ٍErfan 3 فروردین 1402 0 نظر

بهترین شهرهای قبرس برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری

کشور قبرس در حال حاضر یکی از مهاجرپذیرترین کشورها در خاورمیانه است. این کشور از سال‌های بسیار دور به دو بخش قبرس شمالی و جنوبی تقسیم شده است. هر یک از بخش‌های کشور قبرس بنا بر موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی خود مزیت‌ها و معایب خاصی دارند.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که افراد پیش از مهاجرت به قبرس با آن مواجه می‌شوند این است که بهترین شهرهای قبرس شمالی و جنوبی برای مهاجرت کدام‌اند؟ در حالت کلی سرمایه گذاری در قبرس پرسود و بسیار مطمئن است، اما قبرس شمالی و جنوبی هر کدام شهرهایی دارند که در آن‌‌ها قیمت خرید ملک بسیار ارزنده بوده و سرمایه‌گذاری در آن‌ها پرسود است.

در ادامه این مقاله بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک و همچنین بهترین شهرهای قبرس جنوبی برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک

در طی چندین سال اخیر کشور قبرس شمالی از نظر اقتصاد رشد و توسعه قابل‌توجهی داشته است، همچنین این کشور بنا بر موقعیت جغرافیایی خاص خود همواره یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری است.

نرخ بسیار پایین تورم، پایین بودن هزینه‌های زندگی و همچنین آینده‌دار بودن املاک در بسیاری از شهرهای این کشور از جمله دلایل جلب توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران از سراسر دنیا است. انتخاب بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک یکی از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است. البته پیش از انتخاب شهر مناسب برای خرید ملک در قبرس شمالی بهتر است به مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این کشور توجه کنید. از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بسیار بالا و پایین بودن نرخ جرم و جنایت
  • وجود فرصت‌های شغلی متنوع
  • قابلیت اخذ وام  در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی به خصوص خرید ملک
  • وجود انواع تفریحات در قبرس شمالی

گیرنه یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری

بی‌شک شهر گیرنه بنا بر موقعیت مکانی خاص خود یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک است. این شهر با نام Kyrenia مرکز فرهنگی و اقتصادی قبرس شمالی بوده و از جمله شهرهای توریستی و گردشگری این کشور به شمار می‌رود.

مواردی چون چشمه‌های معدنی، کازینو و تفریحات شبانه، هتل‌های مجلل و تفریحات متنوع در بندر جدید و قدیمی از جمله دلایل مهاجرت خیل عظیمی از افراد به این شهر است. قیمت ملک در شهر گیرنه به نسبت امکانات رفاهی و در مقایسه با سایر شهرهای ارزان‌تر است.

خرید ملک در قبرس – اخذ اقامت و هزینه ها

البته قیمت ملک در محله‌های مختلف هر گیرنه متفاوت است، اما در حالت کلی خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این شهر بسیار پرسود و آینده‌دار است.

قیمت ملک در شهر گیرنه (کارینا)

در زمان انتشار این مقاله قیمت ملک در شهر گیرنه با متراژ 67 متر مربع و از نوع 2+1 حدود 123.900 یورو بود. در محله‌های مختلف این شهر می‌توان املاکی با قیمت مناسب و موقعیت مکانی مطلوب خریداری کرد. برای نمونه قیمت یک واحد آپارتمان در منطقه Alsancak با متراژ 60 متر متربع حدود 126.220 یورو است.

فاماگوستا مرکز اقتصاد و فرهنگ قبرس شمالی

فاماگوستا یکی دیگر از بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک است. اگر شما هم به دنبال شهری ایمن و به دور از حاشیه برای زندگی و همچنین سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی هستید شهر فاماگوستا بهترین گزینه انتخابی است.

این شهر بندری عظیم و بزرگ در بخش ترک نشین قبرس شمالی واقع شده است. فاماگوستا در بین کیپ گرکو و الیویا قرار گرفته و در 5 کیلومتری شرق پایتخت قبرس شمالی یعنی نیکوزیا واقع شده است. این شهر همواره به عنوان عمیق‌ترین بندر قبرس شمالی شناخته می‌شود.

سرمایه‌گذاری و خرید ملک در این شهر مزیت‌های بسیاری از جنبه‌های مختلف دارد. برای نمونه با خرید ملک در این شهر می‌توان از مزایایی چون فرصت‌های شغلی صنعتی متنوع و هزینه‌های پایین زندگی بهره‌مند شد.

فاماگوستا از نظر اقتصادی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، در حقیقت این شهر مرکز اقتصادی جزیره قبرس شمالی بوده و بسیاری از سرمایه‌گذاران نیز دیدگاهی بسیار مثبت نسبت به آینده املاک این شهر دارند. این شهر در زمینه املاک مسکونی گام‌های هدفمند و پویایی داشته است، به همین جهت فرصت‌های زندگی و رشد و توسعه فردی در این شهر بسیار زیاد و متنوع است.

