دريافت پاسپورت از طريق سرمايه گذاری

ما و همكارانمان در شركت آلتين رويا، كه تيمی متشكل از كارشناسان خبره و زبده در امر مهاجرت مي باشيم، با آمادگي كامل جهت ارايه هرگونه مشاوره هاي راهگشا و انجام تمامي خدمات مربوط به دريافت مجوز اقامت از كشورهاي پيشرفته و توسعه يافته و البته از مسيرهاي كاملا” قانوني درخدمت تمام هم ميهنان و ايرانيان علاقمند به اين امر در سرتاسر جهان هستيم.

امروزه دريافت مجوز اقامت دايمي از يكي از معدود كشورهاي خوب و پيشرفته جهان در زمره آمال و ارزوهاي اكثر ما ايرانيان مي باشد. مهاجرت و اقامت گزيدن در يك كشور ايده آل كه نهايتا” منجر به دريافت پاسپورت آن كشور هم گردد، كار و پروسه چندان آسان و راحتي نيست و سختي ها و چالش هاي فراواني در طول مسير مقابل افراد متقاضي قرار خواهد گرفت. اما يكي از متداول ترين شيوه هاي قانوني كه از طريق آن فرد متقاضي راحت تر و آسان تر از ساير شيوه ها موفق به اخذ تابعيت و دريافت پاسپورت يك كشور ديگر مي گردد، دريافت ويزاي اقامت به روش سرمايه گذاري مي باشد. در روش هاي سرمايه گذاري شما مي توانيد هم به شكل انتقال سرمايه يا پول به يكي از بانكها يا موسسات اعتباري كشور مقصد و هم از طريق خريد سهام شركتها در بازار بورس و همچنين به شكل خريد ملك در بازار املاك و مستغلات آن كشور اقدام نماييد. قطع به يقين اگر شما در انتخاب شيوه و روش خود آگاهانه گام برداريد و از مشاوره يك مشاور و راهنماي زبده در اين راه بهره مند شويد، در طي مسير راحت تر و آسان تر از كنار چالش هاي پيش روي خود عبور خواهيد كرد.  خوب است اين نكته مهم را هم بدانيد كه بين دريافت مجوز اقامت و دريافت پاسپورت يك تفاوت مهم و اساسي وجود دارد و آن نيز اين است كه در صورت دريافت پاسپورت يك كشور، شما علاوه بر بهره مندي از تمام امتيازات شهروندي، در تصميم گيري هاي سياسي و انتخابات آن كشور هم مشاركت خواهيد داشت.

مزايای دريافت پاسپورت دومونيكا

كشور دومونیكا با طبیعت سرسبز و بكر و دست نخورده خود، در دریای كارائیب و در قاره آمریكا واقع شده است. این كشور طی سالیان اخیر به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده و بواسطه قوانین مهاجرت پذیری كه توسط دولتمردان این كشور تصویب و به اجرا در آمده است، خیل عظیمی از سرمایه گذاران خارجی كه در پی داشتن پاسپورت دوم و نیز به دنبال محل امن و مطمئنی برای سرمایه گذاری خود بوده اند روانه این كشور شده و موفق به دریافت مجوز اقامت دائمی و نیز پاسپورت این كشور زیبا و رویایی گشته اند. در سال 2022 علاقمندان به دریافت امتیاز شهروندی این كشور تنها از طریق انجام سرمایه گذاری حداقل 200.000 دلاری در حوزه املاك و مستغلات خواهند توانست مجوز اقامت دائمی این كشور را بدست آورند. البته ناگفته نماند كه در روش سرمایه گذاری شما می توانید علاوه بر خرید ملك در این كشور، از طریق اهدای پول یا همان سپرده گذاری در یكی از بانكها یا موسسات اعتباری این كشور ( تحت شرایط و قوانین ویژه ) اقدام به درخواست مجوز اقامت دهید. نكته حائز اهمیت دیگر، تفاوت میان دو كشور دومنیكا با كشور دومنیكن است. فراموش نكنید كه شرایط سرمایه گذاری و اخذ اقامت هر كدام از این دو كشور با یكدیگر متفاوت است. ضمنا” شما با در دست داشتن پاسپورت دومنیكا قادر خواهید بود به بیش از 153 كشور جهان بدون نیاز به ویزا مسافرت نمایید از جمله كشورهای عضو جامعه شینگن.

