فرصتی فراموش نشدنی با گشت استانبول با هلی کوپتر

شهر استانبول از جمله اصلی‌ترین کلان شهرهای دنیا است و همواره مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد. این شهر به علت بناهای تاریخی، زیبایی‌های منحصر به فرد و موقعیت جغرافیایی شهری پر گردشگر محسوب می‌شود. طی مدت اقامت در ترکیه خواهید توانست در گشت استانبول با هلی کوپتر به مشاهده بناهای تاریخی بپردازید و از نزدیک معماری عثمانی را ببینید. استانبول شهری است که در طول تاریخ به خاطر موقعیت جغرافیایی خود سعی در فتح دولت‌های فراوانی داشته است.

گشت خصوصی با هلیکوپتر بر فراز بوسفرس و شبه جزیره تاریخی استانبول تجربه‌ای به یادماندنی از گشت هوایی رمانتیک یا تفریحی را برای شما به همراه خواهد داشت. خدمات چارتر هلیکوپتر در استانبول و سراسر دنیا بهترین راه حل برای صرفه جویی در وقت به خصوص در استانبول که ترافیک بسیار سنگین است، خواهد بود.

خدمات مشتریان شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود تا تمامی نیازهای شما برای رزرو سریع یک سفر راحت و آسوده در گشت استانبول با هلی کوپتر را برآورده سازند. همچنین تورهای خصوصی بی نظیر با هلی کوپتر بر فراز بوسفرس و شبه جزیره تاریخی استانبول و مناظر زیبای استانبول خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

در تور هلی کوپتر چه می‌بینید؟

مراسم هلی کوپتر

با تور هلی کوپتر استانبول تجربه‌ای فراموش نشدنی و بی نظیر را در آسمان تجربه خواهید کرد و منظره فوق‌العاده استانبول را با دیدی متفاوت به شما نشان خواهد داد. ممکن است گشت استانبول با هلی کوپتر در نگاه اول بسیار کوتاه به نظر برسد، ولی هر ثانیه در آسمان برای شما بسیار طولانی خواهد گذشت.

با این تور می‌توانید از زیبایی‌های منحصر به فرد ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه، کاخ توپکاپی، پل‌های گالاتا، کلیساها، مساجد، اسکله لوتی، فاچانه، مینیاتورک و همچنین سواحل خارق‌العاده شاخ طلایی در شبه جزیره تاریخی لذت ببرید. قلعه آناتولی، کاخ بیلربی، بسفر، پله‌های سلطان مهمت فاتح، برج دکتر، پادگان سلیمی، ایستگاه حیدر پاشا در سمت آناتولی منظره پانورامایی زیبایی را با تمام شکوه و عظمت خود در برابر چشمان شما به نمایش می‌گذارد. در قسمت اروپایی می‌توانید برج گالاتا، باغ دولما، کاخ‌های چیراگان، مسجد اورتاکوی، قلعه روملی و مراکز خرید را از آسمان مشاهده نمایید. گشت استانبول با هلی کوپتر تجربه‌ای به یادماندنی از گشت هوایی رمانتیک یا تفریحی را بر فراز بوسفرس و شبه جزیره تاریخی استانبول برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مراسم هلی کوپتر

یک گشت هوایی عاشقانه با هلی کوپتر بر فراز استانبول و شهر باستانی کنستانتین برای زوج‌ها یک تجربه فوق‌العاده و فراموش نشدنی خواهد بود. همچنین گشت استانبول با هلی کوپتر برای خانواده‌ها می‌تواند نمایی بی‌نظیر از شهر، شبه جزیره تاریخی، تنگه بسفر، قاره‌های آسیا و اروپا را به نمایش بگذارد. یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که طی سال‌های اخیر صورت می‌گیرد این است که زوج‌هایی که تصمیم به ازدواج دارند با هلی‌کوپتر در مراسم عروسی خود شرکت کنند.

آنها به جای ماشین عروس، هلی‌ کوپتر اجاره کرده و در شهر استانبول پیشنهاد ازدواج می‌دهند و در محل برگزاری عروسی فرود می‌آیند. علاوه بر این، پرواز با هلی کوپتر می‌تواند برای کودکان یک تجربه بی‌نظیر باشد. تور هلی کوپتر در استانبول هدیه هیجان‌انگیزی است که به کودکان برای تولد داده می‌شود و خاطره خوبی برای آنها خواهد ساخت که تا پایان عمر فراموش نمی‌کنند.

زمانی که از استانبول صحبت می‌شود، می‌توان گفت از جمله هیجان انگیزترین و فوق‌العاده‌ترین تفریحات در این شهر خیره کننده، گشت استانبول با هلی کوپتر است. در هر زمانی که در آسمان هستید خواهید توانست از بالا به شهر نگاه کنید و در کنار عزیزان خود لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه کنید. با تور هلی کوپتر استانبول، تنگه بسفر و زیباترین بناهای تاریخی آن را از بالا مشاهده خواهید کرد.

قیمت گشت استانبول با هلی‌ کوپتر

برای دیدن استانبول بر فراز آسمان و مشاهده زیبایی‌های غنی تاریخی و فرهنگی آن از منظره‌ای متفاوت می‌توانید هلی کوپتر شخصی ک کرایه کنید. گشت استانبول با هلی کوپتر به صورت استاندارد ۷ نفره است. هلی کوپتر شامل دو ردیف صندلی ۳ نفره و یک صندلی خلبانی است که هزینه اجاره بستگی به اینکه صندلی جلو، عقب، صندلی کنار پنجره و یا صندلی وسط باشد، متفاوت خواهد بود.

تورهای هلی‌ کوپتر استانبول از 15 الی 45 نفر بوده و حتی در صورتی که یک نفر هم باشید، خواهید توانست با تهیه بلیط در تورهای هلی‌ کوپتر شرکت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)