دریافت پاسپورت وانوآتو

خرید یا دریافت پاسپورت چیست؟

خرید پاسپورت

از سال 2008 میلادی كه بحران اقتصادی فراگیر در جهان رخ داد، برخی دولتها و كشورها به فكر اتخاذ تدابیر و قوانینی افتادند كه بوسیله آن بتوانند با جذب سرمایه افراد پولدار و ثروتمند خارجی، بخشی از زیان های اقتصادی وارده به خود را جبران نمایند و با این كار محركی برای به كار انداختن مجدد موتور اقتصاد جامعه خود شوند. ابتدا در سال 2009 و توسط دولت پرتغال ایده ارائه ویزای طلایی به سرمایه گذاران خارجی در قبال انتقال بخشی از سرمایه خود به بازار املاك و مستغلات مطرح شد. در ادامه و با استقبال رخ داده از سوی سرمایه گذاران خارجی، سایر كشورها و دولت ها نیز در اقصی نقاط جهان به فكر اجرای طرح ها و قوانین مشابه افتادند و طولی نكشید كه موضوع اخذ تابعیت دوم و ارائه حقوق شهروندی به افراد سرمایه گذار در اكثر كشورهای دنیا به اجرا در آمد. در واقع، افراد متقاضی و ثروتمند می توانند از طریق انتقال بخشی از سرمایه خود ( به میزانی كه از سوی دولت یا كشور دوم اعلام گشته ) و انجام سرمایه گذاری در حوزه های مشخص شده، اقدام به خرید تابعیت نموده و در نهایت چنانچه دارای شرایط و ویژگیهای مورد نظر باشند، هم خود و هم سایر اعضای خانواده شان موفق به دریافت تابعیت و در نهایت پاسپورت آن كشور خواهند شد. این شرایط بسته به كشوری كه می خواهید از آن تابعیت و اقامت دائم دریافت نمایید متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد می كنیم جهت دریافت اطلاعات كاملتر حتما” با كارشناسان مطمئن و خبره در این زمینه گفتگو كرده و مشاوره های لازم را از سوی آنان دریافت نمایید. فراموش نكنید كه در طول این راه و مسیر، مخاطرات و ریسك های فراوانی در پیش رویتان قرار خواهد گرفت كه حتی ممكن است به قیمت از دست دادن تمام سرمایه و اندوخته مالی تان شود.

كارشناسان حقوقی و مهاجرتی زبده و مجرب ما در شركت آلتین رویا جهت پیشبرد برنامه های شما هموطنان گرامی در راستای دریافت مجوز اقامت دائم یا انجام هر نوع سرمایه گذاری همانند خرید ملك یا انتقال سرمایه به شكلی كاملا” ایمن و مطمئن به گونه ای كه با كمترین هزینه جانبی شما بتوانید در كوتاهترین زمان ممكن به اهداف سرمایه گذاری و اقامتی- مهاجرتی خود نایل شوید، آماده همكاری با شما عزیزان می باشند. جهت هر گونه مشاوره و گفتگو می توانید با كارشناسان ما در موسسه آلتین رویا تماس حاصل نمایید.

خرید پاسپورت وانوآتو

همانگونه كه توضیح دادیم با انتقال بخشی از سرمایه پولی خود به كشور مقصد، شما می توانید تحت شرایط و ضوابط خاصی تحت تابعیت و اقامت آن كشور درآیید. پس از نهایی شدن موضوع تابعیت دوم و برخورداری از حقوق شهروندی آن كشور، در نهایت شما مالك پاسپورت آن كشور خواهید شد. حال بر می گردیم به موضوع اصلی این مقاله كه كشور وانوآتو است. جمهوری وانو آتو از حدود 80 جزیره در شرق استرالیا و در اقیانوس آرام قرار گرفته است. علاوه بر آنكه این كشور از جاذبه های طبیعی فراوان برخوردار است ( به گونه ای كه به آن بهشت استوایی هم اطلاق می گردد )، جزء كشورهای مشترك المنافع بریتانیا نیز محسوب می گردد. همین مطلب می تواند یك امتیاز بزرگ برای كسانی محسوب شود كه تحت تابعیت و شهروندی این كشور در می آیند. چرا كه با دارا بودن پاسپورت وانوآتو، شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به ویزا به كشور انگلستان، استرالیا، كانادا، چندین كشور اروپایی و آسیایی مسافرت كرده و مدتی را در آنجا اقامت نمایید. از دلایل استقبال سرمایه گذاران برای دریافت تابعیت و پاسپورت وانوآتو می توان به جاذبه های طبیعی فراوان، آب و هوای گرم و معتدل استوایی، زیرساخت های مخابراتی مناسب، نظام مالی و قوانین مالیاتی عالی و با ثبات، و البته برخوردار شدن از یك پاسپورت قدرتمند اشاره نمود.