خرید خانه ارزان قیمت در کشور قبرس شمالی در شهر فاماگوستا امکان‌پذیر است، به عبارتی هیچ‌گونه محدودیتی در زمینه خرید ملک در شهر فاماگوستا وجود ندارد.

قیمت ملک در شهر فاماگوستا

مانند سایر شهرها در قیمت ملک در شهر فاماگوستا در محله‌های مختلف متفاوت است. در زمان انتشار این مطلب قیمت یک واحد ملک مسکونی در محله Avgorou فاماگوستا به متراژ 108 متر مربع حدود 110 هزار یورو بود. البته تنوع املاک در این شهر بسیار زیادی است. برای نمونه دیگر قیمت یک ملک مسکونی آماده با متراژ 315 متر مربع حدود 604 هزار یورو است.

البته در این شهر به میل خود می‌توانید ویلا نیز خریداری کنید، در یک آگهی مربوط به منطقه Oroklini قیمت یک ویلا به متراژ 710 متر مربع حدود 1.500000 یورو است. با توجه به برآورد قیمت‌ املاک در شهر فاماگوستا و گیرنه می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت املاک  در شهر فاماگوستا به نسبت موقعیت مکانی و متراژ ارزان‌تر از قیمت ملک در شهر گیرنه است.


اینجا کلیک کنید

قیمت ملک در شهر فاماگوستا

نیکوزیا قلب تپنده قبرس شمالی

شهر نیکوزیا در واقع پایتخت کشور قبرس شمالی است. این شهر به دلیل داشتن موقعیت مکانی خاص و اقتصاد مطلوب از جمله بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک به شمار می‌رود. بر خلاف تصور عموم شهر نیکوزیا در عین داشتن سازه‌های قدیمی زیاد همواره از جمله شهرهای قبرس شمالی است که سبک زندگی مدرنی دارد.

سیستم آموزش و پرورش در این شهر بسیار پیشرفته و معتبر بوده و به همین دلیل یکی از بهترین شهرها برای تحصیل است. پایین بودن هزینه‌های زندگی در این شهر و همچنین آب و هوای معتدل همگی در سهولت زندگی در این شهر نقش دارند.

قیمت ملک در نیکوزیا

همان طور که در مطالب بالا گفته شد شهر نیکوزیا یکی از مناسب‌ترین و بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک است. در حالت کلی قیمت ملک در نیکوزیا به نسبت امکانات رفاهی و در مقایسه با شهرهایی چون فاماگوستا ارزان‌تر است. برای نمونه در زمان انتشار این مطلب در محله Anageia این شهر قیمت یک واحد آپارتمان با متراژ 120 متر مربع حدود 220 هزار یورو بود.

البته گزینه‌های بسیاری برای خرید ملک در شهر نیکوزیا وجود دارد که شما بر حسب بودجه خود می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. برای مثال در محله Latsia شهر نیکوزیا قیمت یک ملک با متراژ 87 متر مربع حدود 205 هزار یورو است. بر اساس قیمت‌های اعلام شده قیمت ملک در محله Anageia نسبت به محله Latsia در شهر نیکوزیا ارزان‌تر و البته مناسب‌تر است.

لفکه از دیگر شهرهای مناسب و ارزنده برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک

شهر لفکه از دیگر شهرهای سرسبز با جاذبه‌های گردشگری متنوع قبرس شمالی است. این شهر از نظر تنوع محصولات کشاورزی نسبت به سایر شهرها برتری داشته و بخش عمده‌ای از درآمد ناخالص داخلی آن از این طریق تامین می شود. بی‌شک لفکه یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک و همچنین مهاجرت است.

از مهم‌ترین جاذبه‌‌های گردشگری شهر لفکه می‌توان به ویرانه کلیسای سولی اشاره کرد، طبیعت بکر و دست نخورده این شهر از دیگر دلایل سفر و حتی مهاجرت افراد از سراسر دنیا است. هزینه‌های زندگی در شهر لفکه از جمله هزینه مواد غذایی، اجاره و خرید ملک، مالیات و… بسیار ارزان‌تر از سایر شهرهای مدیترانه‌ای است. قیمت ملک مسکونی 3 خوابه 150 متری در شهر لفکه در زمان انتشار این آگهی حدود 550 هزار یورو بود. البته همان گونه می‌دانید قیمت ملک در محله‌های مختلف این شهر متفاوت است.