مزايای دريافت پاسپورت وانوآتو

كشور جزيره اي و كوچك وانوآتو در جنوب اقيانوس آرام و در نزديكي نيوزيلند واقع شده است. از اين كشور به عنوان بهشت گرمسيري جهان ياد مي گردد. علاقمنداني كه از ليست كشورهاي شاد جهان تا حدودي اطلاع و آگاهي دارند، قطعا” نام اين كشور زيبا و رويايي را هم در صدر چنين ليستي مشاهده كرده و به چشمشان خورده است. وانوآتو از حدود 80 جزيره تشكيل شده و در سال 1980 استقلال سياسي خود را از كشور انگلستان دريافت نمود. اين كشور داراي اقتصاد آزاد و فارغ از تحميل ماليات بر اموال شخصي بوده و از اين جهت بسيار مورد استقبال سرمايه گذاران خارجي قرار داشته است. براي دريافت پاسپورت اين كشور شما مي بايست از طريق سرمايه گذاري وارد اين كشور شويد. حداقل مبلغ سرمايه براي فرد متقاضي 130.000 دلار و براي يك خانواده 4 نفره مبلغ 180.000 دلار مي باشد. افرادي كه از اين طريق تابعيت و شهروندي اين كشور را دريافت مي كنند از تمامي حقوق شهروندان عادي منهاي حق راي برخوردار خواهند شد. پاسپورت وانوآتو يكي از قدرتمند ترين پاسپورتهاي جهان و زندگي در اين كشور كاملا” به دور از هياهو و مشكلات ساير مناطق و سرزمينهاي جهان مي باشد.كشور جزیره ای و كوچك وانوآتو در جنوب اقیانوس آرام و در نزدیكی نیوزیلند واقع شده است. از این كشور به عنوان بهشت گرمسیری جهان یاد می گردد. علاقمندانی كه از لیست كشورهای شاد جهان تا حدودی اطلاع و آگاهی دارند، قطعا” نام این كشور زیبا و رویایی را هم در صدر چنین لیستی مشاهده كرده و به چشمشان خورده است. وانوآتو از حدود 80 جزیره تشكیل شده و در سال 1980 استقلال سیاسی خود را از كشور انگلستان دریافت نمود. این كشور دارای اقتصاد آزاد و فارغ از تحمیل مالیات بر اموال شخصی بوده و از این جهت بسیار مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی قرار داشته است. برای دریافت پاسپورت این كشور شما می بایست از طریق سرمایه گذاری وارد این كشور شوید. حداقل مبلغ سرمایه برای فرد متقاضی 130.000 دلار و برای یك خانواده 4 نفره مبلغ 180.000 دلار می باشد. افرادی كه از این طریق تابعیت و شهروندی این كشور را دریافت می كنند از تمامی حقوق شهروندان عادی منهای حق رای برخوردار خواهند شد. پاسپورت وانوآتو یكی از قدرتمند ترین پاسپورتهای جهان و زندگی در این كشور كاملا” به دور از هیاهو و مشكلات سایر مناطق و سرزمینهای جهان می باشد.