برای دریافت پاسپورت وانوآتو چكار باید انجام دهیم؟

وانوآتو پاسپورت

مطابق قوانین دولت وانوآتو، متقاضیان دریافت پاسپورت این كشور می بایست مبلغ 200.000 دلار بعنوان اعانه یا كمك نقدی در اختیار دولت این كشور قرار دهد. این پول تحت عنوان برنامه حمایت از توسعه وانوآتو باید به صورت یكباره به حساب دولت منتقل شود. چنانچه شما به تنهایی درخواست تابعیت این كشور را داشته باشید تقریبا” هزینه جانبی دیگری متحمل نخواهید شد. لیكن اگر تصمیم داشته باشید اعضای خانواده تان را هم همراه خود به این كشور منتقل نمایید می بایست مطابق قانون موضوعه هزینه های جانبی آنان را نیز پرداخت نمایید. این هزینه های به شرح زیر است:

  • برای یك خانواده 4 نفره شامل همسر و دو فرزند زیر 18 سال: جمعا” 35.000 دلار
  • به ازای هر نفر فرزند بیشتر مبلغ 20.000 دلار آمریكا اضافه می گردد.
  • به ازای هر نفر فرزند بالغ 18 تا 25 سال مبلغ 30.000 دلار آمریكا اضافه می گردد
  • به ازای هر والد ( پدر یا مادر فرد متقاضی ) كه 65 سال به بالا باشند، مبلغ 30.000 دلار آمریكا اضافه می گردد.

لازم به توضیح است جمهوری وانوآتو از قوانین مالیاتی بسیار خوب و مناسبی برای شهروندان خود برخوردار است به گونه ای كه شما از زمانی كه تحت تابعیت این كشور درآمدید دیگر ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد و مالیات بر املاك و مستغلات و همچنین پرداخت مالیات بر عواید نخواهید بود.

برای دریافت پاسپورت وانوآتو شما می بایست ابتدا كپی گذرنامه فعلی و معتبرتان را همراه با گزارش عدم سوء پیشینه كیفری به سفارت این كشور یا یكی از آژانس های معتبر مهاجرتی تحویل دهید. بعد از احراز هویت و تایید صلاحیت شما و اعضای خانواده تان جهت حضور در این كشور، می بایست نسبت به پرداخت یا واریز هزینه های مربوطه منجمله مبلغ 200.000 دلار اعانه دولتی اقدام نمایید. سایر هزینه های جانبی هم در كنار همین مبلغ محاسبه و جهت پرداخت به شما اعلام خواهد شد. البته ناگفته نماند مبلغ اعانه را در دو مرحله ( مرحله اول 30 درصد و پس از حدود دو ماه 70 درصد مابقی ) می توانید پرداخت نمایید. پس از انجام و طی شدن این مراحل گذرنامه وانوآتویی برای شما صادر خواهد شد و از شما تقاضا خواهد شد كه برای ادای سوگند وفاداری به دولت و ملت این كشور، حداقل یكبار به این جمهوری سفر نمایید. البته ناگفته نماند كه اعتبار گذرنامه صادره برای شما 5 ساله خواهد بود و می توان آن را بدون نیاز به سرمایه گذاری بیشتر مجددا” تمدید نمود.

Rate this page