بهترین شهرهای قبرس جنوبی برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری

حال که با مناسب‌ترین و بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک آشنا شدید لازم است تا در مورد شهرهای مناسب قبرس جنوبی برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری اطلاعات کاملی را جمع‌آوری کنید.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید ملک در قبرس جنوبی بر اساس شرایط مندرج شده برخورداری از پاسپورت ارزشمند این کشور است. در واقع شما با استفاده از پاسپورت قبرس جنوبی می‌تواند به راحتی به بیش از 115 کشور اروپایی سفر کنید. کشور قبرس جنوبی در مقایسه با چندین سال گذشته رشد اقتصادی قابل توجهی داشته است، به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران به آینده این کشور از نظر سرمایه‌گذاری بسیار امیدوار هستند.

پافوس (Paphos) یکی از بهترین شهرهای قبرس جنوبی برای خرید ملک

اگر شما هم به دنبال یک شهر با امنیت بالا و دنج در قبرس جنوبی برای مهاجرت از طریق خرید ملک هستید، شهر پافوس بی‌شک بهترین گزینه است.

در واقع شهر پافوس به دلیل مزیت‌های فراوان خود همواره یکی از بهترین شهرهای قبرس جنوبی برای خرید ملک است. حدود 35 درصد از جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می‌دهند، چراکه این شهر یک بندر جذاب با اقتصاد قوی و مدرن است. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر پافوس می‌توان به خلیج کورال، قبرستان پادشاهان و قلعه پافوس اشاره کرد.

قیمت ملک در پافوس

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید ملک در پافوس بهره‌مندی از زندگی مرفه با هزینه‌های پایین زندگی است. قیمت ملک در شهر پافوس در محله‌های مختلف متفاوت است، اما در حالت کلی می‌توان با بودجه کمتری در این شهر ملک مسکونی مناسبی را خریداری کرد. در زمان انتشار این مقاله در محله Chloraka شهر پافوس یک ملک با متراژ 160 متر مربع با قیمت 192 هزار یورو به فروش گذاشته شده بود.

افزون بر موارد فوق در محله‌های مختلفی چون محله Pegia در شهر پافوس یک قطعه ملک مسکونی به متراژ 240 متر مربع با قیمت 310 هزار یورو به فروش می‌رسید. آینده املاک در این شهر به خصوص املاک مسکونی و تجاری بسیار مطلوب است.

شهر لیماسول یکی دیگر از بهترین شهرهای قبرس جنوبی برای سرمایه‌گذاری

بندر اصلی کشور قبرس جنوبی در شهر ساحلی لیماسول قرار دارد. این شهر از نظر جمعیت و جغرافیا از جمله بزرگ‌ترین شهرهای قبرس جنوبی است. لیماسول بعد از شهر لارناکا دومین شهر مهاجرپذیر قبرس جنوبی بوده و سالانه تعداد کثیری از ایرانیان به این دو شهر مهاجرت می‌کنند.

در حقیقت علت اصلی مهاجرت بسیاری از افراد فراهم بودن زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در این شهر است. وجود فرصت‌های متنوع شغلی باعث شده تا به یکی از بهترین شهر‌ها برای اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری است. در نزدیکی این شهر منطقه کوهستانی پهناوری به نام ترودوس وجود دارد که پوشیده از جنگل‌های بکر و زیبا است. تمامی این موارد فوق نشان می‌دهد که شهر لیماسول در حال حاضر یکی از بهترین شهرهای قبرس جنوبی برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری و همچنین سکونت دائم است.

لیمالوس از جمله بهترین شهرهای قبرس جنوبی برای خرید ملک

قیمت ملک در لیماسول

قیمت ملک در لیماسول در مناطق مختلف به دلیل موقعیت مکانی، شرایط آب و هوایی، میزان جمعیت و مواردی از این قبیل متفاوت است. برای نمونه در محله Agia Felaksi شهر لیموس ملکی با متراژ 534 متر مربع در زمان انتشار این مطلب 145 هزار یورو است. یا برای نمونه دیگر در منطقه kato Polemidia یک زمین مسکونی با متراژ 8 هزار متر به قیمت 215 هزار یورو به فروش می‌رسد.

تجربه سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود در بهترین شهرهای قبرس شمالی و جنوبی با آلتین رویا

حال که با بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری آشنا شدید باید به مراحل قانونی خرید ملک نیز دقت کرده و با مشارکت و همکاری یک موسسه سرمایه‌گذاری معتبر در این مسیر گام بردارید.

شرکت آلتین رویا با بیش از چند دهه سابقه و رزومه کاری معتبر و درخشان در زمینه امور سرمایه‌گذاری و مهاجرتی می‌تواند به عنوان مشاور و همراه مجرب و حرفه‌ای به شما در فرایند خرید ملک در قبرس شمالی و جنوبی یاری برساند.

مطالب مرتبط:

Rate this post

پیام بگذارید