مزایای دریافت پاسپورت سنت كیتز

كشور سنت كیتز در دریای كارائیب و در دو طرف تنگه نروژ واقع شده است. این كشور از دوبخش جزیره های سنت كیتز و نویس تشكیل شده. به لحاظ ساختار سیاسی، دارای نظام حاكمیتی و سیاسی پادشاهی و تحت اداره ملكه بریتانیا قرار دارد. از آنجا كه شهرهای این كشور كوچك و كم جمعیت هستند ( جمعیت كل كشور حدود 55.000 نفر و زبان رسمی آنان هم انگلیسی می باشد )، به همین دلیل مكان خوب و مناسبی برای افرادی است كه تصمیم به دوری از هر گونه هیاهو و ترافیك و شلوغی شهرهای بزرگ دارند. ضمنا” این كشور به دلیل بكر و دست نخورده بودن و نیز كم جمعیت بودن آن، دارای پتانسیل های خوبی برای ایجاد اشتغال مخصوصا” در زمینه های دامداری و كشاورزی می باشد. متاسفانه سنت كیتز به لحاظ صنعت، كشور بسیار فقیر و البته وابسته به خارج است به همین دلیل هم هزینه های یك زندگی عادی در آنجا تا حدودی می تواند گران هم باشد. اما به لطف ویژگیهای خوب و فراوانی كه دارد رفته رفته در حال تبدیل شدن به بهشت سرمایه گذاران و مهاجران از دیگر كشورهای جهان می باشد. برای دریافت مجوز اقامت دائمی و دریافت پاسپورت این كشور، روشهایی همانند ازدواج با یك شهروند سنت كیتزی، به دنیا آمدن فرزند در خاك این كشور و همچنین سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این كشور زیبا و گرمسیری می باشد. عمده ترین ظرفیت های سرمایه گذاری در این كشور عبارتند از: گردشگری، حمل و نقل، كشاورزی و تولید شكر و ساختمان سازی می باشد. به لحاظ اعتبار پاسپورت هم باید بگوییم كه پاسپورت این كشور در رتبه 23 قدرتمند ترین پاسپورتهای جهان قرار داشته و شما با در اختیار داشتن آن به راحتی می توانید به بیش از 134 كشور دنیا بدون نیاز به ویزا مسافرت نمایید.

 

مزایای دریافت پاسپورت قبرس

قبرس یك كشور جزیره ای در دریای مدیترانه و در نزدیكی كشورهای تركیه و یونان می باشد. این جزیره به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده و دو منطقه قبرس شمالی ( با اكثریت مردم ترك تبار ) و قبرس جنوبی ( با اكثریت مردم یونانی تبار ) را تشكیل داده است. زبان مشترك در هر دو منطقه زبان انگلیسی است. زبان رسمی مردمان قبرس شمالی، زبان تركیه ای و واحد پول رایج آنها نیز لیر است. قبرس جنوبی هم دارای زبان رسمی یونانی و واحد پولی رایجشان هم یورو می باشد. این نكته را هم خوب است كه بدانید بخش شمالی قبرس در اشغال كشور تركیه بوده و هنوز از سوی بسیاری از سازمانها و كشورهای دنیا به عنوان یك كشور مسستقل مورد شناسایی قرار نگرفته است. شما برای دریافت مجوز اقامت و نیز تابعیت و پاسپورت این كشور راه ها و روش های قانونی مختلفی پیش رو دارید. از سرمایه گذاری و خرید ملك به مبلغ حداقل 2.000.000 یورو گرفته تا ثبت شركت، تولد، ازدواج، تحصیل و كار میتوان نام برد. كسانی كه موفق به دریافت پاسپورت این كشور اروپایی می شوند از مزایای مربوط به سفر به تمام كشورهای اتحادیه اروپا، سفر به بیش از 122 كشور جهان بدون نیاز به ویزا، دسترسی به امكانات و سیستم آموزشی اتحادیه اروپا، زندگی و اشتغال در یكی از امن ترین كشورهای اروپایی جهت سرمایه گذاری، تبدیل مجوز اقامت موقت به دائم از طریق خرید ملك، امكان سكونت و اقامت دائم در سایر كشورهای عضو اتحادیه اروپا با پاسپورت قبرس، عدم نیاز و الزام به داشتن مدرك زبان یا تسلط به زبان رسمی، برخورداری از مزایای یك سیستم مالی و اقتصادی بسیار پیشرفته و موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوب برخوردار خواهند شد.

مزایای دریافت پاسپورت مالتا

مالتا یك كشور كوچك با جمعیت حدودا” 500.000 نفری در جنوب غربی اروپا و در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده است. این كشور كوچك و جزیره ای عضو جامعه شینگن بوده و همین عامل از عوامل مهم با ارزش محسوب شدن پاسپورت این كشور به حساب می آید. شما از طریق سرمایه گذاری و به روش هایی همچون خرید سهام یا اوراق قرضه دولتی، سرمایه گذاری در بانك یا موسسات مالی اعتباری با هدف مشاركت در توسعه اقتصادی و نیز خرید و فروش یا معامله اموال غیر منقول می توانید مجوز اقامت این كشور را در مرحله اول بدست آورید. از مهمترین مزایایی كه همراه داشتن پاسپورت مالتایایی می تواند برایتان به همراه داشته باشد می توان به این موارد اشاره نمود:
• دریافت مجوز اقامت اروپا و حق زندگی، سفر، كار و تحصیل در تمامی 28 كشور عضو اتحادیه اروپا
• سفر آزادانه و بدون نیاز به ویزا به تعداد 167 كشور دنیا
• وجود قوانین و ضوابط بسیار سختگیرانه درخصوص ارائه مجوز اقامت به سرمایه گذاران ( كه باعث شده فقط كسانی كه از تمكن مالی و سرمایه خوب مالی برخوردار هستند بتوانند وارد این كشور شوند )
• زندگی در یك كشور بسیار زیبا و خوش آب و هوا و برخورداری از مزایای رفاهی و درمانی بی شمار دولتی

