دریافت پاسپورت سنت كیتس

كشور سنت كیتس

سنت کیش

كشور سنت كیتس و نویس تشكیل شده از دو جزیره به همین نام در مجاورت كشور آمریكا و در دریای كارائیب واقع شده است. این كشور در سال 1983 از دولت انگلستان استقلال خود را دریافت نمود و از آن به بعد جزء كشورهای مشترك المنافع بریتانیای كبیر قرار گرفت. مساحت این كشور در مجموع 261 كیلومتر مربع بوده و جمعیت كل آن هم بالغ بر 55 هزار نفر برآورد می گردد. نام اصلی و كامل این كشور سنت كریستوفر است كه به یاد كاشف قاره آمریكا ( كریستف كلمب ) به این نام خوانده می شود. پایتخت این كشور كوچك بستر ( Baseter ) نام دارد. از نظر رشد صنعت، باید بگوییم كه تنها صنعت رایج در این كشور، مربوط به كشت و تولید قند و شكر است كه بخش قابل توجهی از آن هم صادر می شود. در كنار این، صنعت گردشگری هم تا حدودی مورد توجه بوده و همه ساله تعداد زیادی گردشگر وارد این دو جزیره زیبا و جذاب می شوند. واحد پول این كشور دلار كارائیب است و وابسته به واحد پول آمریكا می باشد. از مزایای زندگی در سنت كیتس می توان به این موارد اشاره كرد:

  • زندگی در یك كشور كم جمعیت و به دور از هیاهو و دغدغه های شهرهای بزرگ
  • وجود بازار اشتغال خوب به دلیل كم جمعیت بودن این كشور
  • دریافت خدمات خوب و مناسب دولتی از سوی شهروندان
  • سطح بالای رفاه زندگی در این كشور

البته ناگفته نماند كه زندگی در این كشور كوچك و كم جمعیت هم خالی از عیب و ایراداتی نیست. مهمترین معایب زندگی در سنت كیتس را می توان به شرح زیر بیان داشت:

  • هزینه زندگی در این كشور نسبتا” بالا است.
  • وجود اقتصاد وابسته به واردات كالا
  • جزیره ای بودن و داشتن هوای شرجی در اغلب روزهای سال

خرید ملك و شهروندی تركیه

به 5 روش زیر می توان مجوز اقامت دائم این كشور را بدست آورد. چنانچه شما موفق به دریافت این مجوز شوید، در نهایت خواهید توانست كه پاسپورت این كشور را نیز برای خود بدست آورید.

اقامت سنت کیش

اخذ اقامت و پاسپورت سنت كیتس از طریق كار:

برای بدست آوردن مجوز كار در سنت كیتس، همانند اكثر كشورهای دیگر می بایست یك سفارش كار یا دعوتنامه به كار از طرف یك شركت یا كارفرمای سنت كیتسی داشته باشید. البته ناگفته نماند كه كارفرما باید برای شغل مورد نظر خود حداقل به مدت 6 ماه در كشور خود آگهی زده باشد و چنانچه فرد مورد نظر را پیدا نكرد، آنگاه می تواند آگهی خارج از كشور صادر نماید. پس از آنكه متقاضی وارد سنت كیتس شد و حائز شرایط لازم بود، مجوز اقامت 5 ساله برای وی صادر خواهد شد و در ادامه این شخص می تواند درخواست دریافت تابعیت سنت كیتسی داده و پس از طی شدن روندهای اداری آن، موفق به دریافت پاسپورت این كشور برای خود شود.

دریافت پاسپورت سنت كیتس از طریق سرمایه گذاری :

سرمایه گذاری در این كشور به دو صورت انجام می شود. اول از طریق سرمایه گذاری در حوزه املاك و مستغلات و دوم سرمایه گذاری در حوزه صنعت قند و شكر

در این روش فرزندان فرد سرمایه گذار باید كمتر 25 سال سن داشته باشند تا آنها هم بتوانند در این كشور ساكن شوند. البته ناگفته نماند اگر فرزندان بین 18 تا 25 سال سن داشته باشند باید این موارد را اثبات نمایند:

  • مایل به انجام تحصیلات تمام وقت در این كشور هستند
  • به لحاظ مالی و اقتصادی كاملا” وابسته به والدینشان هستند
  • گذراندن معاینات پزشكی و احراز سلامت جسمی و روحی آنان

برای خرید ملك در سنت كیتس، حداقل به میزان 350.000 دلار آمریكا می بایست اقدام به سرمایه گذاری نمایید. البته برخی هزینه های جانبی را هم  باید در نظر داشته باشید، مانند:

  • پرداخت مبلغ 35 هزار دلار برای فرد اصلی
  • 15 هزار دلار برای همسر
  • 15 هزار دلار برای هر فرد خانواده كه كمتر از 18 سال سن دارد
  • 35 هزار دلار برای هر فرد خانواده كه بالای 18 سال سن دارد

برای انجام سرمایه گذاری در صنعت قند و شكر هم شرایط ویژه ای از سوی دولت سنت كیتس در نظر گرفته شده است. مانند:

  • انتقال مبلغ 200 هزار دلار تنها برای فرد اصلی
  • انتقال مبلغ 250 هزار دلار برای خانواده سه نفره
  • انتقال مبلغ 300 هزار دلار برای خانواده 5 نفره
  • انتقال مبلغ 400 هزار دلار برای خانواده 6 نفره
  • تعداد نفرات همراه خانواده براساس سن فرزندان می باشد و به شرطی است كه سن آنها كمتر از 18 سال باشد.
  • مبلغ 35 هزار دلار بابت هر فرزند بالای 18 سال سن

جالب است بدانید كه اعطای شهروندی و پاسپورت به سرمایه گذاران در سنت كیتس، از سال 1984 به شكل قانون در آمده و به اجرا گذاشته شده است.

پاسپورت سنت كیتس از طریق تولد:

به فرد یا كودكی كه از سال 1983 به بعد در خاك این كشور به دنیا آمده باشد، تابعیت سنت كیتسی اعطا می گردد.

پاسپورت سنت كیتس از طریق ازدواج:

هر فردی كه با یك شهروند سنت كیتسی ازدواج نماید می تواند با ارائه مدارك و مستندات لازم به تابعیت این كشور درآید. البته باید شرایط خاص و ویژه این موضوع را هم در نظر داشت. چنانچه درخواست این فرد مورد تایید قرار گیرد، ابتدا مجوز اقامت 5 ساله برای وی صادر شده و سپس تابعیت سنت كیتسی و پاسپورت این كشور به وی اعطا خواهد شد.

پاسپورت سنت كیتس از طریق پناهندگی:

در حال حاضر به برخی افراد با شرایط خاص و ویژه از طرف دولت سنت كیتس مجوز پناهندگی و اقامت دائمی این كشور داده می شود. ولی ما به صورت كلی این روش را هیچگاه به هموطنانمان توصیه نمیكنیم.

كارشناسان حقوقی و مهاجرتی زبده و مجرب ما در شركت آلتین رویا جهت پیشبرد برنامه های شما هموطنان گرامی در راستای دریافت مجوز اقامت دائم یا انجام هر نوع سرمایه گذاری همانند خرید ملك در كشور سنت كیتس به شكلی كاملا” ایمن و مطمئن به گونه ای كه با كمترین هزینه جانبی شما بتوانید در كوتاهترین زمان ممكن به اهداف سرمایه گذاری خود نایل شوید، آماده همكاری با شما عزیزان می باشند. جهت هر گونه مشاوره و گفتگو می توانید با كارشناسان ما در موسسه آلتین رویا تماس حاصل نمایید.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)