیان هموطن جهت خرید ملك می باشد. بعنوان مثال یك باب ویلا با متراژ 150 متر كه دارای سه اتاق خواب می باشد در یكی از بهترین مناطق این شهر به قیمت 2.000.000  لیر به فروش می رسد. یا مثلا” ویلای دیگری با متراژ 140 متر مربع و دارای سه اتاق خواب و دو حمام به قیمت 116.000 دلار به فروش گذاشته شده است. البته در این شهر شما به راحتی خواهید توانست خانه های آپارتمانی با متراژهای 60 الی 80 متر را هم به قیمت حدودا” 45 الی 60 هزار دلار برای خرید

5/5 - (3 امتیاز)