مزایای دریافت پاسپورت تركیه

تركیه از جمله كشورهایی است كه افراد دو تابعیتی را در خود می پذیرد. یعنی ما ایرانیان می توانیم ضمن حفظ تابعیت ایرانی خود، تحت شرایط خاصی به تابعیت این كشور هم درآییم. این موضوع به همراه برخی ویژگیهای دیگر باعث شده ایرانیان بسیاری در سالهای اخیر جهت دریافت مجوز اقامت و نیز پاسپورت تركیه اقدام نمایند. مخصوصا” از اواخر سال 2021 كه ارزش پول ملی این كشور در قبال سایر پول ها و ارزهای رایج با افت بزرگی مواجه شد، از همین روی بسیاری از افراد و سرمایه گذاران خارجی با علاقه و اشتیاق فراوانی به خرید ملك در این كشور و دریافت تابعیت تركیه ای برای خود روی آوردند.
برخی از مزایای مهم داشتن پاسپورت تركیه ای به قرار زیر است:
• پاسپورت تركیه ای در میان 30 پاسپورت قدرتمند جهان قرار گرفته است.
• شما با پاسپورت تركیه و بدون ویزا قادر خواهید بود به بیش از 100 كشور دنیا مسافرت نمایید.
• امكان صدور ویزای آنلاین و الكترونیكی 7 كشور منجمله استرالیا برای صاحبان پاسپورت تركیه ای
• امكان افتتاح حساب در بانكهای بین المللی
• امكان دریافت تسهیلات بانكی با كارمزد و بهره بسیار پایین
• امكان خرید خودرو و بسیاری از اجناس دیگر متناسب با قیمت های جهانی

مزایای دریافت پاسپورت كانادا

كشور كانادا از محبوبترین كشورهای دنیا نزد ایرانیان است. سالانه تعداد زیادی از هموطنان ایرانی از طرق قانونی مانند: ازدواج، تولد، تحصیل، سرمایه گذاری و كار به این كشور صنعتی و بسیار پیشرفته مهاجرت و در آنجا مجوز اقامت دریافت می نمایند. اعتبار پاسپورت كانادا بسیار بالا و در رده سوم معتبرترین پاسپورتهای جهان قرار دارد. دارنده این پاسپورت قادر خواهد بود به 183 كشور دنیا مسافرت كرده كه بالغ بر 100 كشور آن، نیازی به ارائه ویزا ندارند. كانادا كشوری است كه دو تابعیتی ها را می پذیرد و شما می توانید علاوه بر تابعیت اصلی خود كه ایرانی است، دارای تابعیت كانادایی هم شده و از مزایایی همچون: امكان تحصیل رایگان، امكان اشتغال به كار و كسب درآمد، برخورداری از حقوق و مزایا در سطح عالی، بهره مندی از خدمات پشتیبانی سفارت خانه یا كنسولگری های كانادا در سرتاسر دنیا، و نیز ارائه تابعیت به فرزندان شما كه در خارج از مرزهای این كشور به دنیا آمده باشند، استفاده نمایید. هیچگاه فراموش نكنید در این كشور به دلیل حضور تعداد بسیار زیادی از هموطنانمان، كمتر حس تنهایی و غربت را تجربه خواهید كرد ضمن آنكه از یك زندگی به سبك رویایی با كلیه خدمات رفاهی در سطح عالی كه از سوی دولت فدرال به شهروندان ارایه می شود برخوردار و بهره مند خواهید شد.

5/5 - (1 امتیاز)